Chalet Belpiano

Chalet info

Meer chalet info

59 reviews over Chalet Belpiano

• 9Joep03-03-2020

Fijn en zeer goed uitgerust chalet

In de krokusvakantie brachten wij met vrienden en onze kinderen een week door in dit Chalet. Het contact met de Nederlandse verhuurder verliep erg goed: alle vragen werden beantwoord. Een kleine onduidelijkheid bij aankomst werd telefonisch onmiddellijk opgelost, dus dat toont grote betrokkenheid. Het huis is verder dik in orde met meer dan genoeg servies en kookgerei. Het uitzicht op de bergen is fenomenaal en zelfs in de winter is er 's-ochtends een heerlijk zonnetje op het bankje. Heerlijke bedden en goede badkamers en een gezellige grote eettafel. Om te skiën moet je met de auto op pad en als er een dik pak sneeuw valt, zoals bij ons, heb je wel kettingen nodig (tenzij 4X4), ook al vegen ze het weggetje twee keer per dag. De postauto, die op loopafstand stopt, is helaas niet bij de skipas inbegrepen. Ook winkels e.d. zijn niet op loopafstand (tenzij je een half uur lopen niet erg vindt). In de zomer is het er vast ook geweldig!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 2019
    10fam Drenth14-08-2019

Chalet Belpiano is helemaal tip top!

Chalet Belpiano is helemaal tip top! Een heerlijk chalet met prachtig uitzicht op Sion, van alle gemakken voorzien in een hele mooie omgeving. Wij hebben 2 heerlijke weken vakantie gehad met ons gezin.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8fam. Den Hoedt04-07-2019

Een chalet voor een heerlijke vakantie, heel goed.

Fijne chalet met mooi uitzicht. Uitgebreid ingerichte keuken. Ruime slaapkamers met goede bedden. Goed bereikbaar. Goed verzorgde informatiemap voor zowel zaken mbt het chalet als mooie tochten. Tip: bekijk eerst de informatiemap voordat je de folders bekijk.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 10Jack05-04-2019

Geweldig en volgend jaar weer!

Het chalet vormde de uitvalsbasis voor een jaarlijkse korte skivakantie met vrienden. Schitterend uitzicht op de stad Sion en op de Bergen en dalen die Zwitserland zo mooi maken. Heerlijk is de ochtend zon die al vroeg op het terras staat schijnen. Vroeg ontwaken is zo helemaal geen straf. Alles is ruim, schoon en proper en van alle gemakken voorzien.
    Overdag naar de pistes en 's avonds après ski in het huis met een gezellig " aan tafel" met ons allen aan de grote tafel.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 2018
    10Stevens09-09-2018

Super chalet !

Super chalet, van alle gemakken voorzien , heel compleet uitgerust en fantastische bedden. Betoverend uitzicht zowel overdag als 's avonds als alle lichtjes in het dal te zien zijn. Auto kun je makkelijk naast het chalet parkeren, waardoor bagage in- en uitladen heel eenvoudig is zonder trappen.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Fam. Drewes25-03-2018

Aanrader voor gezinnen. Doen!

Samen met vrienden ( 4 volwassenen en 4 kinderen 3-3-1-0) verbleven we een week in dit schitterende chalet. Het huis is ligt heel rustig op een mooie helling net buiten het centrum van Haute-Nendaz. Bij binnenkomst valt direct op dat over de inrichting en afwerking is nagedacht een mooie materialen zijn gebruikt. Mooie ruime hal, met voldoende plek voor jassen, tassen, rugzakken, schoenen etc. Daarna kom je uit in de prachtige woonkamer met zithoek met schitterend uitzicht richting Sion en de bergtoppen van het Walliser dal. Goede keuken, met veel opbergruimte voor alle boodschappen voor een week. Goed en uitgebreide inventaris, van koffiemachine, bestek tot raclette apparaat. De vier slaapkamers zijn erg comfortabel door de grootte, hangkasten en 3 badkamers. We mochten van de verhuurders gebruikmaken van slee en de sneeuwschoenen. Mooi gewandeld in Siviez en Nendaz. Prettig contact met de verhuurder. Een top week! Bedankt.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Kristel, Eigenaar, 26-03-2018

Hartelijk dank voor deze mooie review. We zien jullie graag een volgende keer als onze gasten.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

• 9Gert15-03-2018

Prachtig chalet

Prachtig en comfortabel chalet met een fraai uitzicht. Mede door de complete inrichting hadden wij er een heerlijke voorjaarsvakantie. Buiten was het min 15, maar binnen was het dankzij de vloerverwarming heel behaaglijk. Het chalet ligt buiten Nendaz aan een steile toegangsweg vanaf de doorgaande weg. Deze wordt goed gestrooid, maar enig strooizout was nodig om de weg voor ons vertrek in de vroege ochtend stroef genoeg te maken. Wij skieden in het skigebied van Tyon 2000, wat in 20 minuten met de auto prima te bereiken was, even ver als naar Siviez.

Kristel, Eigenaar, 26-03-2018

Hartelijk dank voor deze mooie review. Wie weet komen jullie een volgende keer vakantie vieren in chalet Belpiano.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• Oude reviews

9Esther van Roessel19-06-2017

Het was fantastisch!

Het mooie sfeervolle huis is van alle grote luxe voorzien. De inrichting is erg mooi en ruim ingedeeld. Het huis ligt in prachtige omgeving met vanuit terras uitzicht op de mooie bergen en stad Sion.

Kristel, Eigenaar, 30-08-2017

Dank je wel voor deze mooi beoordeling. Wie weet tot een volgende keer.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Koen en Esther15-06-2017

Een top weekeind en een mooi huis en omgeving

Het huis heeft een schitterend vergezicht, een mooie inrichting dus je kunt er lekker van de rust genieten. ook kun je in de omgeving mooie wandelingen maken.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9familie van Rijswijk25-05-2017

fantastisch!

Prachtig huis op een prachtige locatie! Het huis is van alle gemakken voorzien. de bedden slapen heerlijk en de drie badkamers zijn ideaal. bovenal is het uitzicht fantastisch!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Kristel, Eigenaar, 26-03-2018

Fijn dat jullie hebben genoten. Super leuk dat jullie ons huis weer hebben gereserveerd.

Gereisd met vrienden in april 2017

Chalet Belpiano info