Hotel Sporthotel Oberwald

Kleine hotelsWeer vandaag17°-5°
Hotel Sporthotel Oberwald

We hebben een aantal aanbieders voor Sporthotel Oberwald voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Sporthotel Oberwald in het Nederlands

super mooi hotel en zeer gastvrij

frans
13-3-2013

we hebben weer enkele dagen door gebracht in sporthotel oberwald. de eigenaren zijn zeer gastvrij en het eten is uit de kunst. hier kom je helemaal tot rust . de ligging van het hotel is erg mooi, we kijken uit op de besneeuwde bergen. de kamers zijn schoon en lekker ruim. een aanrader voor iedereen

prachtige plek en zeer gastvrij

frans bolier
9-10-2012

we zijn hier op vakantie geweest en hebben enorm genoten, vooral de gastvrijheid van de eigenaren was enorm, een aanrader voor iedereen

Leuk,gemoedelijk hotel.

Wind K.
3-10-2010

Het hotel ligt in een klein dorp met weinig faciliteiten,maar heerlijk rustig.

Prettig om in het Nederlands te woord worden te staan.

Ligt op een leuke route op doorreis naar Italie,via de Nufenenpass.

een ideaal hotel op een prachtige plek

P.J.Schipper
23-7-2010

een goed hotel, niet te groot. Met, vooral in het oudere gedeelte karakteristieke kamers. Het sanitair is prima. De bedden zijn uitstekend. De stilte in het dorp is adembenemend...

Goed eten, heel vriendelijk personeel en managers.

Kortom: een absolute aanrader.

De ligging kan niet mooier

waarheen
30-6-2010

Net terug. Op 1400 meter hoogte ontvangen worden door de Nederlandse eigenaren! Wat was het daar heerlijk: op en top Zwitsers en toch helemaal thuis. Het hotel ligt echt prachtig en ideaal voor het maken van mooie tochten, want de mooiste passen liggen vlakbij. Wij waren er met een groepsreis van Goed Idee.

Het eten was ook prima, smakelijk en best heel erg gevarieerd> Hier gaan we zeker nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sporthotel Oberwald in Oberwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sporthotel Oberwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.