8,3

• Ligging t.o.v. pistes7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenperle voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Alpenperle in het Nederlands

Prima hotelletje voor deze prijs

Specie
5-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Eenvoudig, maar net hotel met heel vriendelijke bediening. De badkamers bieden weinig ruimte voor toiletartikelen (geen bad in onze 2/3-persoonskamer). Ook geen kluisje te vinden, hoewel op de site van touroperator staat dat die er wel zijn. Matrassen zijn stevig, maar wat (te) zacht voor zwaardere mensen.

Ruimte voor skimateriaal heeft geen skischoenverwarming/droger.

De sauna is prima, evenals het bubbelbad, al was het water 2 van de 4 dagen koud.

Het ontbijt is kleinschalig, maar biedt alle zaken die je van een modern hotel mag verwachten: bruine en witte broodjes/(stok)brood, croissantjes, divers beleg, (roer/gebakken/gekookt)ei, spek, worstjes, toast, ontbijtgranen met diversen soorten melk/yoghurt, fruit, vruchtensappen en diverse soorten koffie en thee, chocolademelk. Broodjes waren onvoldoende afgebakken.

De voorgerechten en desserts bij het diner stelden niet veel voor (desserts waren vaak bevroren, ook als dat niet de bedoeling was), maar het hoofdgerecht was zeer goed.

Gereisd Met vrienden in februari 2015

leuk, eenvoudig, hotel

stevens
29-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

proper, klein, hotel waar je niet kan klagen over prijs-kwaliteit verhouding. Eten, kamers,...zijn verzorgd, maar eenvoudig. Het hotel werd net bij onze aankomst plots opgenomen in de DOM collection, waardoor het iets hectischer was, maar de gerante deed zijn uiterste best ons verder te helpen waar hij kon. De skibus/treintje vertrekt zo goed als voor de deur en Saas fee zelf is bruisend gezellig. Wij hebben alvast geboekt. Echt een aanrader voor een beperkt budget.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Dec 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Superleuk hotel

Caroline
6-9-2013

Een erg leuk hotel met een ontzettend gastvrije ontvangst door het stel dat het hotel runt. Ze namen elke dag de tijd voor een praatje, gaven tips voor restaurants en wandelingen en gaven ons een erg welkom gevoel. Prima kamers en ontbijt. Mooie ligging, wel een stukje buiten het centrum van het dorp. Maar in ruil daarvoor krijg je extra lang zon en een erg mooi uitzicht. In de winter stopt de skibus ongeveer voor de deur.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenperle voor je op een rij gezet:

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenperle in Saas Fee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenperle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.