Camping Simplonblick

Camping Simplonblick
6,4

7 tips over Camping Simplonblick

Irma, 6-6-2015
Veel te doen in de omgeving maar de Burgkirche en de Felsenkirche, beide in Raron, zijn zeker een bezoekje waard
Coby en Peter, 22-10-2014

Voor slecht weer is een dagje Leukerbad in Leuk en geweldig idee. Met een prachtige route bergopwaarts.

Het uitzicht op de Matterhorn mag je niet missen, dagje Zermatt.

De route over de Simplonpass is ook dichtbij en zeer indrukwekkend en voor je het weet ben je in Italie!

Martin de Vries, 26-8-2014
De touroperator accommodaties zijn prima. Daarnaast heeft de camping hotelkamers, ruime mogelijkheden voor caravans en campers en verhuren ook vaste gasten hun voorziening

We hebben een aantal aanbieders voor Simplonblick voor je op een rij gezet:

Wiebe en Jenneke Kuipers, 18-8-2013
Aletschgletscher, Saasfee, Sion.
Mandy, 27-8-2012
Je kunt een pas kopen bij de aletschgletsjer voor 1, 3 of 5 dagen. Met die pas kun je dan onbeperkt met alle luftseilbahnen en kabelbanen.
Leendert Jan, 8-8-2012

De kabelbaan naar Eischenoll. Een mooi oud dorpje boven de camping. En daarna een wandeling van ruim een uur naar beneden door weilanden en bos. Kan ook met kinderen (wel goede schoenen aan).

De Aletschgeletcher in Brig. Fantastich uitzicht bovenaan op de enorme gletcher. Tussenstopje halverwege is ook leuk.

De bronnenbaden in Leukerbad. Geweldig gelegen in een "halve kom" van bergwanden. Ook erg leuk voor de kinderen.

Zermatt. Met het treintje helemaal naar boven. Adembenemend!

stefan, 5-11-2011
iedereen moet echt naar de Riederalp toe boven heb je echt fantasties uitzicht wel koud maar dat is het waard! de berg licht ongeveer 38 kilometer van de camping af.

We hebben een aantal aanbieders voor Simplonblick voor je op een rij gezet: