Hotel Matterhorn Golf

Hotel Matterhorn Golf

We hebben een aantal aanbieders voor Matterhorn Golf voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Matterhorn Golf in het Nederlands

Ontbijt is wat sober, avondmaaltijd perfect. Eigenaar is ook de italiaanse kok, hij noemt zichzelf geen chef maar artiest. Eten is erg aantrkkelijk verzorgd en smakelijk.

Oude reviews (archief)

eenvoudig hotel, zeer vriendelijke eigenares

DirkenTony
23-7-2012

De kamers zijn zeer eenvoudig ingericht, maar alles wat men nodig heeft is aanwezig. Koffieapparaat om zelf koffie te zetten (met capsules) van aldi. Geen frigo op de kamer.

Eten kan in het restaurant van het hotel. Er is regelmatig live muziek.

een leuke ervaring

fam. Lammers
8-8-2010

Op onze reis naar Italië even van Zwitserland geproeft. Per toeval bij dit gemoedelijk eenvoudig hotel uitgekomen. Dit hotel is zeer geschikt voor kinderen. Het personeel doet er alles aan om gasten en kinderen het naar de zin te maken. De kok past de gerechten aan op de wens van de gasten en kan avondvullend worden. Het ontbijt is zeer eenvoudig.

Zeer geschikt als uitgangspunt voor bergwandelingen en bezoek aan Zermatt.

We hebben een aantal aanbieders voor Matterhorn Golf voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Matterhorn Golf in Randa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Matterhorn Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Matterhorn Golf scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.