Hotel Alpenlodge Etoile

Hotel Info

• Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenlodge Etoile voor je op een rij gezet:

51 reviews over Hotel Alpenlodge Etoile

• 10DIANA BELLEMANS26-01-2019

Fantatisch Hotel in super mooie omgeving

Hotel Etoile wordt al jaren gerund door het sympathieke koppel Rolf en Daniela Bumann. Samen met het Etoile team staan ze altijd voor je klaar. De verzorging, het eten en de sfeer is er altijd uitstekend. Zeker een aanrader om er te verblijven. Ook het Saas dal is een aanrader. Met de gratis bus en de gratis liften kan je in de zomer de vier deelgemeenten van het Saas dal bezoeken.Zeker de moeite waard als je weet dat er een twintigtal vierduizender zijn. De natuur is er prachtig. Na een mooie wandeling kan je genieten in het gezellige autovrije Saas Fee .

In 2019 is het concept veranderd en ook de naam in Alpenlodge Etoile. We zijn er zeker van dat deze uitdaging ook een succes gaat worden , aangezien ze al jaren tot de beste hotels van heel Zwitserland behoren in hun categorie van 3 sterren plus(zeker vier waard). Voor al wie er nog niet is geweest: trek je wandelschoenen aan en ga naar Alpenlodge Etoile in Saas Fee.

Met vrienden

• 2018
      10Jozef en Dianne18-09-2018

Als je eens wil genieten, ga dan naar Hotel Etoile

Het wordt gerund door Rolf en Daniella en zijn als koppel al jaren gedreven om dit hotel aangenaam te maken voor hun gasten. Niks is teveel, vele wandelingen onder leiding van Rolf en uitstappen naar mooie plaatsen.

Wij zijn er voor het 25 ste jaar op rij geweest en het verveelt niet, in tegendeel wij zijn tevreden als we weer eens te plaatse zijn.

Mooie wandelingen, mooie natuur en mooie bergen waar je niet op uitgekeken raakt.

Wil je rust en genieten van de stilte, ga dan gerust eens naar Saas Fee en logeer in hotel Etoile, echt de moeite waard.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 10daniel en rita02-09-2018

Warm en hartelijk, perfect

Familiehotel waar je als echte vriend behandeld wordt, lekker eten, nette kamers, warme ontvangst, niets negatiefs te melden...

• 2017
      9hofmans gaby29-07-2017

het is thuiskomen

het zal een positieve ervaring zijn, niets op af te keuren. Lekker uitgebreid ontbijt, avondeten super. De kamers zijn mooi, netjes, mooi uitzicht op de bergen.

• Oude reviews

10Diana en Amand19-04-2016

Super hotel

Waren met familie en vrienden in hotel Etoile. Zijn er voor de 32ste keer. Bewijs dat het er zeer goed is. We zijn nog steeds onder de indruk van de inzet van Rolf en Daniela. Ze doen alles om het de hotelgasten naar hun zin te maken. De kamers zijn voortreffelijk, het eten super lekker en de bediening is er uitstekend. Wil je een super vakantie doorbrengen, kom dan naar Hotel Etoile in het mooie Saas Fee.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• 9Fam. Goossens11-02-2016

Heel kort samengevat : een echte aanrader !

Kleinschalig hotel gerund door eigenaars die zich 100% inzetten voor een super verblijf van hun gasten. Verzorgde kamers, ontbijtbuffet met alles er op en er aan, s 'avonds uitstekende 4 gangen menu's met thema's. Rustige ligging van hotel terwijl gratis prive-skiberging vlakbij pistes. Prijs-kwaliteit onklopbaar ondanks dure koers van Zwitserse frank. We gaan zeker terug ! Saas-Fee was ons al langer bekend en blijft als autovrij dorp met zijn prachtige +4000m-bergen en pistes tot 3500m onze sneeuwzekere favoriet.

Met oudere kinderen

• 10willy en gerda16-09-2015

fantastisch

wij gaan al vele jaren onze vakantie doorbrengen bij de fam Bumann. Voor ons is dat zoals thuiskomen.Elk jaar beleven wij daar een prachtige vakantie.

• 10Hofmans Gaby15-09-2015

Super

Wij komen al 8 jaar naar Etoile, elke keer is het " weer thuis komen". Lekker ontbijt, fijne keuken, uitstappen met Rolf, het is elke keer zeer goed.

• 9Heidi Tengrootenhuysen05-09-2015

Het verblijf is hier ongelooflijk warm, zoveel van het personeel uit maar ook onder de gasten onderling. Er heerst hier een familiegevoel. Eens je hier bent geweest, kom je terug. Ze doen echt heel veel om hun gasten te verwennen, ook uitstappen waar je vrij in bent om mee te gaan. Maar je komt op plaatsen waar je anders nooit komt. En altijd is er wel een Apero of picknick bij aangeboden door de hotelier. Zo leuk.

Alleenreizend

• 10Jozef De Graef24-07-2015

Top hotel

SUPER SUPER HOTEL !!!! Alles tot in de puntjes, maar dan letterlijk alles. Zelfs een begeleide wandeling met Hotelier Rolf is een avontuur en eindigt gegarandeerd met een kleine picknick met de plaatselijke kazen en worsten.. Dit Hotel is fantstisch 🇨🇭🇨🇭🇨🇭🇨🇭

• 10Ligging t.o.v. pistes

2 tips over Hotel Alpenlodge Etoile

• Paula, 01-02-2014

Wanneer er niet geskied kan worden, is een wandeling vanaf de Hannig een echte aanrader. Zo ook een bezoek aan het Eispavillion op 3500 m hoogte.

• Amand Vander putten, 03-10-2014

Ieder seizoen is de omgeving zeer mooi.

0 vragen over Hotel Alpenlodge Etoile

• Animatie programmaAanwezig