Camping Santa Monica

6,4

9 reacties Camping Santa Monica

trein of boot

patricia, 31-3-2018

wij gaan voor het eerst met de auto naar zwitserland , nu las ik dat we op de hen weg met de auto op een boot moeten of trein, wat zijn de kosten hiervan weet iemand dat?

2 reacties

De weg ernaast

Corrie, 9-9-2017
Hallo ik wilde vragen of je die weg die ernaast lig echt goed kan horen. Diegene die het antwoord geef bedankt daarvoor.
2 reacties

j_wolff12

j_wolff12, 14-12-2015
Hoe is het hier voor de oudere jeugd? Zijn er volleybaltournooien? Meerdere tafeltennistafels? En s'avonds ook verlicht? Of s'avonds films voor ze? Komt er genoeg oudere jeugd vanaf 17 jaar? Hartelijk dank alvast, Mieke
0 reacties

Prijzen kabelbaan

Ronald, 11-10-2015
Ik zie dat je naast de camping met de kabelbaan de bergen in kunt. Weet iemand wat de prijzen hiervan zijn? Ik kan dat nergens terug vinden.
0 reacties

Reserveringskosten

Jvermeul, 12-8-2013

Ik heb de website bekeken en de camping lijkt me bezoek waard (mede door alle goede berichten op Zoover). Alleen zag ik bij de tarieven dat je 100 CHF moet aanbetalen en 20 CHF aan administratie kosten moet betalen. Ik begrijp dat ik de 20 CHF boven op mijn staangeld moet betalen maar geldt dat ook voor de 100 CHF? Of wordt de 100 CHF bij betaling van mijn staangeld afgetrokken?

Misschien dat iemand dit uit ervaring weet en mijn vraag kan beantwoorden, ik heb dit namelijk niet nog niet eerder gehad.

Alvast Bedankt!!!!!!

1 reactie

Wat is leuk met kleine kinderen?

Ch 74, 5-4-2013

Hoi, wat is leuk om te doen met twee jonge kinderen. Een van 3 en een van 5. Wie van jullie heeft nog leuke tips? We gaan aankomende juli naar deze camping op vakantie?

stacaravan

Thea Salomons, 28-2-2010

Zijn er bij jullie nog stacaravans vrij eind juli, begin augustus?

M. vr. gr. Thea Salomons

rondom Saas Fee

Vera, 21-1-2010

Voor de afslag naar Saas Fee kom je door het plaatsje Saas Grund.

Neem daar de bergbaan naar Kreuzboden.

Vanaf daar gaat er een wandeling naar Almagelleralp en van daar uit afdalen naar Saas Almagell.

Vanuit Saas Almagell de bus terug naar Saas Grund.

Dit is echt een dag tocht maar wel een met zeer mooie vergezichten.

De moeite waard.

1 reactie

iedereen heeft wel gehoord van de matterhorn bij zermatt, saas-fee en de aletschgletscher, maar er is zoveel meer te ontdekken: het prachtige turmanntal, de schlucht bij niedergesteln, de bls route en het prachtige augstbordhorn gebied enz:

het zou leuk zijn om hier exta info uit te wisselen?