6,4

1 review over Camping Santa Monica in het Nederlands

Helemaal goed.

bels
22-4-2012

Ik sta al enkele weken op deze camping. De eigenaren zijn bijzonder aardig en behulpzaam. De camping is opgeruimd, het sanitair schoon en alles werkt uitstekend. De camping ligt aan een doorgaande weg. Die hoor je soms een beetje. Ligt eraan waar je staat. De plekken zijn groot en mooi. De omgeving is prachtig. Direct naast de camping ligt een mooi bos, park. De schietvereniging is er niet meer. Ik las het op Zoover maar het werd ook door de Campinghouders verteld.Maar die zijn nu weg! Gelukkig maar.

De stacaravans van de touroperator staan bij elkaar in de hoek. Sommige iets te dicht op elkaar maar het is lekker rustig en mooi. De weg hoor je op sommige plekken een beetje.

Gereisd Alleenreizend in Sun Apr 15 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Santa Monica in Raron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Santa Monica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.