Chalet

Kluiver
19-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Fantastische ervaring. De eerste echte ski-in ski-out locatie die wij hebben meegemaakt. De ligging boven het dorp geeft een panoramisch uitzicht vanuit het chalet. 's Avonds een panorama van lichtjes, overdag een zeer indrukwekkend uitzicht op de bergen en het Rhone-dal. Een absolute aanrader !

Met de Hägglund vanaf de parkeerplaats naar het chalet was ook reuze spannend. Echt een bijzondere locatie in een geweldig ski-gebied.

Chalet was zeer netjes en schoon, en zeer gezellig. Eigenlijk niets dan positiefs. Ze hebben een eigen website .

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet La Piste in Nendaz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet La Piste zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.