6,1

149 reviews over Camping Santa Monica in het Nederlands

Geweldige omgeving, mooie camping

Cees
8-10-2014

Weer een fijne vakantie in een verblijf van touroperator, 3 min puntjes wagens staan aan het einde van de camping, matrassen over de datum en geen WiFi. Groot plus punt de beheerder Ruud, prima vent die weet wat service betekend.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Toffe Camping

cabby
      23-9-2014

Zeer Vriendelijk ontvangst en behulpzame eigenaars. Je kan er zelf je plekje uitkiezen. Heel verzorgde camping met ruime plaatsen zowel standaard als comfort plaatsen. Een minpuntje is dat de hoofdweg langs de camping ligt. toch wel veel verkeer tijdens de nacht. Sanitair is zeer modern en in uitstekende staat. prijs/ kwaliteit is goed. Zwitserland is eenmaal wat duurder maar ook steeds zeer verzorgde campings. Restaurant aanwezig, knus en gezellig. Beperkte kaart meer wel grote en zeer lekkere schotels.

Gereisd Met partner in Fri Aug 29 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wauw...wauw...wauw

isabel
      27-8-2014

Adembenemend mooi.met 3 (16_13-6)kinderen in juli geweest.prachtig weer.stacaravan van t.o. en ruud, die man wist heel erg veel en super aardig. Niets was m teveel. Ruud....bedankt!broodjes van bakker s, morgens bij de ingang...heerlijk!.inVisp(6km) zit aan de rechterkant een liddl.niets duurder dan in nld.zwembad wat klein en koud maar met 31 gr fris je lekker op.met de auto naar moosalp is prachtig.echt heidi gevoel.ook de aletschgletscher moet je gezien hebben.je kunt n dagkaart kopen dus smorgens op tijd weg. onze oudste heeft in fiescheralp aan paragliden gedaan.supergaad 210chf incl video.uit etenof zo n broodje pakken is erg duur. De keten met de gele m zit in visp.kabelbanen wel erg duur.wij kochten brood bij liddl en lunchten dsn op de berg...pakje drinken erbij...zalig. wij zijn om en gaan vlg jaar weer naar dit prachtige land op n andere locatie. ooh ja het is een brandschoon land... er ligt niets op straat of aan de weg.benzine goedkoop! Dat is toch fijn om f te weten!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Redelijk

Familie
      26-8-2014

Prachtige omgeving, veel te zien. Maar toch wel wat aanmerkingen voor ons. Zwembad is echt niet te doen, zijn wel wat gewend maar veel te koud, lijkt ons bergwater. Eigenaar vriendelijke man, eigenaresse last van ochtend middag en avond humeur, erg kort af. Boodschappen, reken maar het dubbele mbt Nederland. S avond buiten zitten gaat niet ivm de muggen. Wij hadden een chalet gehuurd wat er prima uitzag, beddengoed gehuurd, alleen een beetje klein voor het 2 persoons bed, dus vechten om de dekens s nachts. Je krijgt 1 vuilniszak bij aankomst, heb je er meer nodig ( wij wel) kost 2.70 frank per zak !! Het beekje bij de camping erg leuk voor de kinderen alleen ook daar vlucht je weg na een minuut of 10 ivm de muggen. We hebben een prima week gehad door het gebied maar de camping vonden wij minder voor met name de kinderen (9 en 7) . Al met al, gemengde gevoelens dus.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Mooie kleinschalige camping in prachtige omgeving

e_schelling
      25-8-2014

De camping ligt aan een drukke weg. Hier heb je op de plekken waar wij stonden echter geen last van. De camping heeft twee sanitairgebouwen. Wij maakten gebruik van het wat oudere gebouw bij de ingang. De douches zijn krap maar je hebt altijd lekker warm water. Op het nieuwere gedeelte kan je ook privésanitairhuren. Achter de camping kun je met een bruggetje over een leuk riviertje. In die rivier kunnen kinderen heerlijk dammetjes bouwen. Verder ligt daar een vijver en een voetbal en beachvolleybalveldje. De camping beschikt over een klein zwembad, maar het was er nooit te druk. Verder is er een Nederlands iemand die de miniclub doet. Vanaf de camping kijk je op de toppen. Prachtig.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima camping in schitterende omgeving

Anouk83
      21-8-2014

Wij hebben genoten van de omgeving van deze camping. Vanaf de camping op redelijke afstand veel te zien en te doen. Camping zelf is niet te groot met mooie ruime plekken. Wij hadden plek verder weg van de weg, wat wel prettig is, en met privé sanitair. Elke ochtend vers brood op de camping.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke camping

Miranda
      16-8-2014

Leuke camping, goed gelegen om de omgeving te bekijken. In het centrale voorste gedeelte is een leuke speeltuin, klein zwembad en de plekken daar zijn goed gelegen. Je hebt daar geen last van de weg. Dat is anders op de plekken waar de huurstacaravans van TO staan, daar heb je er wel last van. Jammer dat ze niet in het voorste gedeelte staan. Maar het zou ons niet tegenhouden om nog eens te gaan, want het is een gezellige camping, sanitair heel netjes. En het beekje achteraan de camping is leuk voor kleine kinderen. In omgeving genoeg te doen: natuurlijk wandelen, mountainbiken, maar ook Zermatt is erg leuk en de Aletschgletsjer moet je zeker doen (gezinsticket € 70 daarvoor kun je in 3 dorpen met liften de berg op en tussen de dorpen met de trein reizen).

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Camping is gemoedelijk en mooi gelegen.

John en Brenda van der Linden
      11-8-2014

Wij hebben 4 dagen op deze Camping gestaan in een stacaravan van touroperator. Door de leuke tips van de enthousiaste Ruud van Touroperator hebben wij in deze 4 dagen veel gezien van het mooie Zwitserland!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Schitterende camping met uitzicht op bergen

Anneke
      22-6-2014

In stacaravan Bali hebben mijn man en ik 2 weken genoten van een heerlijke vakantie in Raron. Prachtige uitstapjes, veel tips van Ruud, de man die touroperator op de camping vertegenwoordigd, en alles in het werk stelt om je op je gemak te voelen. Super. Bedankt Ruud!!!

Gereisd Met partner in juni 2014

Aardige camping op mooie plek

lena852
      16-1-2014

Wij stonden hier in een stacaravan van touroperator. Die zijn weggezet op het minste deel van de camping en vrij dicht op elkaar. Niet zo goed onderhouden ook. Maar wel goed genoeg en prettig ver weg van de animatie 's avonds. Het restaurant serveert fatsoenlijk eten (alleen de raclette is echt drie keer niks, niet doen), de animatie was erg leuk voor de kinderen, de eigenaresse en haar zoon waren vriendelijk en behulpzaam. Er stroomt een riviertje langs waar je heerlijk kunt zitten en spelen, mooie speeltuin onder de bomen, mooie steile wandeling omhoog vanaf de camping. Mooi uitzicht op de bergen vanaf de accomodatie. Uitstekende uitvalsbasis om de rest van Wallis te ontdekken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

• Warme douchesAanwezig
      • Privé sanitair mogelijkJa
      • Centrale kookgelegenheidAanwezig
      • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Santa Monica in Raron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Santa Monica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.