19 tips over Camping Santa Monica

• Anneke, 22-06-2014

Aletchgletsjer is een must. Grootste gletsjer van Zwitserland. In Morel een dagkaart kopen voor 1 dag kabelbanen, met dezelfde kaart met de trein naar Fiesh waar de kabelbanen zijn.

• katinka, 09-09-2013

Auto parkeren onder het station in Visp (onderste 2 verdiepingen zijn goedkoper) en met de tandradbaan naar boven. Vanuit Nederland al de kortingkaart kopen, online.

• Angela, 07-09-2013

Kabelbaan berg opwaarts! Doorrijden in centrum Ramon, uiteindelijk ook een Lidl te vinden. Simplonpas richting Italië is prachtig!

• Henk, 20-08-2013

Koffieapparaat mee. Deze is niet aanwezig in de Vacansoleil caravans. Ook eigen koffie mee vanuit NL. Vlees vanuit NL of dagje Italie.

• Iniminie, 05-08-2013

-Met de auto naar lötschental, aan het einde parkeerplaats en van daaruit wandelen, prachtig! -Vanaf de camping met de kabelbaan naar Unterbach en vanaf daar met de stoeltjeslift naar boven (stoeltjeslift is gratis op vertoon v/d gastenkaart die je op de camping krijg) en dan met de step weer naar Unterbach, erg leuk. -Mountainbikes huren in Raron, met gastenkaart mag je 5 uur gratis hiervan gebruik maken. Vanaf Raron ri. Brig is goed te fietsen langs de rivier. Naar Visp is minder mooi.

• tjitske_de_jong, 26-07-2013

Wo.avond racletteavond Zondag met Frans (Ned. sprekende gids en chauffeur) voor 29,- een hele dag op pad naar Saas Fee, Saas Grund, de bergen in met div. banen. Echt een aanrader, tot half juli en na half aug. Aanmelden bij receptie. Gratis fietsen huren op station Raron, op loopafstand. Ga wandelen en neem de postauto terug, ideaal. Autotrein Kandersteg nemen. Ook voor caravan goed te doen. Kaartje verkrijgbaar bij receptie.

• J. Visser, 18-09-2012

In de directe omgeving zijn mooie suonen wandelingen te maken

• Sanne, 14-08-2012

suone wandeling Niedergesteln Gornergratt, Zermatt Bezoek Saas Fee en met kids naar Spielboden om marmotten te voeren

• Hub en annemie lotz, 06-10-2012

maak gebruik van de Erlebnis Card

• fam Hovens, 06-08-2012

• mars, 22-04-2012

vanaf Saas Grund met de kabelbaan naar Hohsaas en terug (deels) lopen. Fantastische wandeling met Gemsen en Murmultieren. Dit is het hoogtepunt van je vakantie.

• Familie van Schijndel, 05-08-2013

Met de gastenkaart korting op diverse kabelbanen in de regio (stoeltjeslift Brandalp zelfs gratis). Op de camping zijn tickets voor autotrein tegen gereduceerd tarief verkrijgbaar.

• bels, 22-04-2012

Lidl en Aldi liggen even buiten Visp (10 km). De Migros is een hele grote winkel direct bij binnenkomst vanuit Raron in Visp, waar ze veel keuze hebben. De Coöp die naast de Jumbo ( is bij ons de Gamma) ligt, is enorm maar is wel mooi en iets duurder! De bakker uit het dorp bezorgt op de camping. Heeft een prachtige lunchroom, heerlijke taartjes en is ook op zondag geopend! Zomers staat hij met zijn producten op de camping.

• wendyenhenri, 19-01-2012

wandelen van Unterbach naar Eischoll,ook met kleine kinderen goed te doen.

• r.jansen, 25-07-2016

3 passenroute, Gornergrat, in Saas Fee de gondel naar Allalin. Neem een Erlebniscard, gratis met openbaar vervoer en heel veel korting op bergbanen.

• isabel, 27-08-2014

Vraag bij huur stacaravanof je ver v.d weg mag.wij hadden nr 22.ooh ja en neem n ventilator mee bij warm weer binnen en savonds tegen de irrit ante muggen.deet hielp niet!

• Henk en Sandra, 18-10-2014

Saas-Fee, Zermat, Moos Alp, Eggishorn, Grosser-Aletschgletscher, man je komt echt tijd te kort en raak nooit uitgekeken

• Suus, 13-09-2016

Vanaf de camping zie je witte huisjes op de berg, die leiden naar een heel klein kerkje en je kan vervolgens flinke wandelingen met prachtig uitzicht maken Aletsch gletsjer Zermatt Visp Met de autotrein is een hele belevenis voor kinderen! Lidl in Visp voor de boodschappen, ruim assortiment, goed brood en iets prijsvriendelijker

• John en Brenda van der Linden, 11-08-2014

Van Ruud van Vacancesoleil kregen wij de tip om met onze kinderen (14+17 jaar) de gondel te nemen naar boven en steps (met grote banden) te huren en 11km naar beneden te rijden. Was echt te gek!!