Kleine hotelsWeer vandaag25°13°
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Simplonblick voor je op een rij gezet:

Vacanceselect
Vacanceselect

2 reviews over Camping Simplonblick in het Nederlands

goed voor een paar nachten

Geert
10-6-2019

Momenteel touroperator onwaardig . restaurant en bar staan over te nemen . De standplaatsen touroperator zijn ok maar de camping geeft een vervallen indruk en is dringend aan een opknap beurt toe . De streek is dan weer prachtig om te bezoeken

Gereisd Alleenreizend in juni 2019

Heerlijke vakantie gehad

Mevr. Meijer
13-6-2010

Ik kom net thuis van twee weken Wallis. Ik heb een heerlijke vakantie gehad met de honden. Ik had een stacaravan gehuurd. Helaas was de wc vies toen ik aan kwam, en de keuken was ook niet schoon, maar verder was de caravan prima, fijne bedden, heerlijk ruime douche. De camping is echt verouderd, maar de mensen aan de receptie zijn altijd even aardig en vriendelijk en willen je altijd helpen. PAS OP met tanken!!!! Het systeem met het pasje werkt niet zoals in Nederland helaas. Ik kom er net achter dat ik dus ben bestolen, er is ws drie keer op mijn pas afgerekend en ik zit nu met een hele dure tank (ong. 170 euro) terwijl ik voor misschien 40 euro zelf heb getankt. Dat was even een zure ontdekking toen ik thuis kwam. Maar Wallis is echt helemaal top, de camping ligt mooi centraal en er is echt heel veel te doen en ontdekken. Ook het uitzicht is geweldig en als je een stacravan huurt, sta je helemaal achterop de camping, en heb je haast geen last vd weg.

Gereisd Alleenreizend in mei 2010

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Simplonblick in Raron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Simplonblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.