Camping Simplonblick

Meer campinginfo

122 reviews over Camping Simplonblick

• 3Wilma30-09-2019

Prima voor tussendoor.

3 nachten een mobile home gehuurd. Was netjes en goed ingericht. Wel ongezellig met 18 mobilehome. Alles naast en achter elkaar. Camping is een tegenvaller. Oud en erg gedateerd. Voor ons geen camping om met eigen caravan naar toe te gaan Receptie is bemand op afroep. Gratis wifi. Leuk voor een paar dagen om naar de Matterhorn te gaan en Saas Fee.

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

• 5Arie22-06-2019

Goedkoop en daardoor voldoende

Zeer gedateerd maar heerlijke locatie en super behulpzame eigenaar. Accomodaties en ruimte prima. Service en vriendelijkheid goed.

Dit wordt weer een goede camping want de eigenaar heeft dat al laten zien op zijn andere camlings.

• 1Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 9Piet v.d. Schoot29-09-2016

Fijne en rustige camping

Komen al vele jaren op deze camping. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.. Goede sanitaire voorzieningen.Centrale ligging in Wallis wat voor ons als senioren een mooie gelegenheid is om uitstapjes en autotochten te maken in de vele zijdalen/ Met een goede autokaart b.v. 1 op 100.000 kom je eigelijk overal tot in het kleinste en hoogste dorpje. Mits je het ook durft.De levensstandaard in Zwitserland is duur, maar de campingprijzen van deze camping in vergelijking laag. In het voor- en naseizoen bij een langer verblijf dan 7 dagen betaal je 7=6 en 14=12 nachten inclusief gratis wifi/internet wat uitstekend functioneerd op de hele camping. Samenvattend is de prijs prestatieverhouding gemiddeld niet duurder dan in overige west Europese landen. Komen graag weer een keer terug.

• 8Eetgelegenheden

• 8Coby en Peter22-10-2014

Prettige camping

Nette camping, je wordt goed geholpen, dichtbij drukke weg maar je hebt er geen last van. Juist handig om snel overal naar toe te gaan. Mooi uitzicht en kabelbaan in het dorp waardoor je de bergen direct achter de camping kan bezichtigen met z'n mooie dorpjes en uitzichten. Dan ontdek je dat de berg tegenover de camping ook in augustus nog met sneeuw bedekt is, wat je van beneden niet kan zien! In het restaurant kun je lekker eten en gemoedelijk zitten. Kinderen welkom, tekeningen voor kinderen etc.

• 8Eetgelegenheden

• 8J bakker24-09-2014

Perfecte - Locatie

Wij kamperen al meer dan 20 jaar op deze rustige camping Sanitair is netjes en wordt goed bijgehouden De campingleiding is zeer vriendelijk en in het restaurant is het goed eten De camping ligt op een goeie locatie voor allerlei uitstapjes in Wallis Supermarkten in de directe nabijheid Dus voor ons alleen maar positieve ervaringen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 9anniek26-08-2014

top

Gezellige en mooie plek. Ruime staanplaatsen.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 9Martin de Vries26-08-2014

Gastvrijheid in het prachtige Wallis

Net terug van een heerlijke vakantie. Direct gastvrij ontvangen door zowel de familie als de medewerkster van touroperator die volop meewerkt op de camping. We zijn helemaal wegwijs gemaakt in dit prachtige deel van Zwitserland. Iedere morgen begint met een lach als je de broodjes ophaalt (en dat is voor Zwitserse begrippen vrij uniek). De camping had alle nodige voorzieningen en die waren zeer netjes.

Supermarkten liggen op rijafstand, al is Visp wel erg druk en duurt het soms even voordat je daar op de plek van bestemming bent.

Zwitserland over het algemeen is erg duur. Vooraf eten kopen in Nederland en alleen verse artikelen aanschaffen is een goed advies. Kies ook bewust je tripjes uit, want aan alles in Zwitserland hangt een prijskaartje. Zelfs in de meest afgelegen uitgestorven dorpjes staat een parkeerautomaat.

Gelukkig waren de weergoden ons gunstig gezind, want een grote stad waar je even kunt onderduiken is er niet (overigens wel leuke kleine steden als Sion)

• 9Eetgelegenheden

• 7Hossteenge29-06-2014

camping in een mooie omgeving !!

Wij zijn er de laatste week van juni geweest .Erg vriendelijk personeel,de camping op zich stelt niet veel voor.Ik zou er niet met kinderen naar toe gaan .Weinig te doen wel verse broodjes maar winkel in de buurt.De stacaravans waren prima te doen niets op aan te merken.Prima camping om Wallis te verkennen.

• 5Eetgelegenheden

• 2linos09-09-2013

Niets voor ons

Deze camping geboekt via touroperator. Dan mag je toch verwachten dat deze camping aan bepaalde normen voldoet? We hadden een stacaravan gehuurd. Deze was in slechte staat. Gescheurde kussens, onbruikbare tafel, kapotte horren,.... De eigenaar was niet zinnens iets te herstellen. De ligging is afschuwelijk (vlak tegen grote baan). Het restaurant vuil. Er is geen brood te verkrijgen, er is geen winkeltje,... Er is in feite niets (ook niet de beloofde manage op 100m). Kort: we besloten deze camping onmiddellijk te verlaten, ook al omdat we ons niet veilig voelden.

• 3Eetgelegenheden

• 7stefan05-11-2011

super uitzicht!

je kunt zeggen wat je wil maar het uitzicht vanaf de camping op de bergen is echt super mooi! de camping zelf ja niet echt mijn ding vondt het wat armoedig allemaal maar hoorde van meerdere mensen dat je er niet voor de camping zelf heen moet gaan maar voor de omgeving en de camping zit op een goeie locatie je kunt van alles doen van af die plek kun je zo 6 verschillende bergen op of naar stadjes/dorpjes toe noem het maar dus dat hebben wij ook gedaan en dan is het wel een redelijke camping ga je daar echt heen met kinderen om te zeggen dit wordt onze vakantie zou ik een andere camping kiezen met betere faciliteiten......

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

7 tips over Camping Simplonblick

• stefan, 05-11-2011

iedereen moet echt naar de Riederalp toe boven heb je echt fantasties uitzicht wel koud maar dat is het waard! de berg licht ongeveer 38 kilometer van de camping af.

• Mandy, 27-08-2012

Je kunt een pas kopen bij de aletschgletsjer voor 1, 3 of 5 dagen. Met die pas kun je dan onbeperkt met alle luftseilbahnen en kabelbanen.

• Wiebe en Jenneke Kuipers, 18-08-2013

Aletschgletscher, Saasfee, Sion.

1 vraag over Camping Simplonblick

• jolanda bakker, 18-07-2011

overnachtingscamping

hakko, wie weet er een overnachtingscamping achter de sint gotthardtunnel waar ik voor een nacht kan resereveren dus ik moet door de tunnel zijn alvast bedankt

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig