6,1

31 reviews over Camping Santa Monica in het Nederlands

Mooie doorreis camping.

E.Elenius
14-7-2017

Dit jaar 2 dagen geweest op doorreis naar Italië. In 2011 2 weken geweest. Niets veranderd. Voor ons nu dure camping met de Franc.Verder netjes en vriendelijk. Je kunt er eenvoudig eten en klein winkeltje en je kan broodjes bestellen. .

Fijne rustige, ruime en goed verzorgde camping!

Dick
1-8-2016

Het is goed toeven op de ruime kampeerplekken. Sanitair is prima en goed verzorgd. Prachtige grasmat. Het zwembad is eenvoudig, maar meer dan voldoende. Wij zoeken rust en dat is hier in overvloed. De camping ligt mooi centraal in het Rhônedal. Erg geschikt voor uitstapjes in het mooie Wallis. We komen al verscheidene jaren op Santa Monica. Een paar jaar geleden nog met de kinderen, nu met z'n tweeën: echt een aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2015

Mooie uitgangspositie voor vele tochten

Henk en Sandra
18-10-2014

Camping is ruim opgezet en prima uitgangspunt voor de vele bezienswaardigheden in de buurt ook kan je in de omgeving ongekend veel mooie wandelingen maken. Restaurant zeer beperkt menu en vet aan de prijs maar dat is in heel Zwiteserland het geval.

Gereisd Met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Toffe Camping

cabby
23-9-2014

Zeer Vriendelijk ontvangst en behulpzame eigenaars. Je kan er zelf je plekje uitkiezen. Heel verzorgde camping met ruime plaatsen zowel standaard als comfort plaatsen. Een minpuntje is dat de hoofdweg langs de camping ligt. toch wel veel verkeer tijdens de nacht. Sanitair is zeer modern en in uitstekende staat. prijs/ kwaliteit is goed. Zwitserland is eenmaal wat duurder maar ook steeds zeer verzorgde campings. Restaurant aanwezig, knus en gezellig. Beperkte kaart meer wel grote en zeer lekkere schotels.

Gereisd Met partner in Fri Aug 29 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima camping in schitterende omgeving

Anouk83
21-8-2014

Wij hebben genoten van de omgeving van deze camping. Vanaf de camping op redelijke afstand veel te zien en te doen. Camping zelf is niet te groot met mooie ruime plekken. Wij hadden plek verder weg van de weg, wat wel prettig is, en met privé sanitair. Elke ochtend vers brood op de camping.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterende camping met uitzicht op bergen

Anneke
22-6-2014

In stacaravan Bali hebben mijn man en ik 2 weken genoten van een heerlijke vakantie in Raron. Prachtige uitstapjes, veel tips van Ruud, de man die touroperator op de camping vertegenwoordigd, en alles in het werk stelt om je op je gemak te voelen. Super. Bedankt Ruud!!!

Gereisd Met partner in juni 2014

Heerlijke camping

tjitske_de_jong
26-7-2013

Rustige camping. Ligt aan doorgaande weg, als je wat achteraan gaat staan, hoor je niets dan een windje in de bomen en het beekje achter de camping. En heb je bovendien geen 'last' van spelende kinderen (speeltoestellen bij receptie voor op het terrein). Wij stonden op het terrein recht tegenover de receptie. Sanitair daar super schoon. Compleet betegeld. Blinkend witte toiletpotten, geen vuiltje op de wastafels. Gratis warm water. Vriendelijk personeel, veel info bij de receptie over wandelingen, bustijden, enz. In hoogseizoen kinderanimatie basisschoolleeftijd. Wifi 8,- p/w. Winkeltje en broodkiosk. Restaurantje (geen gebruik van gemaakt). Dorps-supermarkt op loopafstand. We waren van plan door te trekken, maar zijn vier weken gebleven!

Gereisd Met partner in juni 2013

Mooie omgeving

Inge Brouwer
9-7-2013

We zijn er in de maand juni geweest drie weken een stacaravan gehuurd. De drukke weg is wel vrij gehorig maar was bekend bij ons want dat heb ik al eerder gelezen. De ligging is vrij centraal! Je kan er mooie wandelingen maken. De treinrit naar de Gornergrat /Matterhorn is vrij prijzig maar meer dan de moeite waard. Ook de furkapass en de grimselpass zijn schitterend om te rijden. De medewerkerkers van vancancesoleil Dick en Magda waren erg behulpzaam en altijd een vriendelijk woordje. Top!

Een echte aanrader.

Groet, Inge en Martin

Gereisd Met partner in juni 2013

Heerlijke plek

Linda_14
27-12-2012

De camping ligt centraal. Binnen no time sta je in Saas-Fee, Zermatt of op de Riederalp. Saas fee en Zermatt zijn auto vrij dus wandelend door de straatjes kom je alleen electrische wagens tegen of paard en wagen. Erg leuk om ook met de trein naar Zermatt te gaan. Genoeg te doen in de omgeving, op de camping hoeven de kinderen zich ook niet te vervelen met het animatieteam, het zwembad of met de beek achter de camping. Al met al een prima camping. We komen er graag.

mooie camping met royale plaatsen

Hub en annemie lotz
6-10-2012

camping is centraal gelegenvoor alle richtingen mooi sanitair zeer netjes heel vriendelijke mensen en zeer behulpzaam. Alleen de weg is erg gehorig.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Santa Monica in Raron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Santa Monica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.