Camping Simplonblick

Meer campinginfo

122 reviews over Camping Simplonblick

• 8Irma06-06-2015

Volgend jaar weer

Mooie camping, Vriendelijke en behulpzame eigenaars en personeel. Omdat de tenten nog niet opgezet waren kregen we voor de zelfde prijs een mobilehome. Kleine defecten werden direct verholpen (Geen warm water en een kapotte parasol) Mooie camping en vriendelijk personeel. Wij komen volgend jaar graag weer terug.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 8J Bakker22-08-2011

Voor ons een prima plek.

Wij kamperen met eigen caravan samen met onze vrienden al meer dan 20 jaar op deze rustige en gemoedelijke camping. Sanitair en onderhoud wordt goed bijgehouden. De Campingleiding is vriendelijk,en in het restaurant is het prima eten.Ligging van de camping is ideaal voor allerlei uitstapjes in de omgeving.Dus van ons alleen maar positieve berichten.An-Jan Bakker. Henny-Leen Blom. 22-08-2011.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 4Athaa25-10-2010

Nooit meer!

Vroeger was dit een fijne leuke camping. Nu is het een bijeengeraapte zooi van oude caravans en hutjes. Het lijkt wel een schotel showroom.

Voor de toerist kampeerders zijn er nog wel plekken, maar die zijn op velden gelegen die echt niet aantrekkelijk zijn.

De stacaravans staan helaas niet zo mooi als de plaatjes op de website van de camping en/of de website van TO. (zie foto)

Al met al... zal ik niet meer terug komen op de camping uit mijn jeugd. De camping waar ik met veel plezier vele jaren in mijn jeugd heb doorgebracht... ZONDE!

• 4Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

• 8D.P. van den Dool23-07-2009

Camping om nog eens te komen!

Mooi aangelegde camping met vriendelijke meisjes bij de receptie. Ideaal gelegen; je kunt allerlei kanten op. Op loopafstand van de camping (tien minuten) kun je zelfs al met de kabelbaan omhoog! Er is zoveel te bekijken dat een week veel te kort was! Voor de kinderen is er een gratis zwembad, er was animatie, er waren veldjes om te kunnen spelen, kortom, alleen de camping zelf al was een genot. Bij de receptie hadden ze koele dranken en andere nuttige en nodige zaken... Er waren zelfs meer informatiefolders over de omgeving dan bij de Tourist Information in Visp...!

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 2Fokker20-07-2008

Verouderd en smerig!

een erg gedatteerde camping aan drukke weg geleven . In de reisfolder van de touropperator stond beschreven dat er 2 zwembaden waren, dat klopt maar er stond niet in beschreven dat beide baden zo verouderd waren en dat het kinderbad recentelijk was afgekeurd.snap niet dat de speeltuin nog gebruikt mag worden, erg verouderd, onveilig en slecht onderhouden , kortom weinig uitnodigend voor zowel kind als ouders! Sanitair werd naar ons inziens niet schoongemaakt , na 2 dagen vertrokken ipv 2 weken vol te maken.

• 1Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

7 tips over Camping Simplonblick

• stefan, 05-11-2011

iedereen moet echt naar de Riederalp toe boven heb je echt fantasties uitzicht wel koud maar dat is het waard! de berg licht ongeveer 38 kilometer van de camping af.

• Mandy, 27-08-2012

Je kunt een pas kopen bij de aletschgletsjer voor 1, 3 of 5 dagen. Met die pas kun je dan onbeperkt met alle luftseilbahnen en kabelbanen.

• Wiebe en Jenneke Kuipers, 18-08-2013

Aletschgletscher, Saasfee, Sion.

1 vraag over Camping Simplonblick

• jolanda bakker, 18-07-2011

overnachtingscamping

hakko, wie weet er een overnachtingscamping achter de sint gotthardtunnel waar ik voor een nacht kan resereveren dus ik moet door de tunnel zijn alvast bedankt

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig