Chalet Belpiano

geweldig

peter holtkamp
30-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

voor onze rust er geweest , super ligging en fantastisch huis .

Super chalet !

Stevens
9-9-2018

Super chalet, van alle gemakken voorzien , heel compleet uitgerust en fantastische bedden. Betoverend uitzicht zowel overdag als 's avonds als alle lichtjes in het dal te zien zijn. Auto kun je makkelijk naast het chalet parkeren, waardoor bagage in- en uitladen heel eenvoudig is zonder trappen.

10 met een griffel!!

Ralf Ramakers
5-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij- dat wil zeggen mijn vrouw en ik en een aantal vaste familieleden- komen nu al een aantal jaren op bezoek in Belpiano. Het is voor steeds weer een gevoel van thuiskomen. De ligging van het chalet met zijn vrije uitzicht over het Rhone dal is uniek.Het chalet is met veel zorg en aandacht ingericht en bij aankomst ook altijd bijzonder schoon.Ook in de ruime tuin rondom het chalet is het altijd heerlijk zitten. Wij zouden er graag meer tijd willen doorbrengen!!

Prachtig chalet met een amazing view!

M Jongenelen
26-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat kunnen wij nog toevoegen aan alle voorgaande reviews. Belpiano is een luxe chalet net even buiten Haute Nendaz (auto benodigd). Wij waren er met 4 volwassenen. Chalet is van alle gemakken voorzien en heeft een prachtig uitzicht over het Rhône dal (en heerlijke bedden en douches, goed geoutilleerde keuken en is luxe afgewerkt). Kortom: gewoon zelf ervaren en boeken. Je zult niet teleurgesteld worden. Echt de moeite waard & met het mooie skigebied 4 Vallees aan je voeten. Communicatie is goed en duidelijk.

Dank je Eric en Kristel voor een mooie week in jullie heerlijke chalet.

Aanrader voor gezinnen. Doen!

Fam. Drewes
25-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Samen met vrienden ( 4 volwassenen en 4 kinderen 3-3-1-0) verbleven we een week in dit schitterende chalet. Het huis is ligt heel rustig op een mooie helling net buiten het centrum van Haute-Nendaz. Bij binnenkomst valt direct op dat over de inrichting en afwerking is nagedacht een mooie materialen zijn gebruikt. Mooie ruime hal, met voldoende plek voor jassen, tassen, rugzakken, schoenen etc. Daarna kom je uit in de prachtige woonkamer met zithoek met schitterend uitzicht richting Sion en de bergtoppen van het Walliser dal. Goede keuken, met veel opbergruimte voor alle boodschappen voor een week. Goed en uitgebreide inventaris, van koffiemachine, bestek tot raclette apparaat. De vier slaapkamers zijn erg comfortabel door de grootte, hangkasten en 3 badkamers. We mochten van de verhuurders gebruikmaken van slee en de sneeuwschoenen. Mooi gewandeld in Siviez en Nendaz. Prettig contact met de verhuurder. Een top week! Bedankt.

Kristel, Eigenaar, 26-3-2018
Hartelijk dank voor deze mooie review. We zien jullie graag een volgende keer als onze gasten.

Prachtig chalet

Gert
15-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prachtig en comfortabel chalet met een fraai uitzicht. Mede door de complete inrichting hadden wij er een heerlijke voorjaarsvakantie. Buiten was het min 15, maar binnen was het dankzij de vloerverwarming heel behaaglijk. Het chalet ligt buiten Nendaz aan een steile toegangsweg vanaf de doorgaande weg. Deze wordt goed gestrooid, maar enig strooizout was nodig om de weg voor ons vertrek in de vroege ochtend stroef genoeg te maken. Wij skieden in het skigebied van Tyon 2000, wat in 20 minuten met de auto prima te bereiken was, even ver als naar Siviez.

Kristel, Eigenaar, 26-3-2018
Hartelijk dank voor deze mooie review. Wie weet komen jullie een volgende keer vakantie vieren in chalet Belpiano.

Het was fantastisch!

Esther van Roessel
19-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het mooie sfeervolle huis is van alle grote luxe voorzien. De inrichting is erg mooi en ruim ingedeeld.

Het huis ligt in prachtige omgeving met vanuit terras uitzicht op de mooie bergen en stad Sion.

Kristel, Eigenaar, 30-8-2017
Dank je wel voor deze mooi beoordeling. Wie weet tot een volgende keer.

Een top weekeind en een mooi huis en omgeving

Koen en Esther
15-6-2017

Het huis heeft een schitterend vergezicht, een mooie inrichting dus je kunt er lekker van de rust genieten. ook kun je in de omgeving mooie wandelingen maken.

fantastisch!

familie van Rijswijk
25-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtig huis op een prachtige locatie! Het huis is van alle gemakken voorzien. de bedden slapen heerlijk en de drie badkamers zijn ideaal.

bovenal is het uitzicht fantastisch!

Kristel, Eigenaar, 26-3-2018
Fijn dat jullie hebben genoten. Super leuk dat jullie ons huis weer hebben gereserveerd.

Fantastisch chalet met luxe inrichting

Karin
24-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Heerlijk vakantie huis met veel ruimte rustig gelegen. Ruime prive tuin en royale parkeergelegenheid. Prachtig ingericht, fijne bedden en 3 badkamers. Vanuit het huis heb je een prachtig uitzicht over Sion.

Voor het bereiken van de winkels en skipistes is altijd een auto nodig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Belpiano in Nendaz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Belpiano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.