Hotel Mattmarkblick

Onvergetelijk

Lia joosen
13-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

sprookjesachtige ligging met meer dan complete kamers. Een voortreffelijke keuken en een gastheer en gastvrouw die hun vak verstaan.

Uitstekend

Guy Verrijdt
16-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Mattmarkblick is een relatief klein, maar des te gezelliger familiehotel aan het uiteinde van het Saastal in Wallis, Zwitserland.

Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Perfecte vriendelijke bediening in het restaurant voor ontbijt en avondmaal. Gepaste informatie over ontspanningsmogelijkheiden, skiën, wandelen, minigolf, wellness, … Mr. Zurbriggen komt elke avond een praatje slaan aan tafel.

We waren er van 8 tot 15 april 2017 voor een weekje skiën met 2 kinderen in Saas-Grund, uitstekend skigebied voor beginners tot laat op het seizoen. Tip van de gastheer, mr. Zurbriggen.

Kamers groot, gezellig, netjes en degelijk. Grote TV met veel zenders (enkel geen Vlaamse...), brandkast, badkamer met bad en douche. Veel kastruimte. Erg goede wifi, zonder meerkost, zeer snel, onbeperkt en zoveel apparaten als je maar wil.

Uitstekende en uitgebreide warme maaltijden 's avonds, 4 gangen met steeds een voorstel voor 2 hoofdmenus, voorgerecht soep van de dag of sla naar keuze. Voor de kinderen naar wens kleinere porties en of evt aan te passen naar de voorkeur van de kinderen.

Zeker en vast aan te raden, zowel voor koppels, grotere groepen als families met kinderen.

Geweldig

Wim Kulng
13-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Service en bediening in het hotel meer dan goed! Sneeuw prima, pistes perfect. Mooi is ook de nieuwe electrobus in Saas Fee. Vanaf de parkeergarage en de busterminal rechtstreeks onderaan de piste worden afgeleverd. Mooie service en een geweldige vooruitgang. De vriendelijkheid en klantenservice in het hotel is al jaren van een zeer hoog niveau. Dit wens je iedereen toe! Als je er bent geweest is elk ander hotel onder de maatstaf van Mattmarkblick.

We hebben een aantal aanbieders voor Mattmarkblick voor je op een rij gezet:

Gezellig,knus,zeer schoon en vriendelijk hotel!

Willemijn
10-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer schoon hotel! Gastvrijheid staat bovenaan! Iedereen voelt zich er welkom! Goed eten, schone kamers en een schone douche!

Aanrader om naar toe te gaan voor een ontspannen vakantie waarin je echt tot rust komt!!

Super schoon hotel en vriendelijke gastheer

Huijser
8-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijk hotel in Zwitserse sferen. Eenvoudig maar heel schoon en vriendelijke mensen! Eten is lekker!

Geweld om hier te zijn

Wim Kuling
1-8-2014

Hotel Mattmarkblick heeft ervoor gezorgd dat een groep mensen met een ingewikkeld dieet, meer 100% konden genieten van een geweldige vakantie. Maar ook de mantelzorgers die nu eens niet voor maaltijden, boodschappen e.d. hoefden te zorgen. Het Moermandieet is door het hotel op en top verzorgd. De experts op het gebied van het dieet zijn het daar 100% mee eens. Klasse verzorgd en een echte verwen vakantie voor mensen die het al buitengewoon moeilijk hebben en te maken hebben met de gevreesde ziekte!

Een beetje thuiskomen.

Richard en Marlou
11-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zijn zeer gastvrij ontvangen in dit hotel. Het voelt als thuiskomen. Er is altijd aandacht voor iedereen. Wij logeerden in de Attikakamer, een zeer nette kamer op de bovenste verdieping. De kamer is met een lift te bereiken. 's Avonds heerlijk gegeten in het restaurant. Vooral de Zwitserse specialiteiten zijn ten zeerste aan te bevelen. Wij hebben maandagavond deelgenomen aan de raclette, dat was genieten. Het ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd.

De auto parkeer je zonder kosten voor de deur. Dit hotel is een uitstekend uitgangspunt voor de vele wandelingen in de omgeving. De eigenaar geeft graag informatie over de mogelijke tochten en het toeristenbureau ligt vrijwel aan de overkant. Binnen een half uur loop je over een breed pad naar Saas-Fee.

Ook de derde keer was weer fantastisch.

l.j.souman
27-7-2013

Het is een goed en zeer gastvrij hotel. De gast is hier echt koning. De eigenaar is zeer behulpzaam bij het verkennen van de omgeving en het geven van adviezen voor bezienswaardigheden of uitgaansmogelijkheden. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

De omgeving is in de zomer (wij zijn er alleen 's zomers geweest) zeer indrukwekkend mooi en alles vlakbij.

Vriendelijkheid met hoofdletter V

artjo
1-7-2013

Er is vrijwel niets aan te merken op dit hotel. Niet voor niets verkozen tot één van de beste van Zwitserland! Eigenaar Rolf kijkt iedere dag of hij tips (of een rondje van de zaak!) kan geven en hij heeft een geweldig team dat in een heel gemoedelijke sfeer de gasten iedere dag weer alles naar de zin maakt.

Het eten bestaat uit een keuze-menu waar bij vrijwel iedere gang gekozen kan worden tussen twee gerechten. Hoewel de porties sowieso overvloedig zijn wordt er altijd nog gevraagd of je nog mee wil.

Eigenaar Rolf vraagt vrijwel iedere avond of je nog iets van hem te drinken wil en soms ook nog wel meerdere keren.

Het hotel ligt in een rustige, adembenemende omgeving waar je zelfs in de zomer tegen de besneeuwde bergtoppen aankijkt, waaronder de hoogst volledig in Zwitserland gelegen berg, de Dom, van 4545 meter hoog.

Bij de hotelprijs is een zgn. Bürgerpass inbegrepen waarmee alle kabelbanen in het Saas-dal gratis zijn en tevens korting op tal van andere attracties wordt gegeven.

Thuiskomen, elk jaar terug

Rondas Hardie
17-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Klant sinds jaren 80. Het voelt bij aankomst als thuiskomen na een vermoeiende rit. Alle stress valt weg. We zijn er en zouden liefst zo lang mogelijk blijven. Ideaal voor ouders met kinderen die nog moeten veel moeten leren op skilatten. De skischool bestaat al van voor de jaren 80 en is van het dorp zelf. Zelf met alle dagen sporten nog gewicht bijgekomen. Wij gaan met de kinderen sinds 5 jaar en ze willen nergens anders naartoe. Daar zijn ze veilig, daar zijn ze thuis in Saas Almagell.

We hebben een aantal aanbieders voor Mattmarkblick voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mattmarkblick in Saas Almagell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mattmarkblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.