Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag11°
8,6

• Ligging t.o.v. pistes7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Lindner & Alpentherme voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Lindner & Alpentherme in het Nederlands

Nooit meer, strandvakanties hebbe onze voorkeur!

Allard v.d. Burg
2-3-2018

Er was helemaal géén Niet!! Prima hotel, goede service, kamers in prima, ontbijt en diner werd goede aandacht aangegeven. Prijs kwaliteitsverhouding, goed in orde.

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Heerlijk ontspannen hier, geweldig spa.

Martine
21-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit is een heerlijk hotel om lekker te ontspannen, sauna's zijn geweldig, spa is heerlijk en ook de zwembaden! De piste ligt ongeveer 100 m van het hotel en hier kan je enkel lopend naar toe. 's Morgens lekker skiën en 's middags lekker ontspannen in de welness . . .

Gereisd Zakelijk in januari 2009

Op loopafstand van skilift luxe hotel

Sietske
18-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

In december 2009 ben ik enkele dagen in dit hotel verbleven. Het hotel ligt bovenaan in het dorp. Het is rustig gelegen en heeft een bijgebouw wat nog op een paar punten gerenoveerd moet worden. Sommige kamers hiervan zijn nog in de oude stijl maar wel schoon! Het hoofgebouw ziet er netjes uit. De kamers zijn ruim en de badkamer had zelfs een dubbele wastafel. Verder schoon en goede bedden.

Het ontbijt was uitgebreid en goed evenals het diner.

De service is prima samen met de kwaliteit. Bij een verblijf in dit hotel zou ik zeker ook gebruik maken van de sauna faciliteiten. Er zijn diverse sauna's en het hotel zelf bied ook nog wellness faciliteiten.

De skiligt ligt op zo'n 800 meter en is prima te doen. De ski's kunnen in het hotel worden opgeborgen in speciale ruimtes.

Het hotel is zeker een aanrader wie van luxe houdt maar betaald daar natuurlijk wel voor...

Gereisd Met vrienden in december 2009

Prachtig hotel voor wellness

Daisy
15-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit hotel is prachtig, ca 500 meter van de piste. Mooie kamers in het hoofdgebouw. Wellness is een aanrader. Het hotel heeft een zwembad van dat 36 graden, een grotbad van 42 graden en het buitenbad is 40 graden. Daarnaast hoort en nog een Wellness centrum bij waar ook nog zwembaden en sauna's zijn.

Gereisd Met vrienden in december 2009
2008

Hotel is van alle gemakken voorzien. Kamers zijn prima. Zelfs de goekoopste kamer zijn nog luxe. Alles wat je je kan wensen voor een goed verblijf is op de kamer aanwezig. Het ontbijt is fantastisch en bij het a la carte restaurant kun je heel goed eten. De ligging is prachtig en zeer centraal. Het personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig. De eigen thermaalruimte (bad, sauna enz.) is heerlijk. Je betaalt ervoor, maar je krijgt waar voor je geld!

Gereisd Met partner in oktober 2008

prima hotel

Nicole Baas
30-7-2008

Heerlijk hotel (sanitair iets verouderd), zeer goed buffet eten, prachtige welness baden, gezellige lounge. Echt een aanrader. Wandelmogelijkheden uitstekend.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Hiken
  • BalsportenBadminton, Squash
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lindner & Alpentherme in Leukerbad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lindner & Alpentherme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.