Camping Simplonblick

• Animatie
Meer camping info

122 reviews over Camping Simplonblick

• 6Wendy18-08-2019

Prima camping voor korter verblijf

Prima stacaravan van een touroperator. Zelf 1 persoonsonderlakens en 1 persoonsdekbedovertrekken meenemen. (Er zijn dekens aanwezig.) Prima camping om een kortere periode te verblijven. Tot 18u kun je heerlijk brood voor de volgende dag bestellen. In Visp is een Lidl aanwezig, waar je prima boodschappen kunt doen. Wil je besparen op vlees (500 gr gehakt €5), neem dan vanuit NL blikken smac o.i.d. mee. De camping is deels voor vaste gasten, helaas sommige stacaravans in slechte staat, verpauperd beeld. Het restaurant staat te huur/te koop. Er is een caravan met paar houten zittafels aanwezig voor een drankje of om friet af te halen. Niet echt uitnodigend. Trampoline was aantal dgn stuk, geen animatie, zwembad prima om even te verkoelen. Kabelbaan op loopafstand, mooie routes per auto waar je kunt wandelen. Kortom: prima camping als je niet veel eisen hebt. Prima voor een kortere periode.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Geert10-06-2019

goed voor een paar nachten

Momenteel touroperator onwaardig . restaurant en bar staan over te nemen . De standplaatsen touroperator zijn ok maar de camping geeft een vervallen indruk en is dringend aan een opknap beurt toe . De streek is dan weer prachtig om te bezoeken

• 5Eetgelegenheden

Alleen gereisd in juni 2019

• 2018
    7Daniëlle Jansen11-08-2018

Prima

Wij hebben een goede vakantie gehad op deze camping. Sinds 2 maanden heeft deze camping een nieuwe eigenaar en wat doet deze zijn best om het iedereen naar zijn zin te maken en het achterstallige onderhoud aan te pakken. Wij zijn zeer benieuwd hoe het hier over een aantal jaar is.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2017
    6Jansen02-08-2017

Mooie omgeving maar camping wat armoedig

In de omgeving rondom de camping is het echt prachtig. Vanaf de camping of een klein stukje met de auto kan je geweldig wandelen Prima voor een paar dagen en daarna bv door naar italie. Reken alleen niet op een mooie camping. Onze vacansoleil caravan had nogal wat achterstallig onderhoud. Scheuren in het gordijn, lampen die niet werken en de badkamerdeur die niet op slot kon. Melden had niet zoveel zin want daar werd toch niets meegedaan. Het bleek dat wij de pech hadden een oude caravan te treffen want er schenen ook nieuwere te zijn. Kan je echter niet kiezen. Moet je mazzel hebben. Zwembad heel klein en heel koud. Restaurant niet geprobeerd omdat de prijzen erg hoog waren. Het schoonmaakprotocol bij verlaten van de caravan ging nergens over. 5 verschilende soorten flesjes krijg je mee en er ligt een lijst wat je schoon moet maken. Zelfs de ramen! Als de caravan zo armoedig is, wie doet dat?! Al met al prima voor 1x.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• Oude reviews

4barbara14-08-2015

nooit meer

Zwitserland heeft ons hart gestolen maar de camping zeker niet. De ontvangst was erg onvriendelijk (later bleek dat de dame in kwestie van de touroperator 6 dagen per week maakte van 8.00 tot 21.00 sávonds). De animatie was op 1 lampionnen optocht voor de kinderen ver te zoeken. Van de 10 dagen dat we er zaten zijn we 3x wakker gemaakt om 8.15 door de grasmaaier, 1 ochtend door de kantenmaaier. En dit op je vakantie waar je rust wil. Verder is de uitrusting van de caravan oud, kapotte stoelkussens en geen schone caravan bij aankomst.

• 6Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8Dangremond23-08-2014

Prachtige natuur en genoeg te doen.

Bij aankomst een goede ontvangst gehad, We kregen een mooie ruime plek rechts op de camping. (links staan meer de vaste gasten) Je kunt elke dag brood bestellen voor de volgende dag. Het restaurant was niet zo uitgebreid. De toiletgebouwen zijn schoon en netjes niets mis mee!

Bij de receptie waren 2 leuke dames die erg behulpzaam en vriendelijk waren. Ze helpen je graag als je een dagje uit wilt.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 7Leendert Jan08-08-2012

Redelijke camping met vriendelijk personeel.

De camping is klein en overzichtelijk. Het sanitair is oud. Aan het eind van de dag vonden we het sanitair wel wat vies. Het zwembadje is nogal klein. Verwacht geen luxe op deze camping. Alles is er maar het heeft een basic uitstraling. We vonden de ligging heel gunstig om iets te ondernemen. Ronduit geweldig was Leukerbad (40 min.), De Aletschgletcher in Brig (25 min.) en Zermatt (45 min.). De camping ligt aan een weg waar 80 km p/u wordt gereden en dat hoor je wel een beetje. De camping ligt in het Rhonedal. Met bergen voor en achter. Het personeel dat er vanaf 1 april 2012 werkt deed er veel aan om het ons naar de zin te maken. Het restaurant bij de camping hebben we niet geprobeerd. Wij vonden het terras wat armoedig overkomen met de plastic stoeltjes en het was erg druk. De ingerichte tent van de touroperator was goed. Al misste er wel het 1 en ander aan de inventaris. Na 2 dagen was bijna alles in orde. Camping heeft zwembadje, 2 tafeltennistafels en 3 trampolines.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8fam Willems30-12-2011

goede uitvalsbasis voor vele tochten

Wij zijn 5 jaar een aantal nachten op deze camping geweest. We waren op doorreis naar Italië en zijn steeds op heen en terugreis 4 nachten hier geweest. Eerst met een tent en later met stacaravan van TO. Het sanitair is oud, maar met name bij het hoofdgebouw wel heel goed schoon. Een altijd vriendelijk schoonmaakster doet haar werk prima. Ook de ontvangst op de camping was altijd prima en de bazin herkende ons altijd als we kwamen. niets op aan te merken. Vanuit de camping kun je heel veel dingen doen. Van de grote weg heb je nauwlijks last omdatg de tenten/caravans van de TO wat verder van de weg afstaan. Als je niet van een superluxe camping houdt is het een prima camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9Bert en Marja van Sas19-09-2011

Heerlijke gezellige camping

Wij komen al jaren op deze camping.Het ligt in het Rhonedal met zijn vele zijdalen die prachtig en afwisselend zijn.De plaatsen op de camping zijn ruim,met name op de grasweiden.Het personeel is erg vriendelijk en ook in het restaurant is het goed vertoeven.Je kunt vaak kiezen uit een dagmenu dat goed te betalen is.We hebben een heel goed kontakt met de eigenaren gehad al die jaren. Het sanitair is,vooral bij de ingang ,goed.Je hebt altijd een warme douche,waarbij je geen muntjes hoeft te gebruiken. Het zwembad is niet al te groot,maar wel een verfrissing."sMorgens staat er een kraampje van de bakker bij de ingang waar je vers brood kunt halen. Je vindt op deze camping geen disco.Het is een echte familiecamping. Verwacht geen luxe,maar wel sfeer. Er staan ook caravans en tenten van touroperator,maar daaarover kan ik niet oordelen,want we hebben altijd onze eigen caravan bij ons.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 9jannie en minko van den akker06-09-2011

Simplonblick. een fantastische vakantie!

Met dochter en schoonzoon hebben we vele jaren op Simplonblick de vakantie doorgebracht. De eerste maal was onze kleinzoon 2 jaar, vorig jaar was hij er (23 jaar) nog weer met vrienden ,evenals een kleindochter met vriend. De camping is prachtig gelegen, je kunt van hieruit vele dalen in Wallis bereiken en de mooiste bergen bewonderen. Het personeel van camping en restaurant is vriendelijk, staat voor je klaar en is in voor een al of niet informatief gesprek. Op vrijdagavond is het genieten op het terras met een goed glas Fendant onder de klanken van Zwitserse life-muziek. De plaats voor caravan en auto is ruim. De mooiste plek is daar, waar uitsluitend caravans en/of tenten staan. In het restaurant kun je prima eten, eenvoudig, maar ook "duurder", een racletavond mag je niet missen! en....... in meer dan 20 jaar hebben we nooit een verregende vakantie meegemaakt.

Jannie en Minko van den Akker

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

7 tips over Camping Simplonblick

• stefan, 05-11-2011

iedereen moet echt naar de Riederalp toe boven heb je echt fantasties uitzicht wel koud maar dat is het waard! de berg licht ongeveer 38 kilometer van de camping af.

• Mandy, 27-08-2012

Je kunt een pas kopen bij de aletschgletsjer voor 1, 3 of 5 dagen. Met die pas kun je dan onbeperkt met alle luftseilbahnen en kabelbanen.

• Wiebe en Jenneke Kuipers, 18-08-2013

Aletschgletscher, Saasfee, Sion.

1 vraag over Camping Simplonblick

• jolanda bakker, 18-07-2011

overnachtingscamping

hakko, wie weet er een overnachtingscamping achter de sint gotthardtunnel waar ik voor een nacht kan resereveren dus ik moet door de tunnel zijn alvast bedankt

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig