Sorteren

Reviews over Nendaz

Mooi, uitgestrekt, veelzijdig skigebied.

M. Logtenberg
    24-12-2017
    Mooi skigebied. We kwamen er alleen pas later achter hoe uitgestrekt skigebied dut is en mooi! Zwitserland blijft mooi, de koers van de Zwitserse Frank vinden wij minder. En het Franstalige gebied beetje lastig, want Engels of Duits kunnen of willen ze niet praten.

Eindeloos plezier!

M
    11-11-2017
    Er is voor ieder wat wils in dit gebied, maar anders dan in veel andere veelzijdige skigebieden liggen er echt veel uitdagingen voor gevorderden te wachten, met veel rode en zwarte pistes en ruimte voor leuke off-piste afdalingen.

Fantastische plek in de Zwitserse bergen

Kristel van Hees
    28-5-2017

Nendaz is een gezellig dorp met volop faciliteiten. Goed bereikbaar, slechts 20 minuten vanaf de snelweg.

Aansluiting op het grote skigebied Quattre Vallees met dorpen als Verbier en Veysonnaz.

Het dorp kent vele restaurantjes en volop winkels. Er hangt een gezellige sfeer.

heerlijke plek, vriendelijke mensen, alles open

Marc
    6-8-2016
    Fijne plek waar ook in de zomer voldoende te doen is. Voor tieners die van uitgaan en hangen houden is het in de zomer misschien minder leuk.

heerlijke sneeuw en gebied top

Mick
    18-7-2016
    Leuk uitgaan, veel te zien mooie omgeving.
Nendaz scoort een 7,9 uit 10, op basis van 68 reviews