Aparthotel Les Bains/Thermalp

8.2Fantastisch

Zwitserland, Wallis, Ovronnaz

8.2Fantastisch

• 7.2Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Les Bains/Thermalp voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer aparthotel info

34 reviews over Aparthotel Les Bains/Thermalp

• 8Farm. Van Der molen21-08-2016

Prachtig gelegen resort

Les bains ligt prachtig gelegen op 1300 meter hoogte.wij hadden een vierpersoonskamer met bedbank en aparte slaapkamer met twee losse bedden.wij vonden de matrassen aan de harde kant .de kamer was aan de kleine kant maar wel schoon.voor een mooi uitzicht is het raadzaam om een kamer aan de voorzijde van het gebouw te kiezen.er zijn drie thermale baden aanwezig die heerlijk verwarmt worden op ongeveer 33 graden.het is wel belangrijk om te weten dat kinderen wel welkom zijn in de zwembaden,maar dat het niet de bedoeling is dat de kinderen springen,bal gooien of lawaai maken.er wordt daar door de badmeesters streng op gelet.wel is er een speeltuintje met diverse luchtkussens aanwezig.nabij het resort is er een peperdure supermarkt aanwezig.raadzaam is het om in het dal naar een goedkopere variant te zoeken.er is in een straal van ongeveer 60 km van ovronnaz genoeg te beleven.wij hebben het mede dank zij het mooie weer ontzettend naar het zin gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 6Familie11-08-2016

Prima

Prachtige omgeving. Net appartement, wat verouderd maar prima in orde. Het is een wellnessoord. Wij hadden geboekt bij een tourooperator en hoefde geen entree te betalen voor zwemgedeelte, het wellnessgedeelte is niet inbegrepen. Beetje verkeerd beeld wordt gegeven dat er twee openluchtzwembaden zijn. Die zijn er wel maar verwacht geen zwembad, het is meer een relaxbad. Geen springen, rennen, ballen, duiken etc. Het is voor de ontspanning. Wel een heerlijke watertemperatuur. Een fijne vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 6carrette01-08-2016

hoog in de bergen

schitterend gelegen; appartementen in de top-klasse; prima restaurant. Alleen spijtig dat dit hotel dat in zijn naamgeving en in zijn reclame uitdrukkelijk verwijst naar zijn badfaciliteiten het geoorloofd vindt hiervoor toegangsgeld te vragen. Ongezien dat een resident moet betalen om gewoon van het zwembad gebruik te maken!

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Brigitte31-01-2016

Mooi gelegen en rustig

Voor kinderen is er in het hotel niet veel meer te doen dan alleen het zwembad. Bij de dichtbij gelegen touristinformation kun je echter genoeg ideeën opdoen voor leuke uitjes in de omgeving. Bij terugkomst is een duik in het zwembad een heerlijk moment. Bij het zwembad is het redelijk rustig, er zijn altijd voldoende bedjes beschikbaar. Geweldig is de gratis stoelmassage buiten naast het zwembad en regelmatig komen de badmeesters langs met gratis fruit. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de andere wellness-faciliteiten. Het zwembad en de bijbehorende voorzieningen zagen er netjes en heel schoon en hygiënisch uit. Het 6-persoonsappartement was superruim voor 4 personen en een hondje.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Teun24-06-2015

1 woord : Fantastisch

Goede kamers, lekker eten veel variatie, lekker warm zwembad meg een mooie nieuwe spa, s'winters pistes goed bereikbaar met gratis bus, vriendelijk personeel en een prachtige omgeving

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 7Ronald14-12-2014

Keurig verzorgd hoog gelegen kuuroord

We hebben in de zomer 2 weken in een 3 kamer appartement gezeten. De kamer was prima; redelijk schoon, genoeg ruimte en een mooi terras met uitzicht op de bergen en het buitenbad.

Het hotel ligt mooi op 1.500 meter hoogte, de weg erheen is bochtig (20 min.), maar goed te doen. Het dorp is niet heel groot, maar boodschappen kun je er prima doen. In de zomer is er niet veel te beleven.

De omgeving is prachtig, er valt veel te zien en te beleven (als je van rijden en/of wandelen houdt). We gaan natuurlijk niet voor niets regelmatig naar Wallis.

Het hotel is niet goedkoop. Dat geldt ook voor het eten. Het kuurgebeuren kun je er apart bijboeken. Het eten is niet bijzonder, maar dat geldt wat ons betreft voor heel Zwitserland.

Het hotel is minder geschikt voor kinderen (7 en 10). In het zwembad mag je amper spetteren. Glijbanen etc. zijn er niet. Voor stellen/ouderen is het echt genieten (ook in de winter). De zwembaden zijn zalig, ook als het koud is. De ligweide is mooi en ruim.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 7petra_1423-08-2013

Lekker verwennen, wel grootschalig

Zoals in eerdere recensies is te lezen is er de afgelopen jaren veel bijgebouwd. Verbouwingen zijn nu vrijwel klaar, wij hadden in ieder geval geen last gehad van bouwwerkzaamheden. Resultaat: mooie, grote, verwarmde zwembaden (rond de 30 graden!), ruime appartementen verdeeld over 5 gebouwen (ons appartement was overigens niet gerenoveerd, voldoet prima, maar wel wat verouderd) met onderin een parkeergarage, mooi uitzicht, lekker ontbijtbuffet, goed restaurant (kaasfondue is een aanrader), uitgebreid wellnessprogramma. Voor ons was het wel veel te grootschalig en massaal, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 8Fam. Bohnen09-08-2011

Schitterend uitzicht

Wij hebben met drie kleine kinderen (4, 2 en 1) en onze hond 10 dagen gelogeerd in een met het hotel verbonden appartement (a 304) op de bovenste etage. Dit appartment had een zeer groot balkon op het zuiden met gezien de ligging veel privacy en een schitterend uitzicht op het dal en de hoger gelegen bergen met witte toppen. Vanuit je appartement loop je in een paar minuten naar het zwembad en wellness gedeelte. De binnen en buitenbaden zijn fraai en we hebben met onze kinderen hier dan ook erg van genoten. Voor het wellness deel hoef je dit hotel vooralsnog niet te boeken. De sauna, stoombad en relaxruimte zijn erg klein en verouderd. Bovendien wordt het aan de bezoekers zelf overgelaten of ze al dan niet badkleding dragen. Er is momenteel gelukkig een nieuw sauna gedeelte in aanbouw met een duidelijke scheiding. Dit deel is naar verwachting in 2012 gereed. Vanuit Ovronnaz hebben wij leuke uitstapjes gemaakt naar o.a. Montreux, Arolla, Panorama treintje van Le Châtelard en Sion.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8laurus07-08-2011

een klacht gewoon melden

Wij hebben in dezelfde periode als onderstaande mensen hier vakantie gevierd. Ook wij hadden ons balkon boven de ontploffingen en bouwwerkzaamheden dus wij werden ook voor 8 uur 's ochtends ons bed uit geknald. Wij wisten overigens niets van deze werkzaamheden. Echter wij hebben dit gemeld bij het reisbureau waar wij geboekt hadden en zij hadden binnen een uur een ander, veel groter, appartement in hetzelfde complex geregeld, helemaal aan de andere kant van het complex, dus geen last meer van de bouw gelukkig. Het personeel heeft ook nog eens al onze spullen verhuisd. Verder was het hier geweldig mooi en heerlijke zwembaden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 6Fam Hermsen26-07-2011

fantastisch zwembaden, heftige bouwwerkzaamheden

Een mooi complex met fantastische zwembaden. Lekker genieten in thermaal water. Het appartement was gedateerd en klein, de kwaliteit/prijs verhouding vonden wij niet goed. Verder waren we op de hoogte van bouwwerkzaamheden. Maar dat deze onder ons raam plaatsvonden en we dus voor 8 uur 's morgens door drilboren en dynamietontploffingen uit ons bed gerammeld werden vonden wij erg storend.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages