Chalet Résidence Edelweiss

7.9Goed

• 6.9Inrichting
  • 6.9Hoeveelheid ruimte
  • 7.9Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Edelweiss voor je op een rij gezet:

Chalet info

Meer chalet info

57 reviews over Chalet Résidence Edelweiss

• 2019
    8Jelle28-07-2019

Heerlijk genoten

Echte chalets zoals je ze vaak tegen komt in de Alpen, eenvoudig maar knus en gezellig. Er zijn geen faciliteiten op het park, het is een kleinschalig chalet park.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Mw Heutink04-08-2018

Wat een heerlijk plekje in het Saasdal. Wij waren er in het voor seizoen, hier door was het mogelijk om zelf een keuze te maken waar we wilden verblijven. We kozen voor een chaletje in de hoek van het park, pal aan de Saas. Perfect! Hoewel het chaletje niet groot is, is het een prima onderkomen. Wij hebben eigenlijk geen minpunten.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Bertha Bartels11-03-2018

Een fantastische plek voor de winter en zomer

Het was weer een geweldige week bij de familie Bumann. Waren hier voor de 20ste keer en hopen hier nog vele jaren na toe te kunnen. Hadden familieleden deze keer mee genomen en die vonden het hier net zo fantastisch zo als wij dit al vele jaren vinden. De pre's zijn zeker de broodjes service hier en de rustige ligging en met de bushalte voor de deur kan het niet beter. De auto kun je bij de chalets laten staan en met enkele minuten bij je bij de mooiste skie pistes die je maar wensen kan. Saas grund en saas fee. Het is een geweldige plek en zeker met die lieve familie Bumann die al jaren onze vrienden zijn.

Gereisd met vrienden in maart 2018

• Oude reviews

9Bertha Bartels12-11-2017

Het was weer fantastisch bij de Fam. Bumann😍

Het is een super leuke accommodatie, iets oubollig in gericht. Maar dat hoort bij de Alpenlanden. Komen hier al 20 jaar en het is voor ons echt thuis komen. Gaan met de kerst weer gezellig hier naar toe en in maart 2018 zijn wij er weer met onze kids en kleinkinderen 😀😀😀 hebben een seizoenpas gekocht voor het hele saasdal voor 222 franken en kunnen heerlijk meerdere keren skiën voor een super prijs. Heerlijk. En niet twijfelen want het is een super skiegebied. Heerlijk skiën in Saas Grond en het heerlijke Saas Fee. En altijd super pistes en dat al 20 jaar 😀en Residence Edelweiss is een prima accommodaties voor een leuke prijs. Kan niet wachten om er met de Kerst weer heerlijk daar te zijn. Tot snel Gerard en Jenny 😍

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

• 8Maartje20-07-2017

Heerlijk relaxed

We hadden het mooiste plekje, direct aan de rivier. Heerlijk rustig en daar waar nodig schaduwrijk. Het huisje was niet groot, maar we konden ons prima redden. Het bed sliep heerlijk en alles wat we nodig hadden was aanwezig.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Mitch & Marco11-07-2016

Een heerlijke week achter de rug !

We hadden prachtig weer / veel gewandeld / veel bezienswaardigheden / schitterende omgeving.

Aardige gastvrouw / helpt je overal bij / gezellig vakantiepark / auto naast de deur.

Bij aankomst wordt een zogenoemde ''burgerpass'' verstrekt door het vakantiepark. Je betaald 10,50 euro per overnachting en hiermee heb je onbeperkt gratis toegang tot alle kabelbanen in het dal. Daarnaast kun je gratis reizen met de bus die je overal naartoe brengt. Wij hebben tot ruim 300,00 euro kunnen besparen ! Echt een aanrader dus...

Kortom: een top vakantie achter de rug !

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Margriet28-08-2014

Heerlijke week gehad in Zwisterland!

Prima chalets om te verblijven. Ze zijn wat gedateerd maar alles is aanwezig en werkt goed. Prijzen zijn ook goed, hoewel er nog wel bijna 200€ bijkwam door toeristenbelasting, betalen voor gebruikte vuilniszakken, elektra en het afnemen van de (verplichte) burgerpas. Deze burgerpas is trouwens erg handig, de bus en bijna alle bergbanen zijn daarmee gratis te gebruiken. Naar ons inziens dus het geld dus zeker waard. Gastvrouw ook erg aardig. Onze chalet stond naast de stromende rivier, rustgevend geluid:)

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8meneer Lavooi31-07-2013

mooi Chalet, voldoende ruimte voor 2-3 personen

De Chalets liggen op een mooi, niet al te groot complex. De medewerkster van de recptie is zeer vriendelijk en helpt je graag bij vragen. Ook maakt ze je attent op enige nuttige services, zoals: autotrein kaartjes met korting, broodjes service etc.

Naast het chalet kun je eenvoudig je auto parkeren. Ook is er voldoende ruimte voor een (eenmvoudige) tuinset met tafel/stoelen/parasol. De inrichting van het chalet is sober (geheel conform de beschrijving), schoon maar verder wel goed compleet. Een 2-4 persoons chalet is niet aan te raden (qua ruimte) voor 4 volwassenen, maar is voor 2 volwassenen of 3 personen prima te doen.

Ideaal is het hebben van de gratis liften en bus pas in de zomer. Bushalte is voor de deur en je kunt zo eenvoudig dagtripjes organiseren (scheelt ook in parkeerkosten; bijna in de hele vallei is het betaald parkeren). Als je met de lift omhoog gaat kun je boven heel mooi wandelen, of zelfs teruglopen naar een Saas dorp.

Onze vakantie is prima bevallen, aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 7oosterhuis23-04-2012

Mooi Plek voor een actieve vakantie.

Résidence Edelweiss in Saas-Balen is goed uit uit val basis te gebruiken voor een actieve / ondernemende vakantie. In de omgeving zijn vele activiteiten te doen. Binnen 15 min zit je met de auto in Saas-fee.

Gereisd met partner in juli 2011

• 8peter09-01-2012

Gezelligheid en erg knus

Huisjes zijn inderdaad klein maar wel gezellig. Het nodige is aanwezig. De eigenaar van het park is super behulpzaam en regelt echt alles voor je. Hele leuke skivakantie in een mooie omgeving. Dit jaar (2012) gaan we er weer naar terug

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009