Camping Simplonblick

• Animatie
Meer campinginfo

122 reviews over Camping Simplonblick

• 7Martin en Saskia02-08-2019

Heerlijke plek op onze doorreis

Wij ware op doorreis naar Italie en verbleven hier 2 nachten. Het gebied is prachtig en het plekje vonden wij heerlijk. Sober, maar wel netjes en een frisse duik is ook mogelijk. Daarnaast verse broodjes s morgens op de camping. Wij hebben het er fijn gehad en zouden zeker de volgende keer hier weer willen verblijven!

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 5Ruben25-06-2019

Misschien over een paar maar weer proberen

We zijn met 2 kinderen van 4 en 6 naar deze camping gegaan in een sta-caravan, puur omdat deze in de juni vakantie het goedkoopst was. We zijn hier 8 jaar geleden voor het laatst geweest, algemene indruk was toen wel ok. De camping staat volop in de "steigers", geeft een vervallen indruk, mede ook omdat er veel vaste staplekken zijn die gewoon een vervallen indruk geven. Daar waar de stacaravans staan is hier gelukkig niet veel van te merken. Wat niet bij de touroperator was stond vermeld, was dat het zwembad er compleet uit lag. Geen water en zelfs geen tegels meer...verbouwing of verwijdering? Geen idee. Kids waren verdrietig iig. De speel toestellen waren ook niet om naar huis te schrijven, er was echter wel een nieuwe geplaatst, de trampoline was prima.

Caravan zelf is ook niet meer de nieuwste, kan wel een opfrisbeurt gebruiken. Het resteaurant was dicht en hoorde niet meer bij de camping. Misschien over 8 jaar maar weer...

Camping Simplonblick, manager, 13-07-2019

Beste Ruben,

Hartelijk dank voor de review van onze camping, wij betreuren ten zeerste dat u een slechte ervaring bij ons hebt gehad.

De camping zelf is in 2018 overgenomen, hierdoor zijn wij het afgelopen jaar bezig geweest om alles weer piekfijn er uit te laten zien! door de renovaties en de vernieuwingen waar wij mee bezig zijn, was inderdaad het zwembad buiten gebruik tijdens uw verblijf. U had wel het gebruik kunnen maken van het zwembad van onze partnercamping: Santa Monica (op ongeveer 5 minuten afstand van Simplonblick), excuses dat dit niet naar u is gecommuniceerd.

Na de lange renovatie van het zwembad is deze mid/eind Juni weer open gegaan en kan iedereen weer genieten van een frisse duik in het water.

Wij bieden nogmaals onze excuses aan en hopen u ondanks de problemen die vorige keer ervaren zijn nog graag een keer terug te zien bij onze camping!

• 2017
    4Nance19-08-2017

Aanfluiting maar de prijs is er ook naar

Ligging: in industriedal vanwege aanleg grote weg. Echter ervaar je hier op de camping niets van

Stacaravan: niet echt schoon en inventaris niet compleet, kapot en bij elkaar geraapt servies

Restaurant: eenvoudig, duur maar wel lekker

Personeel: verre van hartelijk

Speelvoorzieningen: speeltuin waar alles kapot aan is of professorisch gemaakt! 3 kapotte trampolines bij elkaar!

Zwembad: klein maar voldoende

Prijs/kwaliteit: redelijk. Is goedkope camping in zo'n duur land, dit was onze bewuste keuze daar het leven er duur is qua uitstapjes

Omgeving: mooiste natuur ooit in onze vakanties! Smaken verschillen maar het grillige van Zwitserland vonden wij geweldig!

Sfeer: is er op de camping 0! Maar door leuke andere gasten zelf sfeer gecreeerd door samen te zijn.

• 8Eetgelegenheden

• 6Joyce06-08-2017

Camping simpel, prima uitgangspunt voor uitstapjes

De camping zelf is erg eenvoudig. Bij het boeken had ik dit al gezien. Aangezien wij een week in Zwitserland verbleven en al veel op het programma hadden staan aan uitstapjes, leek ons dat niet zo'n probleem. De stacaravan via touroperator stelde echt niets voor. Ik heb nog nooit in zo'n oud ding vakantie gevierd. Een wasrek viel van ellende uit elkaar en de inventaris is echt in elke caravan een verrassing. Een aantal kookpitten werkten ook niet naar behoren en de eerste avond viel ook de douchekop naar beneden. Het interieur kan ook wel eens vervangen worden. (Er zijn trouwens wel nieuwere types MET airco, kwamen wij later achter) Op de camping zelf is een speeltuin aanwezig waar ook alles van ellende uit elkaar viel, maar de kinderen vonden het prachtig. Het zwembad is simpel en ijskoud. Het restaurant niet geprobeerd want voor de prijzen die ze daar rekenen mag je toch minstens een michelinsterrenrestaurant verwachten. Ondanks deze minpunten hebben wij een fantastische week gehad omdat de camping qua ligging perfect is. Locaties als Visp, Fiescheralp, Riederalp, Leukerbad, Saas-Fee en het Labyrinthe Aventure zijn prima aan te rijden. Als wij er niet zoveel op uit zouden trekken had ik zeker een camping met groot zwemparadijs uitgezocht.

• Oude reviews

10Moniek18-09-2016

Gezellig

Centraal gelegen camping, van alle gemakken voorzien. De eigenaren en het personeel doen hun best om het de gasten naar de zin te maken. Het terrein wordt goed bijgehouden en er wordt aandacht besteed aan details. De sanitairgebouwen zijn schoon en comfortabel en er is een mooi zwembad. Voor kinderen is er vermaak in de vorm van spelletjes in de middag. Zwitserse tradities en feestdagen worden in ere gehouden, wat zich vertaalt in optredens van volksmuzikanten, traditionele klederdracht van de eigenaren en een lampionnenoptocht op 1 augustus, de nationale feestdag. De camping is de ideale uitvalsbasis voor uitstapjes, aangezien hij aan een grote weg ligt en slechts 10 minuten van het treinstation.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 7anoniem31-08-2014

Supernette mobilhome op rustige camping

Pluspunten: supernette, nieuwe en schone mobilhome met uitgebreide inventaris. Alle ramen voorzien van horren, wat nodig is ivm de vele muggen. Diverse trampolines leuk voor kinderen. Ligging aan de voet van de berg, super uitzicht. Geen geluidsoverlast van trein of weg. Aardige eigenaars. Minpunten: de camping is rustig en er zijn heel veel vaste plaatsen waar veelal niemand thuis is. De camping maakt een verlaten indruk. Het zwembad is echt niet van deze tijd en het water is heel koud.

• 9Staat v/h sanitair

• 7AH12-08-2014

Prima doorreis camping voor 4 dagen

Camping is verouderd, maar schoon en netjes. Veel Zwitsers die een staplek hebben voor carvan ect. Zij komen als ze een paar dagen vrij zijn. Reisorganisatie heeft aardig wat stapelplekken voor stacarvan. Maar 65 % is Zwitsers.

vacanssoleil personeel ( 1 iemand van een jaar of 20 ) gezien in 4 dagen)is top ! qua info en qua de animatie (ochtend en middag) is goed! Voetbal en spelletjes. Mijn kids zijn 5 en 8 jaar.

Kortom voor een paar dagen niets mis mee en de omgeving is erg mooi, daar moet je dan voor gaan. Maar zomaar een dagje op de camping blijven is zonde van de tijd ! Je hebt geen last van de grote weg en de auto's die voorbij gaan.

• 6Eetgelegenheden

• 8Rob09-08-2014

Zeer goede prijs prestatieverhouding

Niet de meest moderne camping, maar alles is goed onderhouden. De medewerkers zijn zeer behulpzaam en toegankelijk. Ligging aan doorgaande route, maar op de plek van de mobile homes heb je daar totaal geen last van.

Kortom: qua prijs prestatieverhouding is de camping een positieve uitzondering in een zeer duur Zwitserland

• 7Staat v/h sanitair

• 5Wiebe en Jenneke Kuipers18-08-2013

Verouderde camping, mooie omgeving

We hebben dit jaar voor het eerst een tent gehuurd bij een touroperator. De verwachtingen van de camping moesten bijgesteld worden toen we aankwamen. Het is oud, rommelig, achterstallig onderhoud w.b.t sanitair en speelgelegenheden voor de kinderen. Op deze camping veel last gehad van muggen. De omgeving is Top.

• 4Staat v/h sanitair

• 6marieke 25-07-2013

vergane glorie, wel mooie ligging

juli 2013: wat een vergane glorie! Werkelijk alles is ouwe troep: van het sanitair tot de speeltuin tot de ontzettend oude tenten en caravans die overal staan, zelfs onze touroperator caravan had meerdere gebreken en kapotte dingen. Desalniettemin hebben wij ons daar niet druk over gemaakt: je komt er vooral vooral voor de omgeving (zermatt, saas fee, aletschgletsjer erz). Zeer veel mogelijkheden. De directe omgeving van de camping is ook niet bijzonder: veel bouw, industrie enz. Aanrijroute met autotrein kandersteg, leuke ervaring. Wij hadden zeer warm weer in juli 2013, maar de caravans hebben geen afdak/ terras, dus zoeken naar schaduw (en beschutting mocht het regenen). Ondanks dit alles toch geslaagde dagen gehad, want nogmaals: omgeving is prachtig.

• 4Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

7 tips over Camping Simplonblick

• stefan, 05-11-2011

iedereen moet echt naar de Riederalp toe boven heb je echt fantasties uitzicht wel koud maar dat is het waard! de berg licht ongeveer 38 kilometer van de camping af.

• Mandy, 27-08-2012

Je kunt een pas kopen bij de aletschgletsjer voor 1, 3 of 5 dagen. Met die pas kun je dan onbeperkt met alle luftseilbahnen en kabelbanen.

• Wiebe en Jenneke Kuipers, 18-08-2013

Aletschgletscher, Saasfee, Sion.

1 vraag over Camping Simplonblick

• jolanda bakker, 18-07-2011

overnachtingscamping

hakko, wie weet er een overnachtingscamping achter de sint gotthardtunnel waar ik voor een nacht kan resereveren dus ik moet door de tunnel zijn alvast bedankt

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig