Hotel Spycher

HotelWeer vandaag19°11°

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Spycher voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Spycher in het Nederlands

Familie

2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

In 1995 ben ik voor 2,5 jaar naar zwitserland gegaan en heb ik bij hotel spycher gewoond en gewerkt.

Nu kom ik er tegenwoordig elk jaar naar terug om samen met mijn gezin vakantie te vieren.

De familie Anthematten medard zijn vriendelijke en gastvrije mensen.

Het is een klein gezellig hotel met ik geloof ongeveer 14 kamers en je zit bijna direct aan de piste zeker de moeite waard om is naar toe te gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Spycher in Saas Almagell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Spycher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.