Nendaz

We hebben een aantal aanbieders voor Nendaz voor je op een rij gezet:

vakanties Nendaz

We hebben een aantal aanbieders voor Nendaz voor je op een rij gezet:

Reviews over Nendaz

Mooi, uitgestrekt, veelzijdig skigebied.

M. Logtenberg
    24-12-2017

Mooi skigebied. We kwamen er alleen pas later achter hoe uitgestrekt skigebied dut is en mooi! Zwitserland blijft mooi, de koers van de Zwitserse Frank vinden wij minder. En het Franstalige gebied beetje lastig, want Engels of Duits kunnen of willen ze niet praten.

Gereisd Met vrienden in februari 2015

Eindeloos plezier!

M
    11-11-2017

Er is voor ieder wat wils in dit gebied, maar anders dan in veel andere veelzijdige skigebieden liggen er echt veel uitdagingen voor gevorderden te wachten, met veel rode en zwarte pistes en ruimte voor leuke off-piste afdalingen.

Gereisd Met vrienden in Sun Feb 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek in de Zwitserse bergen

Kristel van Hees
    28-5-2017

Nendaz is een gezellig dorp met volop faciliteiten. Goed bereikbaar, slechts 20 minuten vanaf de snelweg. Aansluiting op het grote skigebied Quattre Vallees met dorpen als Verbier en Veysonnaz. Het dorp kent vele restaurantjes en volop winkels. Er hangt een gezellige sfeer.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor wie houdt van toeristische poeha

Familie van Duijvendijk
    8-3-2017

Het gebied is, wat mij betreft, te uitgestrekt. Het lijkt alsof verschillende gebieden gekunsteld aan elkaar zijn geknoopt. Door veel sleepliften en paden te nemen kun je van Siviez naar Veysonnaz. Mensen lijken allemaal, ondanks de vakantie, haast te hebben, terwijl ik weinig echt goede skiërs heb gezien. Ook weinig Zwitsers die hier skiën. Waar ik in andere delen van Zwitserland juist veel bergsporters heb gezien (mensen die wintersport in de breedste zin van het woord lijken uit te ademen), heb ik hier veel ontevreden toeristen gezien, waarvan ik denk dat ze altijd ontevreden zijn. Ik zie liever een mix van lokale bevolking en tevreden toeristen die respect hebben voor de bergsport en een ander.

Gereisd Met vrienden in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

uitdagend skigebied

eroesse
    19-3-2015

Zeer uitdagend skigebied, vooral de skiroutes (zijn er veel en lang) boezemen hier en daar ontzag in. Mont Fort is buitencategorie, maar goed te doen. Ja, er kan hier en daar een verbinding beter geregeld zijn (vooral de verbinding van Nendaz met overige gebied via Plan du fou, "what's in a name ?", is zeeer sneeuwgevoelig.

Gereisd Met vrienden in januari 2015
Nendaz scoort een 4,7 uit 10, op basis van 69 reviews