Reviews over Nendaz

geweldig

peter holtkamp,
    30-9-2018

voor onze rust er geweest , super ligging en fantastisch huis .

Super chalet !

Stevens,
    9-9-2018

Super chalet, van alle gemakken voorzien , heel compleet uitgerust en fantastische bedden. Betoverend uitzicht zowel overdag als 's avonds als alle lichtjes in het dal te zien zijn. Auto kun je makkelijk naast het chalet parkeren, waardoor bagage in- en uitladen heel eenvoudig is zonder trappen.

10 met een griffel!!

Ralf Ramakers,
    5-7-2018

Wij- dat wil zeggen mijn vrouw en ik en een aantal vaste familieleden- komen nu al een aantal jaren op bezoek in Belpiano. Het is voor steeds weer een gevoel van thuiskomen. De ligging van het chalet met zijn vrije uitzicht over het Rhone dal is uniek.Het chalet is met veel zorg en aandacht ingericht en bij aankomst ook altijd bijzonder schoon.Ook in de ruime tuin rondom het chalet is het altijd heerlijk zitten. Wij zouden er graag meer tijd willen doorbrengen!!

Prachtig chalet met een amazing view!

M Jongenelen,
    26-3-2018

Wat kunnen wij nog toevoegen aan alle voorgaande reviews. Belpiano is een luxe chalet net even buiten Haute Nendaz (auto benodigd). Wij waren er met 4 volwassenen. Chalet is van alle gemakken voorzien en heeft een prachtig uitzicht over het Rhône dal (en heerlijke bedden en douches, goed geoutilleerde keuken en is luxe afgewerkt). Kortom: gewoon zelf ervaren en boeken. Je zult niet teleurgesteld worden. Echt de moeite waard & met het mooie skigebied 4 Vallees aan je voeten. Communicatie is goed en duidelijk.

Dank je Eric en Kristel voor een mooie week in jullie heerlijke chalet.

Aanrader voor gezinnen. Doen!

Fam. Drewes,
    25-3-2018

Samen met vrienden ( 4 volwassenen en 4 kinderen 3-3-1-0) verbleven we een week in dit schitterende chalet. Het huis is ligt heel rustig op een mooie helling net buiten het centrum van Haute-Nendaz. Bij binnenkomst valt direct op dat over de inrichting en afwerking is nagedacht een mooie materialen zijn gebruikt. Mooie ruime hal, met voldoende plek voor jassen, tassen, rugzakken, schoenen etc. Daarna kom je uit in de prachtige woonkamer met zithoek met schitterend uitzicht richting Sion en de bergtoppen van het Walliser dal. Goede keuken, met veel opbergruimte voor alle boodschappen voor een week. Goed en uitgebreide inventaris, van koffiemachine, bestek tot raclette apparaat. De vier slaapkamers zijn erg comfortabel door de grootte, hangkasten en 3 badkamers. We mochten van de verhuurders gebruikmaken van slee en de sneeuwschoenen. Mooi gewandeld in Siviez en Nendaz. Prettig contact met de verhuurder. Een top week! Bedankt.

Kristel, Eigenaar, 26-3-2018
    Hartelijk dank voor deze mooie review. We zien jullie graag een volgende keer als onze gasten.
Nendaz scoort een 7,3 uit 10, op basis van 68 reviews