Appartement Amici

Appartement

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Amici voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Amici in het Nederlands

prima plek in Saas Fee

anoniem
26-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima appartement in Saas Fee:

- grote woonruimte en keuken

- met open haard!

- groot balkon, met volop zon

- 4 slaapkamers ( 2 tweepersoonskamers, 1 eenpersoonskamer en 1 kamer met 2 bedden (deze kun je niet tegen elkaar aanschuiven:-))

- liggen tov piste en centrum is prima

- 2 badkamers welke net zijn vernieuwd

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Amici in Saas Fee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Amici zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Amici scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.