Camping Simplonblick

Meer camping info

122 reviews over Camping Simplonblick

• 3H v Beek29-06-2020

Voorlopig niet!

De camping zijn ze aan het renoveren. Heeel veel vaste plekken. Vlak naast een houtzagerij. Weinig of geen plek om te camperen. Kom over een paar jaar weer terug, misschien het het dan wat maar nu niet!!!

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    3Wilma30-09-2019

Prima voor tussendoor.

3 nachten een mobile home gehuurd. Was netjes en goed ingericht. Wel ongezellig met 18 mobilehome. Alles naast en achter elkaar. Camping is een tegenvaller. Oud en erg gedateerd. Voor ons geen camping om met eigen caravan naar toe te gaan Receptie is bemand op afroep. Gratis wifi. Leuk voor een paar dagen om naar de Matterhorn te gaan en Saas Fee.

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 6Wendy18-08-2019

Prima camping voor korter verblijf

Prima stacaravan van een touroperator. Zelf 1 persoonsonderlakens en 1 persoonsdekbedovertrekken meenemen. (Er zijn dekens aanwezig.) Prima camping om een kortere periode te verblijven. Tot 18u kun je heerlijk brood voor de volgende dag bestellen. In Visp is een Lidl aanwezig, waar je prima boodschappen kunt doen. Wil je besparen op vlees (500 gr gehakt €5), neem dan vanuit NL blikken smac o.i.d. mee. De camping is deels voor vaste gasten, helaas sommige stacaravans in slechte staat, verpauperd beeld. Het restaurant staat te huur/te koop. Er is een caravan met paar houten zittafels aanwezig voor een drankje of om friet af te halen. Niet echt uitnodigend. Trampoline was aantal dgn stuk, geen animatie, zwembad prima om even te verkoelen. Kabelbaan op loopafstand, mooie routes per auto waar je kunt wandelen. Kortom: prima camping als je niet veel eisen hebt. Prima voor een kortere periode.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Martin en Saskia02-08-2019

Heerlijke plek op onze doorreis

Wij ware op doorreis naar Italie en verbleven hier 2 nachten. Het gebied is prachtig en het plekje vonden wij heerlijk. Sober, maar wel netjes en een frisse duik is ook mogelijk. Daarnaast verse broodjes s morgens op de camping. Wij hebben het er fijn gehad en zouden zeker de volgende keer hier weer willen verblijven!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 5Ruben25-06-2019

Misschien over een paar maar weer proberen

We zijn met 2 kinderen van 4 en 6 naar deze camping gegaan in een sta-caravan, puur omdat deze in de juni vakantie het goedkoopst was. We zijn hier 8 jaar geleden voor het laatst geweest, algemene indruk was toen wel ok. De camping staat volop in de "steigers", geeft een vervallen indruk, mede ook omdat er veel vaste staplekken zijn die gewoon een vervallen indruk geven. Daar waar de stacaravans staan is hier gelukkig niet veel van te merken. Wat niet bij de touroperator was stond vermeld, was dat het zwembad er compleet uit lag. Geen water en zelfs geen tegels meer...verbouwing of verwijdering? Geen idee. Kids waren verdrietig iig. De speel toestellen waren ook niet om naar huis te schrijven, er was echter wel een nieuwe geplaatst, de trampoline was prima.

Caravan zelf is ook niet meer de nieuwste, kan wel een opfrisbeurt gebruiken. Het resteaurant was dicht en hoorde niet meer bij de camping. Misschien over 8 jaar maar weer...

Camping Simplonblick, manager, 13-07-2019

Beste Ruben,

Hartelijk dank voor de review van onze camping, wij betreuren ten zeerste dat u een slechte ervaring bij ons hebt gehad.

De camping zelf is in 2018 overgenomen, hierdoor zijn wij het afgelopen jaar bezig geweest om alles weer piekfijn er uit te laten zien! door de renovaties en de vernieuwingen waar wij mee bezig zijn, was inderdaad het zwembad buiten gebruik tijdens uw verblijf. U had wel het gebruik kunnen maken van het zwembad van onze partnercamping: Santa Monica (op ongeveer 5 minuten afstand van Simplonblick), excuses dat dit niet naar u is gecommuniceerd.

Na de lange renovatie van het zwembad is deze mid/eind Juni weer open gegaan en kan iedereen weer genieten van een frisse duik in het water.

Wij bieden nogmaals onze excuses aan en hopen u ondanks de problemen die vorige keer ervaren zijn nog graag een keer terug te zien bij onze camping!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 5Arie22-06-2019

Goedkoop en daardoor voldoende

Zeer gedateerd maar heerlijke locatie en super behulpzame eigenaar. Accomodaties en ruimte prima. Service en vriendelijkheid goed.

Dit wordt weer een goede camping want de eigenaar heeft dat al laten zien op zijn andere camlings.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 6Geert10-06-2019

goed voor een paar nachten

Momenteel touroperator onwaardig . restaurant en bar staan over te nemen . De standplaatsen touroperator zijn ok maar de camping geeft een vervallen indruk en is dringend aan een opknap beurt toe . De streek is dan weer prachtig om te bezoeken

Alleen gereisd in juni 2019

• 2018
    7Daniëlle Jansen11-08-2018

Prima

Wij hebben een goede vakantie gehad op deze camping. Sinds 2 maanden heeft deze camping een nieuwe eigenaar en wat doet deze zijn best om het iedereen naar zijn zin te maken en het achterstallige onderhoud aan te pakken. Wij zijn zeer benieuwd hoe het hier over een aantal jaar is.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

4Nance19-08-2017

Aanfluiting maar de prijs is er ook naar

Ligging: in industriedal vanwege aanleg grote weg. Echter ervaar je hier op de camping niets van

Stacaravan: niet echt schoon en inventaris niet compleet, kapot en bij elkaar geraapt servies

Restaurant: eenvoudig, duur maar wel lekker

Personeel: verre van hartelijk

Speelvoorzieningen: speeltuin waar alles kapot aan is of professorisch gemaakt! 3 kapotte trampolines bij elkaar!

Zwembad: klein maar voldoende

Prijs/kwaliteit: redelijk. Is goedkope camping in zo'n duur land, dit was onze bewuste keuze daar het leven er duur is qua uitstapjes

Omgeving: mooiste natuur ooit in onze vakanties! Smaken verschillen maar het grillige van Zwitserland vonden wij geweldig!

Sfeer: is er op de camping 0! Maar door leuke andere gasten zelf sfeer gecreeerd door samen te zijn.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 6Joyce06-08-2017

Camping simpel, prima uitgangspunt voor uitstapjes

De camping zelf is erg eenvoudig. Bij het boeken had ik dit al gezien. Aangezien wij een week in Zwitserland verbleven en al veel op het programma hadden staan aan uitstapjes, leek ons dat niet zo'n probleem. De stacaravan via touroperator stelde echt niets voor. Ik heb nog nooit in zo'n oud ding vakantie gevierd. Een wasrek viel van ellende uit elkaar en de inventaris is echt in elke caravan een verrassing. Een aantal kookpitten werkten ook niet naar behoren en de eerste avond viel ook de douchekop naar beneden. Het interieur kan ook wel eens vervangen worden. (Er zijn trouwens wel nieuwere types MET airco, kwamen wij later achter) Op de camping zelf is een speeltuin aanwezig waar ook alles van ellende uit elkaar viel, maar de kinderen vonden het prachtig. Het zwembad is simpel en ijskoud. Het restaurant niet geprobeerd want voor de prijzen die ze daar rekenen mag je toch minstens een michelinsterrenrestaurant verwachten. Ondanks deze minpunten hebben wij een fantastische week gehad omdat de camping qua ligging perfect is. Locaties als Visp, Fiescheralp, Riederalp, Leukerbad, Saas-Fee en het Labyrinthe Aventure zijn prima aan te rijden. Als wij er niet zoveel op uit zouden trekken had ik zeker een camping met groot zwemparadijs uitgezocht.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Camping Simplonblick info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig