Hotel Tannenhof

8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Tannenhof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Tannenhof in het Nederlands

Erfolgreicher Aufenthalt beim Langlaufen im Goms

Mosimann Hanspeter und Therese
8-8-2010

Hotel Tannenhof ist ausgezeichnet gelegen, die Zimmer sind sauber, das Personal ist sehr freundlich und zuvorkommend, eine ausgezeichnete Küche erwartet sie und vorallem im Winter ideal für Langlaufferien, da direkt an der Loipe gelegen.

2007

Hotel Tannenhof is met name een klantvriendelijke accommodatie. Goede keuken. Kamers uitstekend en aan de achterkant bij helder weer een prachtig uitzicht over de vallei en op de Weisshorn.

Je kunt er zomers mooie bergwandelingen maken en in de winter langlaufen en skien. Uitstekende infrastructuur.Vanuit Andermatt met de autotrein dwars door een bergmassief en komt in Oberwald uit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tannenhof in Oberwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tannenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tannenhof scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.