6,1

2008

afknapper

jeroen
18-10-2008

Dramatische stacarvan van verhuurorganisatie! Bovenop elkaar, niet eens plek voor de auto, geen gras of speelplek voor kinderen. In de uiterste hoek van de camping naast de schietbaan. Erg zwak, dit noit meer.

Gereisd Familie in juni 2008

zonnige ligging in Rhonedal

fam. van Loon
5-10-2008

Mooie lokatie en zonnige ligging met prachtige vergezichten. Wij stonden op nieuwe open gedeelte in stacaravan. Hier is nog weinig begroeiing en hoorde je de drukke weg heel goed. (80 km). Dat was jammer. Ook het spoor hoor je regelmatig. Dus al met al geen rustige ligging. Voor uitstapjes zit je wel goed, kunt alle kanten op. Tussen Brig en Visp wel avondspits. Kun je na 16.00 uur beter niet langsrijden. Aanrader! Kaartjes voor de autotrein naar Bern kun je met speciale korting kopen op de camping en er is altijd vers brood verkrijgbaar ed.

Gereisd Familie in september 2008

Aan 'n doorgaande weg, maar aanrader

V. Groenheide
2-10-2008

Wij hebben afgelopen zomer deze camping bezocht met onze dochter van 2,5. Wij zaten in een stacaravan en het is ons uitstekend bevallen. De camping is heel kleinschalig en gezellig van opzet, dit is leuk. Echter, de weg waaraan de camping ligt is een doorgaande weg, die je redelijk hoort. Op zich niet zo erg, want je went eraan, maar wel iets om rekening mee te houden als je het niet gewend bent. Voordeel hiervan is dat je dicht bij allerlei leuke plaatsen zit, die zeker de moeite van het bezoeken waard zijn. Zwembad, sanitair, sfeer op de camping en omgeving helemaal goed.

Gereisd Familie in oktober 2008

Heerlijk Centraal Gelegen!

Els
22-9-2008

Fijne camping waar wij 4 jaar achter elkaar zijn geweest. En elk jaar wanneer we aankwamen het gevoel van "thuiskomen" hadden! Wij staan met onze caravan op het oude terrein, geen last van de weg, geen herrie van de schietbaan! zwembad is wat klein, maar ach wil je een keer meer ga je naar het Brigerbad op een warme dag. Centraal gelegen, van hieruit overal naartoe, je komt er niet uitgekeken in Wallis. Receptie vriendelijk, goed Engels en Duitssprekend! Toiletgebouw keurig schoon! Lekker dichtbij wat grotere "stad" voor boodschappen/ziekenhuis enz. ideaal! Makkelijk aan te rijden, zo vanaf de autotrein richting Raron en voor je't weet is daar de camping. Kinderen hadden er altijd massa's vrienden en vriendinnen. Heerlijk geen disco maar een wandelcamping, met mensen die voornamelijk van wandelen enz. houden, heerlijk tips uitwisselen dus!

Gereisd Familie in augustus 2006

Redelijk, maar zeker niet weer!

Ton
      16-9-2008

Op doorreis naar Italie voor 5 dgn (31/8 - 4/9) een stacaravan gehuurd op deze camping. De stacaravan lag afgelegen op een nieuw stuk terrein van de camping. De stacaravans zijn zo goed als nieuw en zeer compleet. De ligging van de caravans is slecht. Ze staan erg dicht bij elkaar, op een grasveld zonder bomen, naast een schietbaan en vlak bij een behoorlijk drukke weg. Dus al met al veel geluidsoverlast en niet prettig om buiten te zitten. Positief waren de speelgelegenheden voor kinderen en de liftcabine naast de camping waarmee je de bergen in kan. Kortom: Redelijk, maar zeker niet weer!

Gereisd Familie in september 2008

Op een paar minpuntjes na een leuke camping

van de Mortel
      29-8-2008

Wij zijn zojuist terug gekeerd van twee weken Zwitserland. een stacaravan geboekt op camping Santa Monica. Eerlijk is eerlijk, de mobile-home op zich is prima, van alle gemakken voorzien en ze zijn nog hagelnieuw ook! Maar....ze staan ontzettend dicht op elkaar! Wil je een beetje privacy dan ben je hier helaas aan het verkeerde adres. Het zijn een stuk of 5 rijen van elk 5 mobile-homes achter elkaar. Wij hadden het geluk dat we de auto voor de deur konden parkeren, niet bij in elke rij was dat mogelijk. Alles staat op een veldje achteraan op de camping. Dat is nog niet zo'n probleem al moet je wel een stukje lopen voor de broodjes, receptie etc...De snelweg waar meerdere mensen het over hebben in hun beoordeling is niet storend. Wat wij erger vonden was de schietbaan die pal langs de camping ligt! 2,5 uur lang gaat het maar door en dat een paar keer in de week! Jammer. Maar al met al hebben we ons prima vermaakt, met (gelukkig) erg gezellig buren!

Gereisd Familie in augustus 2008

Mooie camping gelijk geboekt voor volgend jaar

gerard
      26-8-2008

Wij hebben met onze jongens 2 en 4 jaar oud ons prima vermaakt. De jongens in de speeltuin of bij de heerlijke waterval ,10/40cm diep met strandje, de vijver met forellen en eenden en het zwembad. De camping ligt heel centraal voor uitstapjes (bv saas-fee en zermatt) maar vanaf de camping zijn er ook genoeg mogelijkheden om te wandelen of met een van de gondels naast de camping omhoog. Wij gaan zeker volgend jaar weer terug.

Gereisd Familie in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Faciliteiten goed, terrein sober uitgevoerd

Nils
      26-8-2008

We hebben een stacaravan gehuurd, direct via de website. Stonden op het oude campeerterrein, recht achter de receptie gelegen. Duidelijk het mooiste terrein. Maar zelfs dit terrein is niet heel creatief beplant: nauwelijks bomen/beplanting. Voor een "grote camping" is Santa Monica redelijk knus. Zwembad is mooi, niet overdreven groot, peuterbadje voor kinderen. Prachtige speeltuin achter camping.

Stacaravan was schoon, prima week gehad. Wel oude bedden en klein (geen tweepersoonsbed maar kleine "twijfelaar").

Voor ons de eerste keer hoogseizoen. Wennen aan de drukte, zeker omdat de caravans en tenten nog geen 3 meter van je stacaravan zich installeren. Maarja, het Rhonedal biedt zoveel moois dat je overdag voornamelijk weg bent.

De tips voor hen die een stacaravan huren: - kies een stacaravan op het oude terrein, via de camping website. - Kies een stacaravan zoveel mogelijk achteraan. Rustiger, meer privacy, mooier uitzicht.

Al met al zouden we hier gerust terugkomen!

Leuke camping voor kinderen

Frans
      7-8-2008

We hebben deze camping voor de 2e keer bezocht, na 5 jaar is het wel veel drukker geworden. Het oude campingveld is nog steeds het mooist. Voor rust zoek dan wel een plaatsje achterin. Bij de speeltuin blijft het heel de dag (tot 23 uur!) erg druk. Voor jonge kinderen is het een hele leuke camping, waar genoeg voor hen te doen is. Sanitair is prima. Ook het zwembad is leuk, wel erg koud bij minder mooi weer. Van harte aanbevolen!

NOOIT MEER

Solange Dhooge
      30-7-2008

Hier komen wij nooit meer, als jij een stacaravan hebt gehuurd kan jij zelf niet kiezen waar jij staat. Een stuk of 10 liggen echt 4meter van de weg, alleen tussen 2en 4 hoor jij geen verkeer, anders is het net of jij op de parkeerplaats van de snelweg op vakantie bent. Zelf een beetje verder hoor jij constant verkeer.Als jij aan de receptie vriendelijk vraagt waar jij oordopjes kan kopen lachen ze je uit en geven ze jou een papieservet ( iedereen gaat dan lachen in het restaurant). Gelukkig was de mevrouw heel erg vriendelijk en kon ons na 2 nachten een andere caravan regelen. Nog iets om 8u stip 's ochtends gaat de schietbaan tekeer. Nee vakantie langs de snelweg is geen vakantie. Ik heb wel een paar goede reactie op deze site gelezen maar geloof me de mensen die ik daar gesproken hebben waren ook heel erg teleurgesteld. een plus punt de omgeving is prachtig, jij moet alleen 's avonds niet naar je camping weer gaan

Gereisd Familie in juli 2007

• Warme douchesAanwezig
      • Privé sanitair mogelijkJa
      • Centrale kookgelegenheidAanwezig
      • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Santa Monica in Raron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Santa Monica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.