Chalet Belpiano

Chalet Belpiano
9,4

• Ligging t.o.v. pistes7,6

51 reviews over Chalet Belpiano

Prachtig chalet met een amazing view!

M Jongenelen, 26-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat kunnen wij nog toevoegen aan alle voorgaande reviews. Belpiano is een luxe chalet net even buiten Haute Nendaz (auto benodigd). Wij waren er met 4 volwassenen. Chalet is van alle gemakken voorzien en heeft een prachtig uitzicht over het Rhône dal (en heerlijke bedden en douches, goed geoutilleerde keuken en is luxe afgewerkt). Kortom: gewoon zelf ervaren en boeken. Je zult niet teleurgesteld worden. Echt de moeite waard & met het mooie skigebied 4 Vallees aan je voeten. Communicatie is goed en duidelijk.

Dank je Eric en Kristel voor een mooie week in jullie heerlijke chalet.

Aanrader voor gezinnen. Doen!

Fam. Drewes, 25-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Samen met vrienden ( 4 volwassenen en 4 kinderen 3-3-1-0) verbleven we een week in dit schitterende chalet. Het huis is ligt heel rustig op een mooie helling net buiten het centrum van Haute-Nendaz. Bij binnenkomst valt direct op dat over de inrichting en afwerking is nagedacht een mooie materialen zijn gebruikt. Mooie ruime hal, met voldoende plek voor jassen, tassen, rugzakken, schoenen etc. Daarna kom je uit in de prachtige woonkamer met zithoek met schitterend uitzicht richting Sion en de bergtoppen van het Walliser dal. Goede keuken, met veel opbergruimte voor alle boodschappen voor een week. Goed en uitgebreide inventaris, van koffiemachine, bestek tot raclette apparaat. De vier slaapkamers zijn erg comfortabel door de grootte, hangkasten en 3 badkamers. We mochten van de verhuurders gebruikmaken van slee en de sneeuwschoenen. Mooi gewandeld in Siviez en Nendaz. Prettig contact met de verhuurder. Een top week! Bedankt.
Kristel, Eigenaar, 26-3-2018
Hartelijk dank voor deze mooie review. We zien jullie graag een volgende keer als onze gasten.

Prachtig chalet

Gert, 15-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prachtig en comfortabel chalet met een fraai uitzicht. Mede door de complete inrichting hadden wij er een heerlijke voorjaarsvakantie. Buiten was het min 15, maar binnen was het dankzij de vloerverwarming heel behaaglijk. Het chalet ligt buiten Nendaz aan een steile toegangsweg vanaf de doorgaande weg. Deze wordt goed gestrooid, maar enig strooizout was nodig om de weg voor ons vertrek in de vroege ochtend stroef genoeg te maken. Wij skieden in het skigebied van Tyon 2000, wat in 20 minuten met de auto prima te bereiken was, even ver als naar Siviez.
Kristel, Eigenaar, 26-3-2018
Hartelijk dank voor deze mooie review. Wie weet komen jullie een volgende keer vakantie vieren in chalet Belpiano.

Het was fantastisch!

Esther van Roessel, 19-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het mooie sfeervolle huis is van alle grote luxe voorzien. De inrichting is erg mooi en ruim ingedeeld.

Het huis ligt in prachtige omgeving met vanuit terras uitzicht op de mooie bergen en stad Sion.

Kristel, Eigenaar, 30-8-2017
Dank je wel voor deze mooi beoordeling. Wie weet tot een volgende keer.

Een top weekeind en een mooi huis en omgeving

Koen en Esther, 15-6-2017

Het huis heeft een schitterend vergezicht, een mooie inrichting dus je kunt er lekker van de rust genieten. ook kun je in de omgeving mooie wandelingen maken.

fantastisch!

familie van Rijswijk, 25-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtig huis op een prachtige locatie! Het huis is van alle gemakken voorzien. de bedden slapen heerlijk en de drie badkamers zijn ideaal.

bovenal is het uitzicht fantastisch!

Kristel, Eigenaar, 26-3-2018
Fijn dat jullie hebben genoten. Super leuk dat jullie ons huis weer hebben gereserveerd.

Fantastisch chalet met luxe inrichting

Karin, 24-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Heerlijk vakantie huis met veel ruimte rustig gelegen. Ruime prive tuin en royale parkeergelegenheid. Prachtig ingericht, fijne bedden en 3 badkamers. Vanuit het huis heb je een prachtig uitzicht over Sion.

Voor het bereiken van de winkels en skipistes is altijd een auto nodig.

Prachtig chalet, gezellig, mooi ingericht

Familie van Duijvendijk, 8-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Een mooi, praktisch, goed geoutilleerd chalet. Prima te gebruiken met 2 gezinnen. Panoramaview over het Rhonedal. Je hebt wel je auto nodig om bij een lift te komen. Zelf hebben wij gekozen voor Siviez omdat dit een wat kleiner gebied is om te starten. Zelfs in de krokusvakantie kon je prima parkeren bij de lift. Het skigebied is wat ons betreft te uitgebreid om volledig te benutten tijdens de lessen van de kinderen. Veel paden om ergens te komen, of voor de minder geoefende skiër te moeilijk om een andere kant op te gaan. Dit heeft niets met het huis te maken. Gelukkig staat het chalet in een minder druk deel, waardoor je echt rust voelt in het chalet. Kortom: het chalet is een aanrader!

Supermooie chalet!

Sofie, 23-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

heel goed uitgeruste en mooi ingerichte chalet! Wij verbleven er met twee gezinnen en was zeker voldoende ruim. Ook de afzonderlijke badkamers zijn handig.

Zalige bedden, lekker warme vloerverwarming en prachtig uitzicht!

Ondanks de korte nachten door onze baby, toch een super vakantie gehad!

Prachtig chalet

de Blaeij, 23-9-2016

Werkelijk een prachtig chalet. Dit chalet is geschikt voor 8 personen, maar ook met minder personen niet het gevoel dat je verloren loopt, erg gezellig chalet. Inrichting is mooi en heel compleet.

En wat voor ons ook heel belangrijk is: goede bedden! Heel goed geslapen, zeker met het magnifieke uitzicht vanuit de 'master-bedroom'.

Fantastisch uitzicht vanaf een heerlijk zitje voor het chalet, uitkijkend over het Rhone-dal (en de occasional parapenter). Super voor een kopje koffie in de ochtend.

Heel erg fijn ook dat er geen afscheiding van het terrein is dmv draad- of hekwerk of coniferen ofzo. Dat zou het adembenemende uitzicht wegnemen.

Om bij de winkeltjes te komen moet je wel de auto pakken, dat is te ver om te lopen. Maar alle rust en geweldige uitzicht maken dit meer dan goed!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Belpiano in Nendaz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Belpiano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Belpiano scoort een 9.42 uit 10 op basis van 51 reviews.