Lötschental

Reviews over Lötschental

Lötschendal

J.th van der Laan -Verkade
    13-7-2012

We hebben begin januari een vakantie geboekt naar Blatten. Bij aankomst met de trein in Brig, bleken er 2 dorpjes te zijn die zo heten. Wij dachten terecht te komen in het Wallis gebied maar bleken dus naar het Lötschendal te gaan. De informatie die je krijgt op internet is zeer onduidelijk! Wij hadden voor 10 dagen geboekt maar zijn meer dan een week eerder naar huis gegeaan. Het Lötschendal is mooi voor 2 dagen wandelen, dan heb je het hele dal gezien. Dit jaar een vervelende ervaring opgedaan in Zwitserland!

Gereisd Met partner in juni 2012

Het Lötschental is een wonderschoon dal

De Vries
    30-4-2008

Het Lötschental is een wonderschoon dal. Als je er rondloopt lijk je wel een eeuw terug te gaan in de tijd, zo ongerept is het er. Het is het mooiste wandelgebied dat we kennen. Qua uitgaan is er niet zo veel te beleven, hoewel je er goed kunt eten. Het lokale volk is wat stug maar wel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Familie in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ik ben er zo'n 23 jaar meerdere keren per jaar geweest

Nicoline
    8-3-2006

Ik ben er zo'n 23 jaar meerdere keren per jaar geweest. Zowel in de zomer als in de winter. Ik heb het er altijd erg naar mijn zin gehad en de natuur is fantastisch! Het skigebied is een aantal jaar geleden uitgebreid en je kan je er prima een week vermaken. Het uitgaansleven in het dorp is erg slecht; weinig jongeren te vinden. Op de piste heb je wel de Yeti bar en die is erg gezellig. Moet je nog wel dronken van de piste af :-) Vanaf de piste kun je uitstekend met de weg naar het dal skien en ben je dus niet verplicht de gondel te nemen. Het dorp is erg karakteristiek en met carnaval is het schrikken geblazen omdat er dorpelingen zijn die als duivel verkleed gaan: traditioneel voor het lötschental.

Gereisd Familie in maart 2006

er is heel veel te doen

lise
    27-2-2006

er is heel veel te doen. ik ben zelf al een paar keer wezen skieen en snowboarden en je kan veel varieren. daarbij is het dorp leuk met het leukste feest chakata. kinderen maar ook volwassenen kunnen daarnaast skie en snowboardles krijgen in zowel een groep als prive. niet alleen in de winter maar altijd is het ook erg mooi om bijv. wandelingen te maken. ook is een groot deel van alles erg goedkoop en de mensen zijn er erg aardig. kortom lotschental ontbreekt niets

Gereisd Anders in februari 2006

Na een flinke klim vanaf Gampel richting Goppenstein het

M.Kloeze
    27-1-2006

Na een flinke klim vanaf Gampel richting Goppenstein begint het echte dal. Via kleine leuke dorpjes of het hoogte pad kun je al wandelend naar het eind van het dal lopen. Onder tussen genietend van het uitzicht. Ook kun je doorrijden met de auto naar het eind van het dal en van hieruit doorlopen naar de Annenhutte

Gereisd Familie in augustus 2005
Lötschental scoort een 8,9 uit 10, op basis van 8 reviews