6,1

4 reviews over Camping Santa Monica in het Nederlands

Prima camping

J.C. Boers
5-10-2011

Wij stonden met 2 caravans op deze camping met de acsi camping kaart, we mochten gaan staan waar we wilden. Hadden een grote comfort plaats met water, afvoer en 10 amp. stroom. Werd ook aan gegeven waar we voor de zon het beste konden gaan staan, ook voor schotel ontvangst. De douche was kostenloos, en met goed warm water en heel schoon. Een keurige camping met veel vaste staanplaatsen en huur caravans. De plaatsen voor passanten liggen hier niet tussen, maar apart. Weinig hinder ondervonden van de weg die langs de camping loopt. De ontvangst was correct en vriendelijk. In de omgeving zijn veel mogelijkheden tot uitstapjes. Al met al zeker met de acsi kaart een aanrader

Gereisd Met vrienden in september 2011

Sobere, maar nette camping, geweldig land!

K. Pater
19-9-2010

Camping is netjes, maar niet bijzonder. Voor ons was het ook meer een slaapplaats, maar voor een gezin met kinderen zou ik deze camping niet meteen aanraden. Er is weinig voor kinderen te doen. Caravans van reisorganisatie zijn allemaal netjes, alleen de ligging is niet echt geweldig (krap op elkaar en helemaal achteraan op de camping).

Zwitserland is wel een supermooi land, waar we het goed naar de zin hebben gehad. Raron is een mooie uitvalsbasis voor dagtochten.

Zwitserland is een land om zeker een keer terug te keren!

Gereisd Met vrienden in augustus 2010
2008

Wij waren op Santa Monica in het voorseizien

Leen
15-6-2008

Wij waren op Santa Monica in het voorseizien. Voor 14 euro is het een aanrader. Er werden nog geen activitieiten georganiseerd. Het sanitair was keurig, het personeel behulpzaam. Raron ligt centraal voor uitstapjes. We komen nog zeker hier terug.

Gereisd Met vrienden in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Camping St Monica is inderdaad een mooie camping, het is

20-5-2008

Camping St Monica is inderdaad een mooie camping, het caravanpark is gewoonweg helemaal waardeloos. Azielzoekers in ons land worden er beter bijgezet, de caravans staan echt op elkaar gepakt. Op de site spreekt men over gras als ondergrond, ha lachen, het is een kiezelzooi, meer niet! St Monica zelf verhuurt ook chalets, voor een paar tientjes meer echt supermooie plekken.! Touroperator Nooit meer! PS: Die gozer die daar de zaakjes beheerde was wel een topper, daarover mijn enige lof!

Gereisd Met vrienden in mei 2008

• Warme douchesAanwezig
      • Privé sanitair mogelijkJa
      • Centrale kookgelegenheidAanwezig
      • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Santa Monica in Raron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Santa Monica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.