Camping Santa Monica

Camping Santa Monica
7,3

149 reviews over Camping Santa Monica in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooie omgeving met gemiddelde camping

Rigtsje Hooghiemstra
1-9-2018

In een caravan van reisorganisatie gezeten. Was prima, ze hebben echter geen TV. Mooie veranda en niet hutje mutje. Leuk niet verwarmd zwembad. Speeltuin voor kleinere kinderen. Animatie is prima tot 10 jaar. Er zitten een Lidl en Aldi in Visp.

Leuke uitstapjes:

-Niedergesteln is een ruïne met grot gratis

- unterbach leuke speeltuin onderaan de kabelbaan. Kabelbaan naar brandalp is gratis met campingkaart .

- saas fee is erg mooi

- Grubben is het turtmanntal erg mooi met meertje opzet einde

- stuwmeer lac de dixence

- dagje Italië in Domodossola, hier is ook een goedkope Lidl. Via de simplonpas een mooi route.

- Furkapass met onderweg een tussenstop in Ernen bij de Hangbrug.

- Aletsch gletsjer vanuit Betten / Bettmeralp. Helemaal bovenin een sneeuwterras en gratis museum.

- vrijdagmarkt in Sion.

Een fantastisch mooi plekje in Zwitserland

Melvin
13-8-2018

De camping ligt zeer mooi gelegen in het Rhône dal. Vanuit vrijwel elke campeerplek fantastisch uitzicht op de indrukwekkende naastgelegen bergpartijen. De camping beschikt over een bijzonder mooi stukje park/natuur en ligt direct naast een tweetal kabelbanen, waardoor ook het bovenliggende gebied makkelijk bereikbaar is (rit naar boven kost slechts zo'n €5,-). Vanuit hier zijn verschillende wandelingen mogelijk welke ook door kleine kinderen goed te lopen zijn.

Beheerder van de camping / het restaurant erg vriendelijk. In contrast staat hiermee helaas het zo nu en dan voorkomende gedrag van een aantal andere medewerkers. Dit matched niet altijd met dit serene stukje Zwitserland. Een opfriscursus communiceren en vriendelijkheid zou hen (en uiteindelijk de camping) goed doen.

Camping zelf is goed verzorgd, heeft een prima restaurant en de sanitaire voorzieningen zijn altijd bijzonder schoon.

Geen camping voor tieners

Judith
11-8-2018

Camping geen tienercamping meer! Voor de derde keer in 8 jaar hier geweest maar is de laatste keer. Er is totaal geen jeugd meer. Wordt niets meer georganiseerd voor pubers, geen voetbal, geen volleybal, helemaal niets meer. Veel jonge kinderen die tot een uur of 22.00 lawaai maken en schreeuwen over de camping. Je schaamt je soms dat je Nederlander bent. Animatie vanuit touroperator stelt niets voor. Je zal de camping daarop geboekt hebben. Ben je mooi de sjaak. Camping op zich prima lokatie. Zwitserland is alleen nog steeds heel erg duur voor activiteiten zoals liften. Supermarkten dicht in de buurt. Goed rondkijken helpt echt en bepaalde dingen vanuit Nederland meenemen.

Voor 1 keer te doen

Patricia
29-7-2018

Camping ligt mooi gelegen en voor uitstapjes alles goed bereikbaar. De camping stelt niet veel voor. Zwembad goed om te af te koelen. Camping winkel stelt helemaal niets voor en duur maar dat is op elke camping winkel. Zit lidle in de buurt is prima te doen. Verder zeer mooie omgeving. Wij zaten in caravan van touroperator....mogen beter schoon gemaakt worden en voorraad klopt niet.maar goed verder prima te doen . Je kan in de avond zodra het wat donkerder word niet meer buiten zitten van wegen de muggen dat is wel heel jammer zeker omdat het daar zomers erg warm word. Wij hebben prima vakantie gehad maar als we terug komen naar wallis dan

word het wel een andere camping

Voor de 6e keer op camping. Merk dat onze kinderen te “groot” worden voor St Monica. Vanaf 11/12 is er niks te doen. Riviertje zat veel ongedierte. Voorgaande jaren werden er nog wel activiteiten voor de ouderen kinderen georganiseerd in de vorm van levend stratego, voetbal en volleybal. Dit jaar was er voetbaltoernooi voor -12 jaar. In het zwembad dreef veel ongedierte en nu de laatste boom weggehaald is, is er op 2 parasols bij kinderbad nergens schaduw Voor het eerst ook op “nieuwe” gedeelte gestaan met onze tent, zeer grote plaats, mooi uitzicht op Bietschhorn. Alleen die weg 😬 die hoor je wel veel meer tov oude gedeelte. Overdag heb je er geen erg in, maar s ochtend vroeg om 4.45u beginnen de vrachtwagen te racen en ik werd er wakker van. Kortom redelijke camping voor jongere kinderen, kies oude gedeelte zolang rondweg er nog niet klaar is en hopen dat camping meer met de tijd meegaat valt veel meer uit te halen.

De camping ligt bij een drukke weg. Mooie omgeving ( een goede basis voor tripjes). Faciliteiten op de camping stellen niks voor: klein zwembadje met ijskoude water, dure winkeltje, kapotte speeltoestellen voor kinderen. Weinig bomen en struiken op de camping, die schaduw bieden. Na 20 uur onmogelijk buiten zitten vanwege muggen. De eigenaar van de camping is behulpzaam en vriendelijk; maar zijn vrouw heeft niet alleen ochtendhumeur maar ook middag- en avondhumeur. Wij hebben een optie gekozen om de schoonmaak zelf te doen. De eigenaresse liep met toiletpapier alles te vegen om te controleren of de planken schoon zijn. De glazen waren tegen het zonlicht gehouden om te controleren of deze schoon genoeg zijn. Na het vinden van 2 propjes in kasten die niet eens door ons gebruikt waren en 3 glazen, die niet glansden waren, moesten wij 30 CHF betalen of deze schoonmaken. Het hielp om te dreigen met de klacht bij touroperator.

Gemoedelijke kindvriendelijke camping

Chantal
17-8-2017

Hoewel de camping nog best groot is (stacaravans en vaste verblijven) kwam het op ons over als een overzichtelijke en vooral gemoedelijke camping. Wij zaten in het laantje direct achter het centrumpje van de camping en hadden dus een fantastisch uitzicht op de bergen. Sanitair is verouderd, maar erg schoon en het water was heerlijk warm. Het zwembad stelt niet veel voor, maar prima voor een verkoelende duik. De eetgelegenheid was niet bijzonder. Personeel van de camping was zeer vriendelijk en behulpzaam. Boodschappen kun je het best doen bij de Lidl in Visp. Saas Fee is echt de moeite waard om een dagje door te brengen. Wij sluiten niet uit dat we hier ooit nog eens terugkomen.

Leuke camping - voor herhaling vatbaar

Tonja
4-8-2017

Camping gebruikt voor één nacht. Vriendelijke ontvangst De camping is netjes, klein zwembadje, winkeltje, speeltuintje en ping pong tafels.

Het sanitair is proper en voldoende, de douches hebben lekker warm water. De ligging is eigenlijk goed, kort bij visp, brig, zermatt, alletsch etc.,

Jammer dat de doorgaande weg naast de camping loopt. Je hebt er niet overmatig last van maar je hoort hem goed.

We houden deze zeker op ons lijstje voor nog eens een keertje één of meer nachtjes te staan.

Mooie doorreis camping.

E.Elenius
14-7-2017

Dit jaar 2 dagen geweest op doorreis naar Italië. In 2011 2 weken geweest. Niets veranderd. Voor ons nu dure camping met de Franc.Verder netjes en vriendelijk. Je kunt er eenvoudig eten en klein winkeltje en je kan broodjes bestellen. .

Mooie en nette camping op een prachtige plek!

R. Massuger
16-9-2016

Kleinschalige camping met een leuke speeltuin. Zwembad is simpel maar lekker om in af te koelen. Camping ligt schitterend tussen de mooie bergen. Eigenaren erg vriendelijk. Sanitair wat verouderd maar mooi schoon en gratis douchen. Kabelbaantje op de camping naar boven is leuk om te doen. Ook het speelbeekje achter de camping is leuk voor de kinderen en de hond om af te koelen. Voor ons een perfecte camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Santa Monica in Raron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Santa Monica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.