Leukerbad

Reviews over Leukerbad

Complete en fijne plaats

V Maasdam
    14-8-2015

Sportieve gezinnen komen hier wandelen (dankzij kabelbanen) en genieten verder van de speeltuin, het zwembad en de sportarena. Mooi gelegen. Fijn die gratis ringjet bus. Met kinderen van 5 en 3 twee topweken gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtig wandelgebied

Marjolein, Marco en kind 1,5 jaar
    6-9-2013

mooi gebied om te wandelen, veel routes en mogelijkheden. de Dalaschlucht is geweldig. wel goed zoeken voor het startpunt, is niet duidelijk aangegeven in het dorp. De pas omhoog naar het dorp leukerbad is behoorlijk steil en een paar smalle stukken. verder prima te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leukerbad staat primair in het teken van de kuurbaden

Erwin de Boer
    19-5-2008

Leukerbad staat primair in het teken van de kuurbaden. Wij hebben er in ieder geval al 5 verschillende baden (met mineraal- thermaal-, modderbaden etc.) geteld. Het kleine centrum heeft voldoende winkels en restaurants en is gezellig en overzichtelijk. Het skigebied is niet groot maar net leuk voor een week. Voor gevorderde skiers is er eerlijk gezegd niet zoveel uitdaging. De mensen zijn vriendelijk en de appartementen zijn over het algemeen groot en schoon. Parkeren kan in diverse beschikbare parkeergarages of bij het hotel/appartement.

Gereisd Anders in mei 2008

Wij waren 's zomers in Leukerbad dus geen ervaring met ook

W.T. Walters
    3-8-2007

Wij waren 's zomers in Leukerbad dus geen ervaring met skiën. Aangename plaats waar ook kinderen zich niet hoeven te vervelen. Thermale bronnen zorgen voor een bad- en wellnesscultuur. Prachtige ligging tussen de bergen, op 1400 meter hoogte. Twee cabineliften naar een mooi wandelgebied op een hoog gelegen plateau.

Gereisd Anders in augustus 2007
Leukerbad scoort een 8,3 uit 10, op basis van 10 reviews