Appartement

• Ligging t.o.v. pistes10,0

1 review over Appartement Sophia 2 Stock Ost in het Nederlands

Perfect appartment onderaan de kinderpiste.

Arjan
5-5-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit appartement ligt erg centraal. Onderaan de kinderpiste, 150van de supermarkt en bakker. Het uitzicht is echt fantastisch, je kijkt zo de vallei in. Appartement is ruim opgezet, redelijk modern en voorzien van veel gemakken zoals dvd speler, tv, en ipod dock. Ook magnetron/oven aanwezig.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2012

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sophia 2 Stock Ost in Riederalp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sophia 2 Stock Ost zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.