Hotel Kristall-Saphir

• Sauna

125 reviews over Hotel Kristall-Saphir

• 2019
    10C Kruit03-10-2019

De vakantie voldeed geheel aan onze verwachtingen

Het betrof voor ons een wandelvakantie in een mooie omgeving.

Rosine Breuer, Geschäftsführerin, 31-10-2019

Geschätzter Gast unseres Hotels Danke vielmals für Ihren Aufenthalt sowie für Ihre Bewertungsabgabe. Diese ist für uns sehr wertvoll und wir freuen uns über Ihre absolute Zufriedenheit. Es zeigt uns, dass wir auf dem richtigen Weg sind. Dankeschön Bestimmt gibt es ein Wiedersehen in den nächsten Jahren. Alles Gute und beste Grüsse

• 9Patrick Vanhauwaert24-09-2019

we komen zeker terug

Zeer vriendelijke en persoonlijke ontvangst.
    Lekker eten, smakelijk klaargemaakt en mooi gepresenteerd . Er was ook een groep volwassenen met een beperking : ze werden zeer respectvol benaderd en geholpen : een dikke pluim hiervoor.

Rosine Breuer, Geschäftsführerin, 31-10-2019

Werter Gast unseres Hause, eine herzliches Dankeschön für Ihren Aufenthalt und für Ihre Bewertungsabgabe. Wir freuen uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Danke vielmals. So hoffen wir auf ein Wiedersehen im Ferienparadies Saastal / Saas-Almagell

• 8Willem23-09-2019

Supermooi

Het was prachtig zo n mooi uitzicht vanaf balkon en precies bij de bushalte en gezellige mooie schone kamers en vriendelijk personeel en ook het eten was prima verzorgd, ik zou er nog weleens weer naartoe willen want ook de prijzen was redelijk vooral in vergelijking met de restaurants en terrasjes in Saas Fee

• 8Ligging t.o.v. pistes

Rosine Breuer, Geschäftsführerin, 31-10-2019

Geschätzter Kunde unseres Haus, Ein herzliches Dankeschön für Ihren Urlaub bei uns im Hotel sowie für Ihre Bewertungsabgabe. Wir freuen uns über die lobende Worte. Dank dem wertvollen Bürgerpass / Gästekarte sind die Benützung der Bergbahnen im ganzen Saastal bis 3'100 m.ü.M. sowie der Postbus kostenlos. Dies ist ein sensationeller Mehrwert, der das Preis-Leistungs-Verhältnis optimiert. Über ein Wiedersehen würden wir uns sehr freuen.

• 9Frans22-09-2019

Prima hotel

Bij aankomst in het hotel krijg je en pasje waarmee je gratis gebruik kunt maken van de bus en de kabelbanen.

Rosine Breuer, Geschäftsführerin, 31-10-2019

Lieber Gast unseres Hauses Ich bedanke mich herzlich für Ihren Aufenthalt bei uns sowie für Ihre Bewertungsabgabe. Es freut mich, dass Sie das Angebot der kostenlose Bergbahnen sehr geschätzt haben und dass es Ihnen bei uns gefallen hat. So hoffen wir auf ein Wiedersehen. Bestimmt gibt es noch Vieles in unserer idyllischen Bergwelt zu entdecken.

• 9Willemse Rudy16-08-2019

Zeer goede ervaring

Hotel was prima gelegen, mooie streek en veel uitstapmogelijkheden in de omgeving. Lekker eten avond en prima ontbijt. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. All inclusive systeem is goed, alleen armbandje is beetje oud en ongezeillig systeem, laat iets anders maken voor de opvolging. Sauna en stoombad prima. Systeem met bezoekerskaart zeer positief, aangezien alle lokaal vervoer en liften inbegrepen zijn maakt dit een bezoek betaalbaar. Goede formule

• 9Ligging t.o.v. pistes

Rosine Breuer, Geschäftsführerin, 02-09-2019

Werter Kunde unseres Hauses, ein herzliches Dankeschön für Ihren Aufenthalt sowie für Ihre Bewertungsabgabe. Es ist sehr nett von Ihnen, dass Sie sich dafür die Zeit genommen haben. Wir freuen uns sehr über die positiven Feedbacks und die konstruktive Kritik. Wir werden eine passende Lösung finden. So hoffen wir auf ein Wiedersehen in Saas-Almagell. Bestimmt gibt es noch vieles zu entdecken.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Philippine en Jacobus20-07-2019

Hotel Kristall Saphir = SUPERIOR

We waren dit jaar voor de 10e keer in dit hotel en als we gezond blijven komen we terug! De service en aandacht van het Management en het personeel is aanspekend,niets wordt aan het toeval over gelaten. Dagelijks een goed en uitgebreid ontbijtbuffet.Opvallend goed het avondeten 4/5 gangen, fris, vers en met fantasie door de kok geserveerd.Hoewel ruim voldoende, wordt er door de bediening steeds gevraagd of U genoeg had.Tijdens ons verblijf werd a la minute een menu aangepast aan de 2 kinderen.Buiten is er een grasveld met speeltoestellen en binnnen op de verdieping een speelkamer.Geen familiehotel maar wel aandacht voor de kinderen.Jammer dat mijn voorganger voor de kindvriendelijkheid maar een 5 geeft,verdient dit hotel niet. Natuurlijk mag iedereen op Zoover zijn mening hebben.

Rosine Breuer, Geschäftsführerin, 02-09-2019

Geschätzte Kunden unseres Hauses, ein grosses Dankeschön für Ihren Aufenthalt sowie für Ihre wertvolle Bewertungsabgabe. Wir freuen uns sehr über Ihre lobende Worte. Das zeigt uns, dass wir auf dem richtigen Weg sind. So hoffen wir auf ein Wiedersehen im nächsten Jahr im idyllischen Saas-Almagell.

• 8Julien17-07-2019

Hebben van ons kort verblijf genoten .

Aankomst op sacramentsdag waar we de tradionele klederdracht konden bewonderen na de mis.Dit weekend was het rustig over de ganse vallei daar de meeste mensen niet moesten werken. In het hotel waren een groep duits en franstaligen die het iedere namiddag maakten dat de taart reeds opgegeten was voor 5 uur na onze wandeling;Niet te min hebben we toch genoten van ons verblijf waar we ook het lekkere eten met met veel afwisseling
    konden apprecieren Alsook de nette ,rustige en mooie kamers konden ons bekoren.

Rosine Breuer, Geschäftsführerin, 02-09-2019

Werter Kunde unseres Hause, ein grosses Dankeschön für Ihren Aufenthalt bei uns sowie für die ausführliche Bewertung. Wir freuen uns über die lobende Worte und nehme die konstruktive Kritik zur Kenntnis; mit dem Willen, unsere Leistung zu verbessern. So hoffen wir auf ein Wiedersehen in Saas-Almagell

• 10Van De Winckel Freddy15-07-2019

Formentastisch....

Super goed hotel. Alles is er prima in orde. Het is zelfs heel moeilijk om iets negatief te vinden....

• 10Ligging t.o.v. pistes

Rosine Breuer, Geschäftsführerin, 02-09-2019

Lieber Kunde, Merci vielmals für Ihren Aufenthalt. Wir freuen uns über die tolle Bewertung. Sie zeigt uns, dass wir auf dem richtigen Weg sind. So hoffen wir auf ein Wiedersehen und verbleiben bis dahin mit den besten Grüssen

• 9Danny & Josephine Bultinck - Maes12-07-2019

Kristall-Saphir en Saas-Almagell zijn een aanrader

Kristall-Saphir is werkelijk een schitterend hotel gelegen in Saas-Almagell, een parel van een rustig bergdorp. De eigenaars en personeel zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het hotel beschikt over parkeermogelijkheden, een ruime buitenterras en loungegedeelte, waar het heerlijk vertoeven was na een daguitstap. Het ontbijt in buffetvorm en het 4-gangenmenu 's avonds zijn van een hoog niveau qua producten. Met de gratis aangeboden burgerpas kan je in Saasdal gratis de postauto nemen en quasi alle kabelliften. Het hotel is een prima uitvalsbasis om diverse excursies te maken (vb. de stuwdam van Mattmark, de Aletschgletsjer, het autovrije Saas-Fee, Zermatt, diverse wandelpaden, …).

• 9Ligging t.o.v. pistes

Rosine Breuer, Geschäftsführerin, 02-09-2019

Geschätzte Kunden unseres Hauses, Danke vielmals für Ihren Aufenthalt sowie für Ihre Zeit, eine ausführliche Bewertung abzugeben. Wir freuen uns sehr über Ihren positiven Bericht, der für unser Haus beste Werbung ist. Bestimmt wird es ein Wiedersehen geben. Danke vielmals und alles Gute

• 8De Meyer Frans08-07-2019

Een geslaagde weldoende vakantie!!

Zeer fijn hotel goede ligging lekker eten mooie kamer vriendelijke bediening. Kortom een aanrader.

Rosine Breuer, Geschäftsführerin, 02-09-2019

Lieber Kunde, ein grosses Dankeschön für Ihren Aufenthalt sowie für Ihre Bewertungsabgaben. Wir freuen uns über die schönen Worte und hoffen auf ein Wiedersehen. Freundliche Grüsse und alles Gute

Gereisd met vrienden in juni 2019

Hotel Kristall-Saphir info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• ZwembadJacuzzi

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDuits, Frans, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch, Zwitsers

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages