Hotel Walliserhof

We hebben een aantal aanbieders voor Walliserhof voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Walliserhof in het Nederlands

2008

zeer aan te bevelen

Cees de Leeuw
28-8-2008

Ontvangst is zeer ongedwongen. Het hotel met restaurant is een familie bedrijf en je krijgt hierdoor regelmatig aandacht, en wil men graag weten of alles naar wens is. Kamers zijn allen voorzien van een ruim balkon. Het 4 gangen diner is van zeer hoge kwaliteit, het onbijt is zeer beslist niet minder. De bedden zijn ook goed. De bediening in het restaurant / eetzaal verdienst een zeer groot compliment, zoals dat ook voor de koks mag gelden. VOOR EEN VERBLIJF IN WALLIS IS DIT HOTEL ZEER AAN TE BEVELEN!!!

Gereisd Familie in augustus 2008

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Walliserhof in Leukerbad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Walliserhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.