Chalet

Een wereldplek !

Dicky en Wilma
17-9-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prachtig, sfeervol chalet met een wereld uitzicht, elke dag weer anders. Het huisje is voorzien van alles zelfs boeken, spelletjes en films zijn aanwezig en je kunt koken, bakken, fonduen..zoveel je wilt. De service is werkelijk snel en perfect, het zal je aan niets ontbreken! De omgeving geeft je zoveel mogelijkheden aan wandelroutes met of zonder kabelbaan en met of zonder auto dat je voorlopig niet bent uitgekeken, gletchers/sneeuw/uitzichten/stuwdammen/ bergmeren, grotten..you name it! Na 26 aug. zijn er niet meer zoveel toeristen en sluit het zwembad en sommige restaurants de avondkeuken. Ook sommige kabelbanen zijn na 16 sept. alleen in het weekend open dus moet je even plannen. Wij hebben hier geen hinder van ondervonden. Er is nu ook WIFI aanwezig dus alle info kan je via internet opzoeken (als je je tablet/ laptop of mobiel meeneemt) en je kunt de webcams van de omgeving checken of het weer goed is op de toppen die je wilt bezichtigen.

Dus geen twijfel meer en gaan!

Gereisd Met partner in augustus 2012

Net verzorgd Chalet in schitterende omgeving

fam. Ruessink
19-7-2012

Prima verzorgd Chalet met inderdaad een fantastisch uitzicht. Je kunt er prima mountainbiken en wandelen en in Nendaz is alles aanwezig.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 30 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Superplek!

Maike
1-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Chalet Quatre in Nendaz is een heel comfortabel chalet waar wij graag nogmaals naar toe zouden willen. Genoeg ruimte en alles wat we nodig hadden was aanwezig. Het mooiste is het geweldige uitzicht vanaf het balkon en het terras. Voor het verblijf is het wel heel gemakkelijk als je als gezin redelijk mobiel bent; het chalet ligt 53 treden vanaf de straat/garage, best een hele klim elke keer. Wij hadden nog een dikke banden-buggy mee voor onze jongste dochter van 2 jaar (let op: geen (trap)hekjes aanwezig wel een mooi balkon met meubilair om op te klimmen). Hiermee is het echter verboden de wandelroutes langs de voor deze omgeving beroemde "bisses" te doen. Bij het plaatselijke tourist informationcentrum kregen we een folder met familie-activiteiten voor in de zomerperiode, hierin staan de zogenaamde "pushchairhikes" kort omschreven. Deze zijn al heel leuk om te doen. Daarnaast staan er ideeën in voor uitstapjes van een hele of halve dag in de omgeving. En het zwembad is vlakbij!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Zeer gezellige chalet met zonnig terras & comfort

delobel jean
25-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben heel erg genoten van de gezellige , mooi ingerichte chalet en de leuke ligging . Het was gewoon perfect voor een knusse wintervakantie. We vonden het heel fijn om van alle comfort te kunnen genieten : TV, DVD, keukengerief, wasmachine en droogkast, muziek,.. Aangezien we een stralend zonnige week hadden, hebben we dan ook optimaal kunnen genieten van de zonneterrassen langs de chalet. Enkel op de 50 trappen hebben we af en toe gezwoegd, maar dat liet dan ook een extra glaasje toe bij de après-ski :-) Met vriendelijke groeten, De familie Delobel , Belgie

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2011

Fantastische Chalet met fabuleus uitzicht

raymond17608
19-11-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Chalet quatre is een heerlijk huis, met een waanzinnig uitzicht. Wij waren hier in september 2 weken en hadden vrij goed weer, nog vrij warm en zonnig, geen wind meestal, dus heerlijk! De laatste 2 dagen enorme temperatuurdaling en kregen we als traktatie overal om ons heen in de bergen besneeuwde toppen, magnifique!

Ik kan dit huis iedereen aan raden ook in de zomer, wel moet je enigzins goed ter been zijn ivm een lange trap, voor ons overigens geen probleem.

Er zijn ook behoorlijk veel leuke dingen te doen, kabelbanen, mooie wandelroutes, st bernhard museum in Martigny, bezoekje aan Saas fee, het grote stuwmeer/dam, Sion, Montreux, etc etc. Kortom doen!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2010

Chalet met wereld uitzicht!

Fam. R. van Oers
9-9-2009

Chalet Quartre in Haute Nendaz is een fantastische plek om te verblijven, ook in de zomer. Vele sportieve activiteiten worden (gratis) georganiseerd en ook het zwembad en tennissenbanen zijn heel makkelijk bereikbaar. Daar komt bij, dat de omgeving prachtig is, met veel zonuren in de regio. Zijn de kinderen wat ouder, dan zijn er ook voldoende uitgaangsgelegenheden in het dorp (vnl. in maanden juli tot half augustus).

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gezellig & supermooi uitzicht

frits
30-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Chalet Quatre in Nendaz is een heel leuk gezellig huisje, vooral voor een gezin met kinderen, met een knus slaapkamertje voor kids op zolder, groot Balkon, en een fijne open haard en zelfs een iPod-dokje dat keurig stond te wachten .Dit alles maken het een prima vakantieplek. Als de trap naar het huisje toe je adem niet wegneemt, dan doet het uitzicht dat wel !!

Gereisd Met partner in maart 2009

Chalet info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Quatre in Nendaz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Quatre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.