Chalet Annapurna

8,3

• Ligging t.o.v. pistes7,3

3 reviews over Chalet Annapurna in het Nederlands

2007

Mooi, compleet, verzorgd en schoon appartement

Theresia
27-7-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooi, compleet, verzorgd en schoon appartement. Geen ned, televisie. Ontbijt en/of diner bij te boeken bij Hotel Eden. Eten hier is erg goed verzorgd. Wel een erg smalle weg naar je appartement, met een grote auto kan dit problemen opleveren.

Gereisd Familie in juli 2007
2006

Haus Annapurna is een zeer compleet en van vele gemakken

nancy
2-5-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Haus Annapurna is een zeer compleet en van vele gemakken voorzien chalet. het grote balkon kligt op de westkant en in de namiddag kun je nog even van de zon en hetuitzicht genieten. De skiruimte is verwarmd en er is voldoende ruimte. Op het balkon De wandeling naar de skilift is langs oude Zwisterse woningen met stallen met geiten en koeien.

Gereisd Anders in Tue May 02 2006 11:48:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Haus Annapurna is net ong

Eveline
7-11-2005
  • Ligging t.o.v. pistes7

Haus Annapurna is net ong. 1 jaar oud, ligt net iets boven Saas Grund. Op ong. 5 min lopen van de lift. Op ong. 50 stopt de skibus naar Saas Fee. De appartementen zijn zeer verzorgd ingericht, alles is aanwezig. er is parkeerruimte voor het gebouw. En je kunt in hotel Eden (waar dit bijhoort)heerlijk eten en ev. HP bijboeken. Ook heb je mooi uitzicht over de bergen.

Gereisd Anders in Mon Nov 07 2005 10:32:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Chalet info

Nog geen informatie beschikbaar over Chalet Annapurna

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Annapurna in Saas Fee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Annapurna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.