Weer vandaag30°
6,1

149 reviews over Camping Santa Monica in het Nederlands

L. Hofland
16-9-2013

Prachtig centraal gelegen, uitgangspunt voor de vel prachtige dalen met een aangename temperatuur in de avond. Vriendelijke behandeling door personeel

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2013

Camping Santa Monica Touroperator

seppiagerhard
15-9-2013

Verwachtingen Bij aankomst volgde teleurstelling. Volgens folderinformatie zou onze caravan ruim zijn opgesteld in mooie groene omgeving met leefruimte en privacy. De caravans staan zo opgesteld dat er geen meter meer over is voor privacy Men heeft er alles aan gedaan om zoveel mogelijk caravans op een m2 te proppen voor hoge omzet

Caravans Slappe dozen die wiebelen. Als je je omdraait is iedereen wakker is. De matrassen zijn vuil, bedden kort. Veranda is van slechte kwaliteit. De houtenplankjen zijn zo dun dat je er bijna doorheen zakt. Op plekken ligt houtwerk los. Spijkers steken boven het hout uit. Stoelen zitten voor geen meter. Het stinkt in de nacht naar rotte eieren. je wordt er wakker van.

Omgeving Geluidsoverlast door vrachtverkeer. Veel vliegtuiglawaai. Veel muggen in de avond. In de nacht vliegen er helikopters over.

Commercie Voorzieningen die aanwezig zijn worden commercieel uitgebuit. Geen mogelijkheid voor Wi-Fi . Vuilnis dient apart te worden afgerekend.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Aug 13 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vriendelijke eigenaren en medwerkers

Renske
11-9-2013

Wij hebben 6 dagen een stacaravan van touroperator gehuurd op deze camping. De kinderen hebben genoten van het animatieprogramma. Vanuit de camping kan je leuk wandelen. De liftjes naast de camping zijn leuk en redelijk betaalbaar om te gebruiken. Gratis fietsenhuren was ook erg leuk. Zwembad wel erg koud. Maar de temperatuur van het weer was in onze week geweldig, tussen de 25 en 30 graden.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Prima camping, gunstig gelegen voor uitstapjes

katinka
9-9-2013

Mooi grote staanplaatsen, en als je achter aan de beek gaat staan hoot je 's nachts alleen het ruisende water en heb je geen last van de drukke weg. Sanitair is vlekkeloos schoon. Onze dochter van net zeven vond de animatie heel leuk (bedankt Aniek). Kinderen kunnen ook leuk spelen in de beek achter de camping, met mooi kiezelstrandje. Goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar bijvoorbeeld Zermatt, Saas-Fee, Furka, Rhône- en Aletschgletscher (snel gaan kijken voor alles gesmolten is....).

Mooi plaats!

Angela
7-9-2013

Camping is mooi gelegen. Midden in Alpen, dichtbij grensovergang naar Italië. Wij zijn hier 2 nachtjes gebleven op doorreis. Camping ziet er mooi uit, echter stacaravans Bali liggen erg afgelegen op het einde van de camping. Matrassen waren schandalig slecht! 2 nachten alleen maar spiralen gevoeld. Hierdoor wel om 5 uur ' s ochtends bergpas ophoog gewandeld en prachtige zonsopgang kunnen meemaken! Stacaravans staan erg dicht op elkaar, hierdoor weinig privacy. Tevens gelegen naast een drukke doorgaande weg! Tevens is Zwitserland erg duur in dagelijkse dingen, voorbeeld het kopen van boodschappen (zeker 2x duurder dan in nl) en kopen van speciale vuilniszakken. Kabelbaan erg leuk, met mooie speeltuin in dorp hogerop gelegen. Vriendelijk personeel, doen erg hun best, echter gebrekkig Engels. Tourperator personeel erg gastvrij! Al met al mooie doorreis plaats op 1 (flinke) dag rijden! Mbv autotrein bij kindergarten zeker 90 km kunnen afsnijden en een belevenis opzich!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013

Mooie omgeving!

Ingrid
26-8-2013

Wij zijn op deze camping 2 nachten geweest omdat wij op doorreis waren. We hebben het hier wel goed gehad. Mooie nette camping, frisse en schoon sanitargebouw, lekker zwembad voor de kids ( voor mij te koud) en animatie voor de kids top!!! Alleen last gehad van muggen en dure boodschappen voor de rest prima vertoeven hier.

Santa Monica via touroperator

Henk
20-8-2013

Alg.indruk: de camping is netjes en goed onderhouden. Zwembad is klein en koud. Staat niet echt in verhouding. Zwembad wordt wel goed onderhouden en elke dag schoon gemaakt. Qua eten is het slecht vertoeven. Tenzij je van kaas en pasta houdt. Vlees en vese groentes zijn duur. Je kan best een dagje vertoeven in Italie en daar voor de duur van de vakantie vlees in slaan. De caravans van touroperato hebben een veranda waarbij de spijkers omhoog komen en advies wordt gegeven om niet met blote voeten op de veranda te lopen. Ook misten wij een afdakje. Bij hoge temperaturen is er, buiten een parasol, weinig bescherming. De drukke weg is ook echt druk,24 uur per dag met veel vrachtverkeer. Ook ligt er aan de andere kant het vliegveldje "Air Zermatt". Bij mooi weer gaat van daaruit de hele dag helicopters richting Zermatt en worden zweefvliegtuigen delucht in geholpen. Maw voor de rust hoef je hier niet naar toe. Campingkids (Anieke) was super. 3 x per dag, 6 dagen, entertainment voor de kids

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Hier gaan we niet meer heen

Marcel
14-8-2013

Boek hier in ieder geval nooit een stacaravan via touroperator. Het leek eerder de caravanopslag dan een serieuze plek. Dit kan echt niet. De plek was ergens achteraf in een rijtje waar nauwelijks ruimte was en je zo bij de buren op hun bord keek. Daarbij was onze caravan vies en was de veranda vervallen (splinters en spijkers staken uit het hout). touroperator neemt zichzelf totaal niet serieus hiermee. Last but not least... we hadden gelezen dat het aan een drukke weg lag, en dat is het ook. Verder: minizwembad voor zo'n grote camping en de bakker is ook niet om naar huis te schrijven. Eerder een doorgangscamping dan iets om te verblijven. Voor ons een no go.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Leuke camping, maar niet in een Bali stacarvan

René
10-8-2013

Het is een mooie nette camping waar ook wel wat voor de kinderen te doen is maar niet in een stacaravan van Vacan en eindigt op leil. Dan sta je helemaal achter op de camping en dus mis je het camping gevoel ook omdat je vanaf de veranda net drie meter van de achterkant van de over buren zit. Het is allemaal erg krap! Zou je nu zelf een caravan of tent hebben, dan kom je veel meer voor op de camping en daar gebeurt alles en dus zit je dan goed. Het sanitair is netjes en schoon (het ruikt er zelfs fris). Ook in de buurt is genoeg te beleven. Kort om een mooie camping maar niet in de stacaravan!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Op zich mooie camping maar....

Iniminie
5-8-2013

Santa monica is een mooie camping, ligt centraal en genoeg te doen in de omgeving. Wij stonden alleen aan het eind van de camping in een stacaravan van touroperator die aan de zeer drukke doorgaande weg grensde, je hoorde het verkeer goed. En ver lopen naar de receptie, speeltuin en zwembad. Zwembad is niets bijzonders maar goed voor afkoeling. Animatie was 's ochtends bedroevend slecht, van 10.00 - 11.30 hoorde er animatie te zijn maar de kinderen kwamen voor 11 uur al terug want ze moesten UNO doen of gaan pingpongen er werd bijna niet geknutseld. 's Avonds bij het dansuurtje was er goede opkomst maar de animatrice vond het vooral erg leuk met haar leeftijdsgenoten. Voor een camping kids camping slechte score.Verder geen schietbaan gehoord. Al met al een prima camping om te verblijven als je zelf een eigen kampeermiddel hebt maar wij zouden vanwege de drukke weg niet snel weer hier een stacaravan huren. Wij hadden superwarm weer en 's avonds veel last van muggen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Santa Monica in Raron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Santa Monica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.