Sorteren

Reviews over Mayens de Mase

Mooi verzorgd houten Chalet, prachtig gelegen op 1600 3 1

van Laarhoven
    27-7-2007

Mooi verzorgd houten Chalet, prachtig gelegen op 1600 meter hoogte. 3 Slaapkamers, 1 met 2 persoonsbed (ligt prima) en 2 kamers met 1 persoonsbed, waar een extra matras onder ligt. Ook is er een vide, met 3 slaapgelegenheden, maar het kan daarboven erg warm zijn.

Het weer was er, ook in juli, toch erg wisselend.

Volgens Villa tour zou bedlinnen verplicht zijn (à 10 Zwitserse frank per pakket), maar dit is het echter niet!

Hout rondom het chalet is vrij te gebruiken.

Met kleine kinderen erbij gaat goed, maar er is natuurlijk gevaar met het balkon en er is geen traphekje. Eigen speelgoed moet wel meegenomen worden.

De keuken is volledig ingericht, maar er liggen ook veel restanten van vorige gebruikers (of eigenaresse zelf), zoals zout, peper, koffiefilters e.d.

Zeer mooie omgeving, zeker de moeite waard!

Mayens de Mase scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews