6,1

2007

Wij zijn in in augustus 2006 geweest en hebben een chalet

Familie Jansen
2-7-2007

Wij zijn in in augustus 2006 geweest en hebben een chalet gehuurd. Chalet is echt heel goed. Alles aanwezig, prima staat, veranda. Geen drukke animatie, rustige camping. Veel Nederlandse gezinnen. Restaurant redelijk. Campingwinkel dito. Mooi, klein zwembad (niet verwarmd, dus soms echt koud). Wat wel tegenviel is de lawaaioverlast van de doorgaande weg die ernaast ligt. Is op andere plekken van de camping iets minder, maar toch. Wel een goede uitvalsbasis voor prachtige wandelingen (met kinderen). Grote supermarkt lastig te bereiken. Veel files op doorgaande weg op 'populaire' tijden. Wij hebben er een goede tijd gehad, maar zouden de camping bij vrienden met de nodige 'maars' aanbevelen.

Gereisd Anders in juli 2007
2006

Augustus 2006 op deze camping geweest

Fardau
12-11-2006

Augustus 2006 op deze camping geweest. We zaten op het nieuwe gedeelte. Grote plekken met eigen kraan, electriciteitsaansluiting en afvoer. Sanitair is erg schoon. Leuk recreatieteam voor de kleinere en grotere kinderen met ook een nederlands meisje. Bij de camping hoort een vijver (met eenden en karpers) compleet met picknickplaatsen en speeltuin, erg leuk! Ook een kampwinkel aanwezig. Zwembad is wel leuk en netjes, groot bad en kinderbadje, maar er is verder geen glijbaan of springplank aanwezig. Vlak bij de camping is een kabelbaan en zijn er veel mogelijkheden om te wandelen. de camping ligt mooi centraal, vlakbij de grote weg, waar je trouwens niet veel last van hebt(geluidswal) De prijs viel ons erg mee.

Deze camping is zeker een aanrader!

Gereisd Anders in november 2006

Waren tweede helft juni dit jaar

Bouwman
5-10-2006

Waren tweede helft juni dit jaar. Voor 12 euro/nacht via ACSI. Konden zelf plaats uitzoeken, ook de ruimere op het nieuwe gedeelte van de camping. Ligt aan drukke weg, maar daar heb je geen last van door geluidswal e.d. Mooie centrale ligging voor uitstapjes naar Zermatt, Saasfee e.d.
Op nieuwe gedeelte (oostzijde) mooi nieuw sanitair. Zelfs plekken met prive-sanitairblok (extra kosten). Aardige beheerders. Grote plasma TV voor voetbal WK. Al met al een aanrader!!

Gereisd Anders in oktober 2006

16-7-2006 t/m 6-8-2006 Een prima camping met sanitair. op

familie Stadman
16-8-2006

16-7-2006 t/m 6-8-2006 Een prima camping met uitstekend schoon sanitair. Wij stonden op het nieuwe gedeelte van de camping. Camping heeft een goede ligging ten opzichte van de vele uitstapjes in de schitterende omgeving. Camping met een goede sfeer. Je bent overal dichtbij. Een aanrader!!!

Gereisd Anders in augustus 2006

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Santa Monica in Raron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Santa Monica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.