Kleine hotelsWeer vandaag17°

99 reviews over Camping Simplonblick in het Nederlands

Fijne en rustige camping

Piet v.d. Schoot
29-9-2016

Komen al vele jaren op deze camping. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.. Goede sanitaire voorzieningen.Centrale ligging in Wallis wat voor ons als senioren een mooie gelegenheid is om uitstapjes en autotochten te maken in de vele zijdalen/ Met een goede autokaart b.v. 1 op 100.000 kom je eigelijk overal tot in het kleinste en hoogste dorpje. Mits je het ook durft.De levensstandaard in Zwitserland is duur, maar de campingprijzen van deze camping in vergelijking laag. In het voor- en naseizoen bij een langer verblijf dan 7 dagen betaal je 7=6 en 14=12 nachten inclusief gratis wifi/internet wat uitstekend functioneerd op de hele camping. Samenvattend is de prijs prestatieverhouding gemiddeld niet duurder dan in overige west Europese landen. Komen graag weer een keer terug.

Gezellig

Moniek
18-9-2016

Centraal gelegen camping, van alle gemakken voorzien. De eigenaren en het personeel doen hun best om het de gasten naar de zin te maken. Het terrein wordt goed bijgehouden en er wordt aandacht besteed aan details. De sanitairgebouwen zijn schoon en comfortabel en er is een mooi zwembad. Voor kinderen is er vermaak in de vorm van spelletjes in de middag. Zwitserse tradities en feestdagen worden in ere gehouden, wat zich vertaalt in optredens van volksmuzikanten, traditionele klederdracht van de eigenaren en een lampionnenoptocht op 1 augustus, de nationale feestdag. De camping is de ideale uitvalsbasis voor uitstapjes, aangezien hij aan een grote weg ligt en slechts 10 minuten van het treinstation.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

nooit meer

barbara
14-8-2015

Zwitserland heeft ons hart gestolen maar de camping zeker niet. De ontvangst was erg onvriendelijk (later bleek dat de dame in kwestie van de touroperator 6 dagen per week maakte van 8.00 tot 21.00 sávonds). De animatie was op 1 lampionnen optocht voor de kinderen ver te zoeken. Van de 10 dagen dat we er zaten zijn we 3x wakker gemaakt om 8.15 door de grasmaaier, 1 ochtend door de kantenmaaier. En dit op je vakantie waar je rust wil. Verder is de uitrusting van de caravan oud, kapotte stoelkussens en geen schone caravan bij aankomst.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Volgend jaar weer

Irma
6-6-2015

Mooie camping, Vriendelijke en behulpzame eigenaars en personeel. Omdat de tenten nog niet opgezet waren kregen we voor de zelfde prijs een mobilehome. Kleine defecten werden direct verholpen (Geen warm water en een kapotte parasol) Mooie camping en vriendelijk personeel. Wij komen volgend jaar graag weer terug.

Gereisd Met vrienden in Wed May 27 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prettige camping

Coby en Peter
22-10-2014

Nette camping, je wordt goed geholpen, dichtbij drukke weg maar je hebt er geen last van. Juist handig om snel overal naar toe te gaan. Mooi uitzicht en kabelbaan in het dorp waardoor je de bergen direct achter de camping kan bezichtigen met z'n mooie dorpjes en uitzichten. Dan ontdek je dat de berg tegenover de camping ook in augustus nog met sneeuw bedekt is, wat je van beneden niet kan zien! In het restaurant kun je lekker eten en gemoedelijk zitten. Kinderen welkom, tekeningen voor kinderen etc.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Perfecte - Locatie

J bakker
24-9-2014

Wij kamperen al meer dan 20 jaar op deze rustige camping Sanitair is netjes en wordt goed bijgehouden De campingleiding is zeer vriendelijk en in het restaurant is het goed eten De camping ligt op een goeie locatie voor allerlei uitstapjes in Wallis Supermarkten in de directe nabijheid Dus voor ons alleen maar positieve ervaringen.

Gereisd Met partner in juli 2014

Supernette mobilhome op rustige camping

anoniem
31-8-2014

Pluspunten: supernette, nieuwe en schone mobilhome met uitgebreide inventaris. Alle ramen voorzien van horren, wat nodig is ivm de vele muggen. Diverse trampolines leuk voor kinderen. Ligging aan de voet van de berg, super uitzicht. Geen geluidsoverlast van trein of weg. Aardige eigenaars. Minpunten: de camping is rustig en er zijn heel veel vaste plaatsen waar veelal niemand thuis is. De camping maakt een verlaten indruk. Het zwembad is echt niet van deze tijd en het water is heel koud.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 23 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

top

anniek
26-8-2014

Gezellige en mooie plek. Ruime staanplaatsen.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gastvrijheid in het prachtige Wallis

Martin de Vries
26-8-2014

Net terug van een heerlijke vakantie. Direct gastvrij ontvangen door zowel de familie als de medewerkster van touroperator die volop meewerkt op de camping. We zijn helemaal wegwijs gemaakt in dit prachtige deel van Zwitserland. Iedere morgen begint met een lach als je de broodjes ophaalt (en dat is voor Zwitserse begrippen vrij uniek). De camping had alle nodige voorzieningen en die waren zeer netjes.

Supermarkten liggen op rijafstand, al is Visp wel erg druk en duurt het soms even voordat je daar op de plek van bestemming bent.

Zwitserland over het algemeen is erg duur. Vooraf eten kopen in Nederland en alleen verse artikelen aanschaffen is een goed advies. Kies ook bewust je tripjes uit, want aan alles in Zwitserland hangt een prijskaartje. Zelfs in de meest afgelegen uitgestorven dorpjes staat een parkeerautomaat.

Gelukkig waren de weergoden ons gunstig gezind, want een grote stad waar je even kunt onderduiken is er niet (overigens wel leuke kleine steden als Sion)

Gereisd Met partner in augustus 2014

Prachtige natuur en genoeg te doen.

Dangremond
23-8-2014

Bij aankomst een goede ontvangst gehad, We kregen een mooie ruime plek rechts op de camping. (links staan meer de vaste gasten) Je kunt elke dag brood bestellen voor de volgende dag. Het restaurant was niet zo uitgebreid. De toiletgebouwen zijn schoon en netjes niets mis mee!

Bij de receptie waren 2 leuke dames die erg behulpzaam en vriendelijk waren. Ze helpen je graag als je een dagje uit wilt.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Simplonblick in Raron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Simplonblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.