Camping Simplonblick

• Animatie
Meer campinginfo

122 reviews over Camping Simplonblick

• 7Leendert Jan08-08-2012

Redelijke camping met vriendelijk personeel.

De camping is klein en overzichtelijk. Het sanitair is oud. Aan het eind van de dag vonden we het sanitair wel wat vies. Het zwembadje is nogal klein. Verwacht geen luxe op deze camping. Alles is er maar het heeft een basic uitstraling. We vonden de ligging heel gunstig om iets te ondernemen. Ronduit geweldig was Leukerbad (40 min.), De Aletschgletcher in Brig (25 min.) en Zermatt (45 min.). De camping ligt aan een weg waar 80 km p/u wordt gereden en dat hoor je wel een beetje. De camping ligt in het Rhonedal. Met bergen voor en achter. Het personeel dat er vanaf 1 april 2012 werkt deed er veel aan om het ons naar de zin te maken. Het restaurant bij de camping hebben we niet geprobeerd. Wij vonden het terras wat armoedig overkomen met de plastic stoeltjes en het was erg druk. De ingerichte tent van de touroperator was goed. Al misste er wel het 1 en ander aan de inventaris. Na 2 dagen was bijna alles in orde. Camping heeft zwembadje, 2 tafeltennistafels en 3 trampolines.

• 5Staat v/h sanitair

• 9Catherine Denis18-07-2012

Super vakantie gehad!

wij huurden een stacaravan van touroperator, alles proper heel goed in orde, personeel super vriendelijk en behulpzaam. Problemen werden onmiddelijk opgelost. Mijn dochter van 8 heeft zich uitstekend geamuseerd. Wij gaan zeker nog terug.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 8fam Willems30-12-2011

goede uitvalsbasis voor vele tochten

Wij zijn 5 jaar een aantal nachten op deze camping geweest. We waren op doorreis naar Italië en zijn steeds op heen en terugreis 4 nachten hier geweest. Eerst met een tent en later met stacaravan van TO. Het sanitair is oud, maar met name bij het hoofdgebouw wel heel goed schoon. Een altijd vriendelijk schoonmaakster doet haar werk prima. Ook de ontvangst op de camping was altijd prima en de bazin herkende ons altijd als we kwamen. niets op aan te merken. Vanuit de camping kun je heel veel dingen doen. Van de grote weg heb je nauwlijks last omdatg de tenten/caravans van de TO wat verder van de weg afstaan. Als je niet van een superluxe camping houdt is het een prima camping.

• 7stefan05-11-2011

super uitzicht!

je kunt zeggen wat je wil maar het uitzicht vanaf de camping op de bergen is echt super mooi! de camping zelf ja niet echt mijn ding vondt het wat armoedig allemaal maar hoorde van meerdere mensen dat je er niet voor de camping zelf heen moet gaan maar voor de omgeving en de camping zit op een goeie locatie je kunt van alles doen van af die plek kun je zo 6 verschillende bergen op of naar stadjes/dorpjes toe noem het maar dus dat hebben wij ook gedaan en dan is het wel een redelijke camping ga je daar echt heen met kinderen om te zeggen dit wordt onze vakantie zou ik een andere camping kiezen met betere faciliteiten......

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 9Bert en Marja van Sas19-09-2011

Heerlijke gezellige camping

Wij komen al jaren op deze camping.Het ligt in het Rhonedal met zijn vele zijdalen die prachtig en afwisselend zijn.De plaatsen op de camping zijn ruim,met name op de grasweiden.Het personeel is erg vriendelijk en ook in het restaurant is het goed vertoeven.Je kunt vaak kiezen uit een dagmenu dat goed te betalen is.We hebben een heel goed kontakt met de eigenaren gehad al die jaren. Het sanitair is,vooral bij de ingang ,goed.Je hebt altijd een warme douche,waarbij je geen muntjes hoeft te gebruiken. Het zwembad is niet al te groot,maar wel een verfrissing."sMorgens staat er een kraampje van de bakker bij de ingang waar je vers brood kunt halen. Je vindt op deze camping geen disco.Het is een echte familiecamping. Verwacht geen luxe,maar wel sfeer. Er staan ook caravans en tenten van touroperator,maar daaarover kan ik niet oordelen,want we hebben altijd onze eigen caravan bij ons.

• 9jannie en minko van den akker06-09-2011

Simplonblick. een fantastische vakantie!

Met dochter en schoonzoon hebben we vele jaren op Simplonblick de vakantie doorgebracht. De eerste maal was onze kleinzoon 2 jaar, vorig jaar was hij er (23 jaar) nog weer met vrienden ,evenals een kleindochter met vriend. De camping is prachtig gelegen, je kunt van hieruit vele dalen in Wallis bereiken en de mooiste bergen bewonderen. Het personeel van camping en restaurant is vriendelijk, staat voor je klaar en is in voor een al of niet informatief gesprek. Op vrijdagavond is het genieten op het terras met een goed glas Fendant onder de klanken van Zwitserse life-muziek. De plaats voor caravan en auto is ruim. De mooiste plek is daar, waar uitsluitend caravans en/of tenten staan. In het restaurant kun je prima eten, eenvoudig, maar ook "duurder", een racletavond mag je niet missen! en....... in meer dan 20 jaar hebben we nooit een verregende vakantie meegemaakt.

Jannie en Minko van den Akker

• 7Staat v/h sanitair

• 8Monique31-08-2011

2 Prima weken gehad

Net terug van een 2-weekse vakantie op deze camping en hoewel we wel wat huiverig waren geworden door de reacties hier is het ons prima bevallen. Het sanitair is weliswaar wat ouderwets maar het is schoon. Campingmedewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam en van verouderde speeltoestellen is geen sprake meer. Onze kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad en op de trampolines.

De omgeving is prachtig vooral voor de actievere vakantievierder.

We huurden een tent via een touroperator en dat was een prima onderkomen.

• 7Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 8J Bakker22-08-2011

Voor ons een prima plek.

Wij kamperen met eigen caravan samen met onze vrienden al meer dan 20 jaar op deze rustige en gemoedelijke camping. Sanitair en onderhoud wordt goed bijgehouden. De Campingleiding is vriendelijk,en in het restaurant is het prima eten.Ligging van de camping is ideaal voor allerlei uitstapjes in de omgeving.Dus van ons alleen maar positieve berichten.An-Jan Bakker. Henny-Leen Blom. 22-08-2011.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Met vrienden

• 6Chantal22-08-2011

niet voor ons

Het is een hele simpele camping winkeltje steld niks voor 3 sterren is het niet waard!!Als je niet wil wandelen. Niet doen!

• 5Eetgelegenheden

• 8K. Osayande16-08-2011

Kindvriendelijk camping en ook mooi omgeving

Mooi en kindvriendelijk camping die ligt tussen twee bergen.

7 tips over Camping Simplonblick

• stefan, 05-11-2011

iedereen moet echt naar de Riederalp toe boven heb je echt fantasties uitzicht wel koud maar dat is het waard! de berg licht ongeveer 38 kilometer van de camping af.

• Mandy, 27-08-2012

Je kunt een pas kopen bij de aletschgletsjer voor 1, 3 of 5 dagen. Met die pas kun je dan onbeperkt met alle luftseilbahnen en kabelbanen.

• Wiebe en Jenneke Kuipers, 18-08-2013

Aletschgletscher, Saasfee, Sion.

1 vraag over Camping Simplonblick

• jolanda bakker, 18-07-2011

overnachtingscamping

hakko, wie weet er een overnachtingscamping achter de sint gotthardtunnel waar ik voor een nacht kan resereveren dus ik moet door de tunnel zijn alvast bedankt

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig