Hotel Mattmarkblick

9,3

• Ligging t.o.v. pistes8,7

5 tips over Hotel Mattmarkblick

l.j.souman, 27-7-2013
Verblijf in het hotel geeft gratis openbaar vervoer in de regio en gratis gebruik van de kabelbanen. Zeer aanbevelens waard.
artjo, 1-7-2013

Vanuit Almagell is Saas Fee te voet in 45 minuten te bereiken en hier kan men de bergbanen naar het hoogste 360 graden draaiende restaurant op 3500 meter hoogte. Verder is op 45 minuten rijden de bekende plaats Zermatt met de Matterhorn te vinden en op een klein uurtje rijden kan men de grote Aletsch Gletscher bewonderen.

Alleen al in het Saas dal zijn er vele tientallen wandelingen beschikbaar, van eenvoudig (Mattmark stuwmeer in Almagell) tot alpine (gletscherwandeling naar Brittania hut).

Rondas Hardie, 17-3-2013
Voor de gevorderde is er Saas Grund en Saas Fee in de buurt. Gratis met de postbus tot voor de lift en alle 15 min een bus.

We hebben een aantal aanbieders voor Mattmarkblick voor je op een rij gezet:

hugo.servaes, 16-8-2012
Boekt u een verblijf in dit hotel, dan ontvangt u gratis de „Bürgerpass“ van het Saasdal. Met deze pas kunt u als gast tijdens uw verblijf kosteloos gebruik laden alle bergbanen en alle postautobussen in heel het Saasdal. Een waardevol en zeer praktisch geschenk.
Wim Kuling, 14-8-2012
ga heerlijk van de schitterende natuur genieten, laat je adviseren door de hotelhouder. Eén keer per week gaat hij zelf met zijn gasten op pad. U ziet dan de mooiste plekjes. Echt doen!

We hebben een aantal aanbieders voor Mattmarkblick voor je op een rij gezet: