Kleine hotelsWeer vandaag31°14°
5,7

96 reviews over Camping Simplonblick in het Nederlands

Misschien over een paar maar weer proberen

Ruben
25-6-2019

We zijn met 2 kinderen van 4 en 6 naar deze camping gegaan in een sta-caravan, puur omdat deze in de juni vakantie het goedkoopst was. We zijn hier 8 jaar geleden voor het laatst geweest, algemene indruk was toen wel ok. De camping staat volop in de "steigers", geeft een vervallen indruk, mede ook omdat er veel vaste staplekken zijn die gewoon een vervallen indruk geven. Daar waar de stacaravans staan is hier gelukkig niet veel van te merken. Wat niet bij de touroperator was stond vermeld, was dat het zwembad er compleet uit lag. Geen water en zelfs geen tegels meer...verbouwing of verwijdering? Geen idee. Kids waren verdrietig iig. De speel toestellen waren ook niet om naar huis te schrijven, er was echter wel een nieuwe geplaatst, de trampoline was prima.

Caravan zelf is ook niet meer de nieuwste, kan wel een opfrisbeurt gebruiken. Het resteaurant was dicht en hoorde niet meer bij de camping. Misschien over 8 jaar maar weer...

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
Camping Simplonblick, manager, 13-7-2019

Beste Ruben,

Hartelijk dank voor de review van onze camping, wij betreuren ten zeerste dat u een slechte ervaring bij ons hebt gehad.

De camping zelf is in 2018 overgenomen, hierdoor zijn wij het afgelopen jaar bezig geweest om alles weer piekfijn er uit te laten zien! door de renovaties en de vernieuwingen waar wij mee bezig zijn, was inderdaad het zwembad buiten gebruik tijdens uw verblijf. U had wel het gebruik kunnen maken van het zwembad van onze partnercamping: Santa Monica (op ongeveer 5 minuten afstand van Simplonblick), excuses dat dit niet naar u is gecommuniceerd.

Na de lange renovatie van het zwembad is deze mid/eind Juni weer open gegaan en kan iedereen weer genieten van een frisse duik in het water.

Wij bieden nogmaals onze excuses aan en hopen u ondanks de problemen die vorige keer ervaren zijn nog graag een keer terug te zien bij onze camping!

Goedkoop en daardoor voldoende

Arie
22-6-2019

Zeer gedateerd maar heerlijke locatie en super behulpzame eigenaar. Accomodaties en ruimte prima. Service en vriendelijkheid goed.

Dit wordt weer een goede camping want de eigenaar heeft dat al laten zien op zijn andere camlings.

Gereisd Met partner in juni 2019

goed voor een paar nachten

Geert
10-6-2019

Momenteel touroperator onwaardig . restaurant en bar staan over te nemen . De standplaatsen touroperator zijn ok maar de camping geeft een vervallen indruk en is dringend aan een opknap beurt toe . De streek is dan weer prachtig om te bezoeken

Gereisd Alleenreizend in juni 2019

Prima

Daniëlle Jansen
11-8-2018

Wij hebben een goede vakantie gehad op deze camping. Sinds 2 maanden heeft deze camping een nieuwe eigenaar en wat doet deze zijn best om het iedereen naar zijn zin te maken en het achterstallige onderhoud aan te pakken. Wij zijn zeer benieuwd hoe het hier over een aantal jaar is.

Aanfluiting maar de prijs is er ook naar

Nance
19-8-2017

Ligging: in industriedal vanwege aanleg grote weg. Echter ervaar je hier op de camping niets van

Stacaravan: niet echt schoon en inventaris niet compleet, kapot en bij elkaar geraapt servies

Restaurant: eenvoudig, duur maar wel lekker

Personeel: verre van hartelijk

Speelvoorzieningen: speeltuin waar alles kapot aan is of professorisch gemaakt! 3 kapotte trampolines bij elkaar!

Zwembad: klein maar voldoende

Prijs/kwaliteit: redelijk. Is goedkope camping in zo'n duur land, dit was onze bewuste keuze daar het leven er duur is qua uitstapjes

Omgeving: mooiste natuur ooit in onze vakanties! Smaken verschillen maar het grillige van Zwitserland vonden wij geweldig!

Sfeer: is er op de camping 0! Maar door leuke andere gasten zelf sfeer gecreeerd door samen te zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2017

Camping simpel, prima uitgangspunt voor uitstapjes

Joyce
6-8-2017

De camping zelf is erg eenvoudig. Bij het boeken had ik dit al gezien. Aangezien wij een week in Zwitserland verbleven en al veel op het programma hadden staan aan uitstapjes, leek ons dat niet zo'n probleem. De stacaravan via touroperator stelde echt niets voor. Ik heb nog nooit in zo'n oud ding vakantie gevierd. Een wasrek viel van ellende uit elkaar en de inventaris is echt in elke caravan een verrassing. Een aantal kookpitten werkten ook niet naar behoren en de eerste avond viel ook de douchekop naar beneden. Het interieur kan ook wel eens vervangen worden. (Er zijn trouwens wel nieuwere types MET airco, kwamen wij later achter) Op de camping zelf is een speeltuin aanwezig waar ook alles van ellende uit elkaar viel, maar de kinderen vonden het prachtig. Het zwembad is simpel en ijskoud. Het restaurant niet geprobeerd want voor de prijzen die ze daar rekenen mag je toch minstens een michelinsterrenrestaurant verwachten. Ondanks deze minpunten hebben wij een fantastische week gehad omdat de camping qua ligging perfect is. Locaties als Visp, Fiescheralp, Riederalp, Leukerbad, Saas-Fee en het Labyrinthe Aventure zijn prima aan te rijden. Als wij er niet zoveel op uit zouden trekken had ik zeker een camping met groot zwemparadijs uitgezocht.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Mooie omgeving maar camping wat armoedig

Jansen
2-8-2017

In de omgeving rondom de camping is het echt prachtig. Vanaf de camping of een klein stukje met de auto kan je geweldig wandelen Prima voor een paar dagen en daarna bv door naar italie. Reken alleen niet op een mooie camping. Onze vacansoleil caravan had nogal wat achterstallig onderhoud. Scheuren in het gordijn, lampen die niet werken en de badkamerdeur die niet op slot kon. Melden had niet zoveel zin want daar werd toch niets meegedaan. Het bleek dat wij de pech hadden een oude caravan te treffen want er schenen ook nieuwere te zijn. Kan je echter niet kiezen. Moet je mazzel hebben. Zwembad heel klein en heel koud. Restaurant niet geprobeerd omdat de prijzen erg hoog waren. Het schoonmaakprotocol bij verlaten van de caravan ging nergens over. 5 verschilende soorten flesjes krijg je mee en er ligt een lijst wat je schoon moet maken. Zelfs de ramen! Als de caravan zo armoedig is, wie doet dat?! Al met al prima voor 1x.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Fijne en rustige camping

Piet v.d. Schoot
29-9-2016

Komen al vele jaren op deze camping. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.. Goede sanitaire voorzieningen.Centrale ligging in Wallis wat voor ons als senioren een mooie gelegenheid is om uitstapjes en autotochten te maken in de vele zijdalen/ Met een goede autokaart b.v. 1 op 100.000 kom je eigelijk overal tot in het kleinste en hoogste dorpje. Mits je het ook durft.De levensstandaard in Zwitserland is duur, maar de campingprijzen van deze camping in vergelijking laag. In het voor- en naseizoen bij een langer verblijf dan 7 dagen betaal je 7=6 en 14=12 nachten inclusief gratis wifi/internet wat uitstekend functioneerd op de hele camping. Samenvattend is de prijs prestatieverhouding gemiddeld niet duurder dan in overige west Europese landen. Komen graag weer een keer terug.

Gezellig

Moniek
18-9-2016

Centraal gelegen camping, van alle gemakken voorzien. De eigenaren en het personeel doen hun best om het de gasten naar de zin te maken. Het terrein wordt goed bijgehouden en er wordt aandacht besteed aan details. De sanitairgebouwen zijn schoon en comfortabel en er is een mooi zwembad. Voor kinderen is er vermaak in de vorm van spelletjes in de middag. Zwitserse tradities en feestdagen worden in ere gehouden, wat zich vertaalt in optredens van volksmuzikanten, traditionele klederdracht van de eigenaren en een lampionnenoptocht op 1 augustus, de nationale feestdag. De camping is de ideale uitvalsbasis voor uitstapjes, aangezien hij aan een grote weg ligt en slechts 10 minuten van het treinstation.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

nooit meer

barbara
14-8-2015

Zwitserland heeft ons hart gestolen maar de camping zeker niet. De ontvangst was erg onvriendelijk (later bleek dat de dame in kwestie van de touroperator 6 dagen per week maakte van 8.00 tot 21.00 sávonds). De animatie was op 1 lampionnen optocht voor de kinderen ver te zoeken. Van de 10 dagen dat we er zaten zijn we 3x wakker gemaakt om 8.15 door de grasmaaier, 1 ochtend door de kantenmaaier. En dit op je vakantie waar je rust wil. Verder is de uitrusting van de caravan oud, kapotte stoelkussens en geen schone caravan bij aankomst.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Simplonblick in Raron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Simplonblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.