Camping Santa Monica

Meer campinginfo

163 reviews over Camping Santa Monica

• 9Patrick06-05-2016

Camping op mooie locatie

Locatie is zeer centraal, wel een auto nodig om jezelf te verplaatsen. Mooie fietsroute langs de Rhone. Zwembad aan de kleine kant op de drukke momenten, maar passend bij de omvang van de camping. Stacaravans zijn uit elkaar getrokken, hierdoor opvallend veel ruimte tussen de wagens.

Rustige camping. Geschikt voor tieners (elke avond organiseert de vaste groep een activiteit). Voor de kleintjes is er animatie. Nederlandse kerkdienst in het dorp (loopafstand, elke zondag).

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Zakelijk

19 tips over Camping Santa Monica

• Anneke, 22-06-2014

Aletchgletsjer is een must. Grootste gletsjer van Zwitserland. In Morel een dagkaart kopen voor 1 dag kabelbanen, met dezelfde kaart met de trein naar Fiesh waar de kabelbanen zijn.

• katinka, 09-09-2013

Auto parkeren onder het station in Visp (onderste 2 verdiepingen zijn goedkoper) en met de tandradbaan naar boven. Vanuit Nederland al de kortingkaart kopen, online.

• Angela, 07-09-2013

Kabelbaan berg opwaarts! Doorrijden in centrum Ramon, uiteindelijk ook een Lidl te vinden. Simplonpas richting Italië is prachtig!

9 vragen over Camping Santa Monica

• patricia, 31-03-2018

trein of boot

wij gaan voor het eerst met de auto naar zwitserland , nu las ik dat we op de hen weg met de auto op een boot moeten of trein, wat zijn de kosten hiervan weet iemand dat?

Sanne, 17-04-2018

Als je naar Wallis gaat, kun je via 2 kanten. Via meer van Geneve via Basel/Bern/Montreux of via de autotrein ( Autoverlad) Kandersteg-Goppenstein. De prijs voor de autotrein was in 2016 chf 24,- voor een auto. ( afhankelijk welke dag je gaat) Het is wel korter dan de andere route maar met auto en aanhanger waren we 42 chf kwijt. Wij volgen meestal deze route op de heenreis omdat we s grotendeels s nachts rijden en is het wel lekker om een stuk af te snijden en te rusten. Meer info zie bls.ch

P Baars, 29-04-2018

Betaal je dan ook per persoon of gewoon alleen voor de auto? En bedankt voor u berichtje

• Corrie, 09-09-2017

De weg ernaast

Hallo ik wilde vragen of je die weg die ernaast lig echt goed kan horen. Diegene die het antwoord geef bedankt daarvoor.

Chantal, 08-11-2017

Wij hebben er totaal geen overlast van gehad. We hadden een plek in het laantje achter de speeltuin. Hou er wel rekening mee als je in Visp boodschappen wilt doen en daarvoor de auto gebruikt dat het verkeer wat drukker kan zijn. Niet per se hinderlijk, maar gewoon goed om te weten.

Sanne, 17-04-2018

Je hoort het inderdaad wel maar wij hebben het niet als storend ervaren. Wij hebben 6 jaar op het “oude” gedeelte gestaan. Ze zijn wel bezig om in Oberwallis in fases de A9 aan te leggen, dwz veel tunnels aanleggen en wegen verplaatsen (was 1 doorgaande weg in dal en loopt zeker in Oberwallis dwars door dorpen en stadjes)In Raron komt er ook rondweg, ze zijn aan het bouwen. Naar Lidl in Visp kun je al stuk rondweg nemen, afslaan bij benzinestation Coop ipv rechtdoor scheelt al stukje drukte.

j_wolff12

Hoe is het hier voor de oudere jeugd? Zijn er volleybaltournooien? Meerdere tafeltennistafels? En s'avonds ook verlicht? Of s'avonds films voor ze? Komt er genoeg oudere jeugd vanaf 17 jaar? Hartelijk dank alvast, Mieke

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig