Sorteren

Reviews over Mühlebach

Top vakantieadres!

cees boot
    13-3-2011

Het Bed and Breakfast ligt fantastisch midden tussen de prachtige bergen in een schilderachtig dalletjes. Het huis stamt uit de 14e eeuw en is prachtig opgeknapt door de eigenaars naar de maatstaven van nu. Maar toch past het helemaal bij de plek en de manier van leven. Rust, ruimte, zon en vooral genieten van de goede dingen des levens zoals de natuur, lekker eten en drinken en doen wat je wilt. Je kunt wanderlen, bergbeklimmen, fietsen, skien, terrasjes pakken, biologisch eten, een bergtocht maken met muilezels, te veel om op te noemen.

De eigenaars zijn zeer gastvrij en hebben alles in huis om het je naar de zin te maken. Van een heerlijk ontbijt tot als je wilt een lekkere avondmaaltijd, vers met streekproducten. Maar er zijn ook genoeg restaurantjes in de buurt voor de afwisseling.

Gezellig familiepension met mooie ligging

jbrouns
    22-7-2010

Pension Moosji ligt in het rustige gehucht Mühlebach. Vanaf ons ruime balkon hadden een prachtig uitzicht over de bergen.

De eigenaren waren vriendelijke en behulpzaam. Het eten was eenvoudig maar goed.

prachtig oud modern mini hotel

Dekhout
    15-1-2010

Zeer mooie kamers en heerlijk eten. Zo vanuit het huis het bos in. Ernen leuk dorp met bakker en restaurants. Prachtig wandel en mountainbike gebied. Muhlebach oudste houten dorp van Zwitserland, zeer rustig. Op grens met Italie.

fantastische plek

C&J
    23-12-2008

We hebben genoten van de schitterende plek, de gastvrijheid, mooie ruime kamer met alle comfort, prima verzorging.

Omgeving leent zich uitstekend voor lange en korte wandelingen. We waren er in de zomer, maar 'swinters is het er waarschijnlijk nog mooier.

Kortom: een aanrader.

een heerlijke plek, unieke gastvrijheid

cees boot
    13-11-2008

Hele bijzondere locatie in huis uit 14e eeuw. Prachtig verbouwd met alle luxe en comfort van nu. Hele aardige mensen die goed helpen om je wegwijs te maken in de omgeving. Je kunt eten als je wilt, maar hoeft niet. Wel ontbijt. Van alles te doen, ook in zomer, klimmen, wandelen, muildierrijden, kristallen zoeken etc. Ideale vakantie.