Hotel Portjengrat

19 reviews over Hotel Portjengrat in het Nederlands

doen we nog een keer!

wimjorien
5-9-2011

Zijn er slechts twee nachten geweest vorig jaar.Toen we vertrokken werden we uitgezwaaid alsof we weken in het hotel hadden verbleven! Er was veel aandacht voor de cliënt en het ontbijt en avondeten waren heerlijk!

Gereisd Met partner in augustus 2010

Leuk hotel

Ann
30-8-2011

Leuk hotel met nette kamers (met kluisje). 's Morgens is er een verzorgd ontbijtbuffet, en wij hadden 's avonds een zeer goed en afwisselend 4-gangen diner. Zowel het personeel als de eigenaars zijn heel vriendelijk. Het hotel is prima gelegen, vlak bij de toeristische dienst en de bushalte. We kregen van het hotel een pas voor het gebruik van de kabelbanen en bussen in het Saastal. Het Saastal biedt vele mogelijkheden om te wandelen, van laag tot hoog en alle moeilijkheidsgraden

Gereisd Met vrienden in juli 2011

Prachtige vakantie, leuk hotelletje!

Anita & Steve
24-8-2011

Juist terug van een enorm deugddoende vakantie in Saas-Almagell. Wat hebben we genoten van de streek! Normaal verblijven mijn man en ik in luxueuzere hotels, maar dit hotelletje kon ons bekoren! Vriendelijk personeel, vriendelijke eigenaars. Welkomstdrankje en afscheidsdrankje gekregen. Kamer erg eenvoudig maar gerieflijk, geen overbodige luxe. Eten altijd goed in orde; we vonden het wat jammer dat er geen keuzemenu's waren maar het heeft ons altijd goed gesmaakt. Ontbijt ook altijd in orde, al misten we soms wat variatie (het ontbijt was altijd hetzelfde; je kon eitjes koken, maar er was bvb nooit omelet). Bij het avondeten was het soms wel wat wachten totdat je je gerecht kreeg. Erg sympathiek hotel met een leuke bar; ook goed gelegen; tegenover heb je een bushalte en ernaast is een supermarktje. Het Saasdal is een echte aanrader voor bergliefhebbers! We hebben erg van ons verblijf genoten; in alle opzichten een aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2011

Wat een fantastische reis

Ulin Luc
13-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtige uitvalbasis om te wandelen , hadden gratis pasjes voor de liften en openbaar vervoer, eten heel lekker (ook de pinot noir), vriendelijke uitbaters ,ned.talig personeel ,veel Vlamingen , 70% zijn terugkerende klanten en natuurlijk de prachtige natuur . Wij gaan zeker terug . Luc & Els

Gereisd Met partner in augustus 2011

Komen zeker terug

PRIEM Johnny
23-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hebben er reeds een 40 tal verloven in " Portjengrat " opzitten en steeds worden we terug verrast door de vriendelijke ontvangst door Egon & Astrid. Doe zo voort

Gereisd Met partner in januari 2010

Centraal gelegen voor wandelingen

Kiebooms Lode
25-9-2010

verzorgde kamers, goed ontbijtbuffet, verzorgd diner. aangenaam om te verblijven. betalen zelfs je auto vignet terug.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel voor een schitterende vakantie

P & D
6-8-2009

Dit hotel biedt een prima prijs / kwaliteitverhouding. De kamers zijn zeer ruim, voorzien van al het nodige comfort, perfect onderhouden en zeer proper. De eigenaars zijn supervriendelijk en gedienstig, net als al het personeel. Het eten, zowel het ontbijt als het diner, is zeer lekker. Een eerlijke keuken met verse producten, lekker klaar gemaakt. Voor het diner is er geen keuzemenu maar de gerechten worden zodanig gekozen dat ze bij iedereen in de smaak vallen. Er is ook voldoende afwisseling. Het ontbijt is eveneens heel lekker met prima broodjes. Er is ruim voldoende van alles aanwezig en wordt steeds aangevuld zodat langslapers ook nog voldoende keuze hebben. De omgeving is prachtig en het hotel is prima gelegen om alles te verkennen. De bus stopt vlak voor het hotel. Als je niet op zoek bent naar een hotel met welnessmogelijkheden of een zwembad is dit het ideale hotel in een zeer aangename omgeving met eigenaars die je oprecht hartelijk ontvangen.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer fijn en gezellig hotel, een aanrader.

Guy en vrienden
19-7-2009

De eigenares van het hotel kent zeer goed de wandelwegen in het dal. Iedere dag besprak ze met ons enkele wandelingen en gaf ze vele tips. Heel sympathieke eigenaars. De kamers waren zeer verzorgd en het eten was heerlijk. Zeer vriendelijke bediening in het restaurant. Alles tiptop voor een ideaal verblijf.

Gereisd Met vrienden in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeker voor herhaling vatbaar

François Gino
13-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Portjengrat is zeker voor herhaling vatbaar. Zeer lekker eten. Vriendelijk personeel, zowel in de bar, als in het restaurant. Je kan er terugskien van Saas Fee via de bosweg naar het hotel. Welkomstdrink van de hotelbaas. Gratis draadloos internet. Gratis afgesloten parking. Autowegenvignet wordt van de eindrekening afgetrokken, waardoor het verteer in het hotel bijzonder goed meevalt. In een woord Fantastisch.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Feb 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

mooie kamers, lekker eten, vriendelijke ontvangst, prijs-

geert dumont
19-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

mooie kamers, lekker eten, vriendelijke ontvangst, prijs- kwaliteit een echte aanrader! Als er voldoende sneeuw is, bestaat de mogelijkheid om via een kleine wandelweg terug te komen van Saas Fee op de ski's tot aan het hotel. 's morgens moet men op de heenweg wel de skibus nemen.

Gereisd Met partner in januari 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Portjengrat in Saas Almagell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Portjengrat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.