Appartement
Kleine hotels
9,8

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Ferienwohnung Andolla voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Ferienwohnung Andolla in het Nederlands

De beste ervaring in 45 jaar Zwitserland !

Fam. de Rooij
3-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het ideale *appartement voor genieters; rustige locatie, prachtig uitzicht, mooie en complete appartementen, top service en een zeer gastvrije ontvangst. Een echte aanrader in het prachtige Saasdal, niet voor niets de parel van de Alpen genoemd !

Gereisd Met partner in september 2017

mooi en modern ingericht appartement

fam. Sassen
29-6-2016

Huis Andola ligt aan het begin van het 380 inwoners tellende dorp Saas Almagell en zo'n 150 meter van het dorpsplein. aan dit pleintje bevindt zich een kleine supermarkt die van 7:00 tot 19:00 geopend is, 7 dagen in de week, dus iedere ochtend verse broodjes halen! Andolla omvat 5 ruime en modern ingerichte appartementen. Ieder appartement heeft o.a. een afwasmachine en breedbeeld tv. Er is een gezamenlijke speelruimte voor kinderen (zowel binnen als buiten) evenals wasruimte. Gastvrouw Christa is zeer vriendelijk en behulpzaam. Voor wandelaren is er nauwelijks een mooiere omgeving te bedenken, midden tussen tal van bergtoppen van ruim 4000 meter hoog. De bekendere plaats in het dal, Saas Fee, bevindt zich op loopafstand en Zermatt ligt op een half uurtje rijden.

Gereisd Met partner in juni 2016

Appartement Andolla Saas Almagell *****

k.
3-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit nieuwe appartementen complex met 5 woningen is zijn 5 sterren meer dan waard. Het is modern ingericht en van alle gemakken voorzien. Zie hun site. De sauna en jacuzzi , de lift, kinderspeelkamer met Wii en voetbalspel horen daar ook allemaal nog bij. Het appartement is gemakkelijk te bereiken en als grote voordeel t.o.v. Saas Fee kun je hier je auto wel gratis direct bij het appartement parkeren. Een gratis Skibus vertrekt elk half uur op nog geen 150 meter vanaf het appartement naar zowel Saas Fee als Saas Grund. Beide plaatsen liggen dichtbij Saas Almagell. Ook in deze plaats zelf is een klein skigebied, welke gemakkelijk lopend te bereiken is. Kortom een toplocatie!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2012

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ferienwohnung Andolla in Saas Almagell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ferienwohnung Andolla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.