Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag11°
9,4

• Ligging t.o.v. pistes9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Pirmin Zurbriggen voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Pirmin Zurbriggen in het Nederlands

Super Hotel

Norbert
21-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Waanzinnig vakantie gehad, mede door het lekkere hotel. Alles aanwezig en hele aardige mensen. Een echte aanrader

Gereisd Met vrienden in februari 2016

Een hotel om naar terug te gaan

j_schatorie
25-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zowel in zomer als winter is het goed vertoeven in dit hotel. Vanaf ontvangst tot aan het vertrekt is alles perfect geregeld. Hoogte punten is het eten in een modern ingericht restaurant en ook het welness landschap mag en kun je niet missen. Zowel personeel als leiding maakt er een goed verblijf van.

Gereisd Alleenreizend in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit hotel is de top van de top

Egbert
29-6-2011

Dit hotel ademt een hele relaxe sfeer uit. Al bij aankomst word je uitgebreid geinformeerd over het reilen en zeilen in het hotel. De bagage wordt verzorgd, de plaats in het restaurant wordt gewezen. Een leuke bijkomstigheid was dat we een pas kregen om in de tijd dat we er gast waren een gratis gebruik konden maken van (post)autobus en bergbanen in het Saasdal. Op de kamer konden we beschikken over een koffieapparaat met cups die dagelijks werden aangevuld, alsmede een warmwaterkoker met diverse theesoorten. De welness is geweldig verzorgd. Een buitenbubbelbad, een dampbad en drie sauna's. Er waren voldoende grote handdoeken. Je kon ook gebruik maken van thee/ ijswater / vruchten. Het diner en het ontbijt waren uitgebreid en voor ieder wat wils.

Gereisd Met partner in juni 2011

super verwen hotel met familiaire gemoedelijkheid

Kristof Samyn
11-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Uitmuntende keuken, prachtige welness, mooie en ruime kamers, eigenaars zijn zeer vriendelijk en familiair. Hotel ligt zeer rustig gelegen en ideaal als startpunt voor vele prachtige wandelingen of mountainbiketochten. Mogelijkheid om eigen fiets binnen te zetten. Er zijn ook gratis fietsen ter beschikking. Een hotel waar je je onmiddellijk thuisvoelt en dus om zeker terug te gaan. Kleine honden gratis toegelaten.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

toplocatie, tophotel

nanda luijk
12-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

mooi hotel, vriendelijke mensen, alles aanwezig wb wellnes, kinderactiviteiten etc

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2009

fantastisch gelegen, gezellig, luxe

nanda luijk
2-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

het is een modern hotel met alle luxe zoals zwembad, sauna's massages bubbelbaden., bowlingbaan, verwarmde skischoen houders! lekker eten, mooie kamers en erg gezellige mensen!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2009

2008

Dit hotel ligt in een rustig dorp (340) inwoners

John
2-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit hotel ligt in een rustig dorp (340) inwoners. Skilift ligt bij de voordeur in een doodlopende straat en geen autoverkeer. Eigenaren Zwitserse vriendelijkheid. Sterrenkok zorgt voor heerlijk eten. Van origine huisadres van Pirmin Zurbriggen. Zijn zus Esther runt dit Hotel. Half uur lopen naar Saas Fee. Prachtige welness aanwezig. Krijgt waar voor je geld.

Gereisd Familie in Tue Jan 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pirmin Zurbriggen in Saas Almagell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pirmin Zurbriggen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.