Kleine hotelsWeer vandaag37°15°

96 reviews over Camping Simplonblick in het Nederlands

Niets voor ons

linos
9-9-2013

Deze camping geboekt via touroperator. Dan mag je toch verwachten dat deze camping aan bepaalde normen voldoet? We hadden een stacaravan gehuurd. Deze was in slechte staat. Gescheurde kussens, onbruikbare tafel, kapotte horren,.... De eigenaar was niet zinnens iets te herstellen. De ligging is afschuwelijk (vlak tegen grote baan). Het restaurant vuil. Er is geen brood te verkrijgen, er is geen winkeltje,... Er is in feite niets (ook niet de beloofde manage op 100m). Kort: we besloten deze camping onmiddellijk te verlaten, ook al omdat we ons niet veilig voelden.

Gereisd Met partner in januari 2013

Verouderde camping, mooie omgeving

Wiebe en Jenneke Kuipers
18-8-2013

We hebben dit jaar voor het eerst een tent gehuurd bij een touroperator. De verwachtingen van de camping moesten bijgesteld worden toen we aankwamen. Het is oud, rommelig, achterstallig onderhoud w.b.t sanitair en speelgelegenheden voor de kinderen. Op deze camping veel last gehad van muggen. De omgeving is Top.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 03 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

vergane glorie, wel mooie ligging

marieke
25-7-2013

juli 2013: wat een vergane glorie! Werkelijk alles is ouwe troep: van het sanitair tot de speeltuin tot de ontzettend oude tenten en caravans die overal staan, zelfs onze touroperator caravan had meerdere gebreken en kapotte dingen. Desalniettemin hebben wij ons daar niet druk over gemaakt: je komt er vooral vooral voor de omgeving (zermatt, saas fee, aletschgletsjer erz). Zeer veel mogelijkheden. De directe omgeving van de camping is ook niet bijzonder: veel bouw, industrie enz. Aanrijroute met autotrein kandersteg, leuke ervaring. Wij hadden zeer warm weer in juli 2013, maar de caravans hebben geen afdak/ terras, dus zoeken naar schaduw (en beschutting mocht het regenen). Ondanks dit alles toch geslaagde dagen gehad, want nogmaals: omgeving is prachtig.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Prima camping

Elvira
29-8-2012

Wij zijn 2,5 week op deze camping geweest, schitterend weer, en prachtig uitzicht op de bergen. Broodjes service op de camping tot half aug, dan bestellen bij receptie of even naar dorpje lopen, 5-10 min (achter de camping loopt een weg ipv drukke doorgaande weg). Camping is eenvoudig, rustig maar in omgeving is veel te doen, vooral als je van bergwandelingen houdt. Aletschgletscher is prachtig, leukerbad en Brigerbad zijn fantastische zwembaden. Zwembad op camping is klein maar wel redelijk verwarmd en niet heel druk en je kan je er leuk vermaken met een bal of opblaasband. In de stacaravan heb je geen last van de doorgaande weg langs de camping. Wel veel muggen 's avonds! Kinderen vonden trampolines en luchtkussen erg leuk. Caravans staan in een rijtje maar wel met veel ruimte voor je zelf . Veel NL-ders, Zwitsers en paar Italianen. Zwitserland is inderdaad erg duur, m.n. uit eten gaan. Lidl en Aldi zijn in Visp, scheelt veel. Wij hebben een goede tijd gehad!

Leuke normale camping

Mandy
27-8-2012

Wij zaten in een caravan van touroperator dus wij hoefden gelukkig geen gebruik te maken van de sanitairgebouwen. De douchegordijnen waren beschimmeld en het stonk er verschrikkelijk. Voor de rest was de camping wel mooi, wel heel rustig.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Geweldig voor echte vakantie liefhebbers

marcel
19-8-2012

Na twee weken Gardameer nog een week op deze camping in een gehuurde tent gezeten.Wat een prachtig uitzicht , en veel te zien in de omgeving. Het ontvangst was geweldig Door erg lieve familie , Die erg behulpzaam zijn bij al je vragen.Als Nederlanders moet je wat over het sanitair zeggen en het moet mooier dan thuis zijn. Nou het was erg schoon ,simpel maar goed. Eten buiten de deur is niet goedkoop, maar dat weet je als je naar Zwitserland gaat. Wij koken zelf en dan krijg je heerlijke gerechten met uitzicht op de bergen voor je tent. Dank je Lidl en Aldi [ Visp]. Het zwembad is groot genoeg , en overdag heb je deze helemaal voor jezelf.Veel uitstapjes kun je maken vanaf de camping , en wie van Zwitserland houd is deze camping een goede plek .

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

matige, maar goed gelegen camping

ronald en jessica de Jonge
11-8-2012

Eind juli 2012 hier drie dagen gezeten als tussenstop richting Italie. Voor dit doel was de camping goed, in deze drie dagen kun je de omgeving leuk verkennen. Zwembad is erg klein, geen baby-gedeelte, het water heel koud, geen animatie of iets dergelijks. Sanitair ziet er erg oud uit. Voor mensen die deze camping als uitvalsbasis willen gebruiken voor uitstapjes, wandelen, fietsen is het perfect gelegen.Op de weg langs de camping wordt keihard gereden, maar je moet er wel lopen om in het (uitgestorven) ddorpje te komen. Let op: Zwitserland is peperduur vwb alle kosten (boodschappen, uit eten etc).

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 27 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Redelijke camping met vriendelijk personeel.

Leendert Jan
8-8-2012

De camping is klein en overzichtelijk. Het sanitair is oud. Aan het eind van de dag vonden we het sanitair wel wat vies. Het zwembadje is nogal klein. Verwacht geen luxe op deze camping. Alles is er maar het heeft een basic uitstraling. We vonden de ligging heel gunstig om iets te ondernemen. Ronduit geweldig was Leukerbad (40 min.), De Aletschgletcher in Brig (25 min.) en Zermatt (45 min.). De camping ligt aan een weg waar 80 km p/u wordt gereden en dat hoor je wel een beetje. De camping ligt in het Rhonedal. Met bergen voor en achter. Het personeel dat er vanaf 1 april 2012 werkt deed er veel aan om het ons naar de zin te maken. Het restaurant bij de camping hebben we niet geprobeerd. Wij vonden het terras wat armoedig overkomen met de plastic stoeltjes en het was erg druk. De ingerichte tent van de touroperator was goed. Al misste er wel het 1 en ander aan de inventaris. Na 2 dagen was bijna alles in orde. Camping heeft zwembadje, 2 tafeltennistafels en 3 trampolines.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Super vakantie gehad!

Catherine Denis
18-7-2012

wij huurden een stacaravan van touroperator, alles proper heel goed in orde, personeel super vriendelijk en behulpzaam. Problemen werden onmiddelijk opgelost. Mijn dochter van 8 heeft zich uitstekend geamuseerd. Wij gaan zeker nog terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goede uitvalsbasis voor vele tochten

fam Willems
30-12-2011

Wij zijn 5 jaar een aantal nachten op deze camping geweest. We waren op doorreis naar Italië en zijn steeds op heen en terugreis 4 nachten hier geweest. Eerst met een tent en later met stacaravan van TO. Het sanitair is oud, maar met name bij het hoofdgebouw wel heel goed schoon. Een altijd vriendelijk schoonmaakster doet haar werk prima. Ook de ontvangst op de camping was altijd prima en de bazin herkende ons altijd als we kwamen. niets op aan te merken. Vanuit de camping kun je heel veel dingen doen. Van de grote weg heb je nauwlijks last omdatg de tenten/caravans van de TO wat verder van de weg afstaan. Als je niet van een superluxe camping houdt is het een prima camping.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Simplonblick in Raron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Simplonblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.