Hotel Mattmarkblick

Onvergetelijk

Lia joosen
13-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

sprookjesachtige ligging met meer dan complete kamers. Een voortreffelijke keuken en een gastheer en gastvrouw die hun vak verstaan.

Uitstekend

Guy Verrijdt
16-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Mattmarkblick is een relatief klein, maar des te gezelliger familiehotel aan het uiteinde van het Saastal in Wallis, Zwitserland.

Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Perfecte vriendelijke bediening in het restaurant voor ontbijt en avondmaal. Gepaste informatie over ontspanningsmogelijkheiden, skiën, wandelen, minigolf, wellness, … Mr. Zurbriggen komt elke avond een praatje slaan aan tafel.

We waren er van 8 tot 15 april 2017 voor een weekje skiën met 2 kinderen in Saas-Grund, uitstekend skigebied voor beginners tot laat op het seizoen. Tip van de gastheer, mr. Zurbriggen.

Kamers groot, gezellig, netjes en degelijk. Grote TV met veel zenders (enkel geen Vlaamse...), brandkast, badkamer met bad en douche. Veel kastruimte. Erg goede wifi, zonder meerkost, zeer snel, onbeperkt en zoveel apparaten als je maar wil.

Uitstekende en uitgebreide warme maaltijden 's avonds, 4 gangen met steeds een voorstel voor 2 hoofdmenus, voorgerecht soep van de dag of sla naar keuze. Voor de kinderen naar wens kleinere porties en of evt aan te passen naar de voorkeur van de kinderen.

Zeker en vast aan te raden, zowel voor koppels, grotere groepen als families met kinderen.

Geweldig

Wim Kulng
13-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Service en bediening in het hotel meer dan goed! Sneeuw prima, pistes perfect. Mooi is ook de nieuwe electrobus in Saas Fee. Vanaf de parkeergarage en de busterminal rechtstreeks onderaan de piste worden afgeleverd. Mooie service en een geweldige vooruitgang. De vriendelijkheid en klantenservice in het hotel is al jaren van een zeer hoog niveau. Dit wens je iedereen toe! Als je er bent geweest is elk ander hotel onder de maatstaf van Mattmarkblick.

• Ligging t.o.v. pistes9

Zeer schoon hotel! Gastvrijheid staat bovenaan! Iedereen voelt zich er welkom! Goed eten, schone kamers en een schone douche!

Aanrader om naar toe te gaan voor een ontspannen vakantie waarin je echt tot rust komt!!

• Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijk hotel in Zwitserse sferen. Eenvoudig maar heel schoon en vriendelijke mensen! Eten is lekker!

Tolle Tage in Saas Almagell

Steve
11-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Top-Lage (Postauto, Lifte) und ein sehr freundliches Wirte-Ehepaar mit hilfreichen Tipps für erlebnisreiche Wanderungen.

Geweld om hier te zijn

Wim Kuling
1-8-2014

Hotel Mattmarkblick heeft ervoor gezorgd dat een groep mensen met een ingewikkeld dieet, meer 100% konden genieten van een geweldige vakantie. Maar ook de mantelzorgers die nu eens niet voor maaltijden, boodschappen e.d. hoefden te zorgen. Het Moermandieet is door het hotel op en top verzorgd. De experts op het gebied van het dieet zijn het daar 100% mee eens. Klasse verzorgd en een echte verwen vakantie voor mensen die het al buitengewoon moeilijk hebben en te maken hebben met de gevreesde ziekte!

Toller Urlaub im Hotel Mattmarkblick.

Carmen Fleischer
12-1-2014

Wir hatten einen unvergesslichen Wanderurlaub im Sommer 2013 im Hotel Mattmarkblick. Der doch weite Weg aus Dresden/Deutschland haut sich sehr gelohnt. Das freundliche Wirtsehepaar Fam. Zurbriggen haben die Basis für einen wunderschönen Urlaub geschaffen. Mit köstlichem Essen haben sie auch für unser leibliches Wohl gesorgt. Auch ein musikalischer Abschiedsabend lässt uns heute noch gern an die schöne Zeit im Hotel Mattmarkblick in Saas Almagell zurückdenken.

Wohlfühlurlaub für Geniesser KLASSE!!

Alexander Bergmann
27-8-2013

Hier erlebt man Hotelier´s aus Leidenschaft. Nicht´s ist zu viel, immer freundlich und immer kompetente Antworten zu Fragen des Hotels oder über Land und Leute.

Wir haben uns rundum gehütet und behütet gefühlt

Een beetje thuiskomen.

Richard en Marlou
11-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zijn zeer gastvrij ontvangen in dit hotel. Het voelt als thuiskomen. Er is altijd aandacht voor iedereen. Wij logeerden in de Attikakamer, een zeer nette kamer op de bovenste verdieping. De kamer is met een lift te bereiken. 's Avonds heerlijk gegeten in het restaurant. Vooral de Zwitserse specialiteiten zijn ten zeerste aan te bevelen. Wij hebben maandagavond deelgenomen aan de raclette, dat was genieten. Het ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd.

De auto parkeer je zonder kosten voor de deur. Dit hotel is een uitstekend uitgangspunt voor de vele wandelingen in de omgeving. De eigenaar geeft graag informatie over de mogelijke tochten en het toeristenbureau ligt vrijwel aan de overkant. Binnen een half uur loop je over een breed pad naar Saas-Fee.

We hebben een aantal aanbieders voor Mattmarkblick voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mattmarkblick in Saas Almagell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mattmarkblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mattmarkblick scoort een 9.33 uit 10 op basis van 33 reviews.